abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20251103
quote:
Op maandag 28 juni 2004 13:09 schreef Solitarias het volgende:

[..]

Check die mailbox van je!

I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  maandag 28 juni 2004 @ 16:32:57 #102
76339 woeshie
Let your mind go
pi_20253958
quote:
Op maandag 24 mei 2004 12:50 schreef Kyara het volgende:
jij houdt het dus gewoon bij scheren?

ik ook, alleen voor de bikinilijn gebruik ik ontharingscreme omdat ik dan geen last krijg van rode bultjes enzo
ik gebruik ook ontharingscreme
heb m'n bikinilijn 1x geschoren, en amaai, de dagen daarna (als de haartjes begonnen teruggroeien) heb ik mega veel jeuk gehad
  maandag 28 juni 2004 @ 20:22:59 #103
53167 Ri-Klain
klein zwart schaapje
pi_20259810
Ik ben van plan om een Braun Silk Epil te kopen. Maar nu keek ik vandaag in de winkel: zijn er 3 soorten in verschillende prijsklasses. Wat is het verschil tussen deze 3 modellen? Alleen de prijs, of werkt de goedkoopste voor geen meter? De verkoper van de winkel smeert me natuurlijk de nieuwste (en duurste) aan, maar als die goedkopere het ook goed doet, dan heb ik liever die

De goedkoopste :

Braun silk Epil Super Soft

De duurdere:

Braun Silk Epil Ever Soft

De duurste:

Braun Silk Epil Soft Perfection
Of niet soms?
  dinsdag 29 juni 2004 @ 12:00:42 #104
53167 Ri-Klain
klein zwart schaapje
pi_20275228
*schopje*
Of niet soms?
pi_20289234
quote:
Op maandag 24 mei 2004 10:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Het gaat meer om de borst. Rug zitten gewoon een aantal donkere haartjes verspreid.

Maar als ik het ga scheren dan zit het er binnen 1 dag weer op
Als het er op je rug niet teveel zijn dan helpt een pincet + vriend/vriendin/moeder* ook prima.
*doorhalen wat niet van toepassing is
pi_20390972
Voor de vrouwen: smeren jullie na het scheren van je bikinilijn er ook nog wat op voor minder irritatie? zo ja wat voor spul
als mijn boterham zou mogen kiezen, koos ie voor nutella
  zondag 4 juli 2004 @ 16:07:56 #107
53167 Ri-Klain
klein zwart schaapje
pi_20408108
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 20:01 schreef sannuh het volgende:
Voor de vrouwen: smeren jullie na het scheren van je bikinilijn er ook nog wat op voor minder irritatie? zo ja wat voor spul
Gewoon een zachte, vochtinbrengende/vettige creme gebruiken. Liefst ongeparfumeerd, of bijvoorbeeld van zwitsal
Of niet soms?
pi_20408135
Beetje gewone creme zou goed moeten zijn, maar bij sommige raken de porien hiervan verstopt en dan krijg je een averrechts effect. Je hoeft er niet speciaal iets op te doen. Als je je onder de douche scheert heb je sowieso minder problemen denk ik.
  dinsdag 6 juli 2004 @ 17:50:59 #109
16715 Mylene
*schatje*
pi_20445661
Uit gesloten topic:
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 17:03 schreef 2ane het volgende:
na het epileren van mn benen heb ik vaak van die ingegroeide haartjes, is dit te voorkomen?
en hoe kan je makkelijk van die ingegroeide haartjes afkomen?
pi_20447888
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 17:50 schreef schatje het volgende:
Uit gesloten topic:
[..]
Ik wou dat ik het wist
Ik heb er ook heel erg last van (de jeuk), en ik krabbel mn hele benen open daardoor. Ik las hier in dit topic dat je scrubhandschoentjes van de Etos daarvoor kon gebruiken, dus die heb ik gekocht, maar helaas geen verbetering.. Nog steeds heel veel jeuk, dus als iemand tips heeft..
So be mine
And your innocence I will consume
clic
clic
pi_20451000
Waarom doen we ons dit aan als het zeer doet, stinkt en jeukt, nooit helemaal goed glad wordt en toch weer terugkomt?

*heeft er geen zin meer in*
Sanity is (not) statistical
  dinsdag 6 juli 2004 @ 23:14:31 #112
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_20451505
ik heb dat braun epileerding geprobeerd. Zonder succes.... wat doet dat pijn zeg. Morgen stuur ik hem terug.

ik wacht met smart op een wondercreme waarbij de haartjes 6 weken wegblijven of zo.
pi_20462146
Ja, je moet er wel wat voor over hebben. Ik heb mijn epileerapparaat nu 3 weken en het doet al stukken minder pijn, mijn benen zijn bij iedere behandeling gladder en zien er beter uit. Een kennis van mij heeft hem nu 6 maanden en zegt dat het bij haar helemaal geen pijn meer doet, dat de haartjes steeds lichter worden en dat ze er makkelijker uitkomen, ook de erg korte haartjes. Dus het is even een paar weekjes pijnlijden maar dan heb je ook wat!
pi_20463023
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 22:56 schreef Maeghan het volgende:
Waarom doen we ons dit aan als het zeer doet, stinkt en jeukt, nooit helemaal goed glad wordt en toch weer terugkomt?

*heeft er geen zin meer in*
Ik ook niet. Van de winter heb ik geprobeerd het allemaal te laten staan.
Maar na een paar weken begon ik steeds te dromen dat ik ergens was, en dan ineens van die harige mannenpoten onder m'n rok uit zag komen (begroeid ala weerwolf zeg maar).

Na drie nachten van die dromen ben ik maar weer begonnen met shaven.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_20496754
Ik heb me een aantal maanden geleden m'n borst buik en rug laten harsen, was heel goed gegaan en was allemaal erg glad enzo.
Maar helaas reageerde m'n gevoelige huid niet zo goed op de hars denk ik, zat namelijk na een aantal dagen vol met bultjes op m'n borst buik en rug.

Is er ook een hars voor de gevoelige huid?
En als ik het goed heb begrepen helpt scrubben ook heel goed tegen ingegroeide haartjes... maar mag je dit meteen doen na het harsen of moet je een bepaalde periode wachten?
  donderdag 8 juli 2004 @ 21:39:18 #116
16715 Mylene
*schatje*
pi_20497801
Wel ff 24 uur wachten voordat je gaat scrubben .
pi_20505699
Ik heb gisteren voor het eerst de Braun Silk Epil Soft Perfection geprobeerd en het deed totaal geen pijn!
Heb het wel maar even gedaan, want blijkbaar steekt er een pincetje uit of zo, want er kwamen van die krassen op m'n been. Straks even gaan ruilen dus
pi_20519025
Ik heb ook dankbaar gebruik gemaakt van de Kijkshop-aanbieding: de Soft Perfection van Braun. Het epileren deed ook mij helemaal geen pijn, terwijl ik gewoonlijk niet hars en dus ook geen verhoogde pijngrens heb opgebouwd.

Bevalt uitstekend. Niet alle haartjes op m'n benen zijn weg, maar sommige zijn ook gewoon nog te kort. Ik heb het zelfs aangedurfd om dit wonderdingetje op m'n bikinilijn los te laten. Nu ben ik benieuwd hoeveel onderhoud deze manier van ontharen gaat vereisen, want dat was mijn grootste bezwaar tegen scheren: die eeuwige stoppels.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 17 juli 2004 @ 11:44:50 #119
16715 Mylene
*schatje*
pi_20683411
Uit gesloten topic:
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 11:09 schreef foetre het volgende:
gister heb ik mijn rug geharst ivm overbeharing.
nu snap ik dat je rode uitslag krijgt omdat je huidzakjes toch geirriteerd zijn.
maar bij me schouders zitten er witte bultjes op hoe zit dit n=moet ik er iets opsmeren ofzo?
calendula ofzo?
pi_20683508
Ook uit gesloten topic:
quote:
Ik vond het er beter uitzien mét haar...
pi_20697257
Shit vanavond geprobeerd mijn benen te ontharen met een hars-soort die ik nog nooit gebruikt heb Rampzalig, de hars blijft aan mijn benen plakken, verbrokkelt als ik er aan trek en is ook niet eraf te wassen. Stukje bij beetje moet ik het er nu af plukken ;-(
pi_20698985
quote:
Op zondag 18 juli 2004 01:00 schreef kweetgeennaam het volgende:
Shit vanavond geprobeerd mijn benen te ontharen met een hars-soort die ik nog nooit gebruikt heb Rampzalig, de hars blijft aan mijn benen plakken, verbrokkelt als ik er aan trek en is ook niet eraf te wassen. Stukje bij beetje moet ik het er nu af plukken ;-(
Sla-olie doet wonderen
Alle soorten hars lossen op in olie, maakt niet uit wat voor soort olie.
  zondag 18 juli 2004 @ 04:53:01 #123
95517 Openminded
Tuurlijk...
pi_20699028
Ik vind het nog steeds ongelooflijk dat de mensheid bijvoorbeeld in staat is om mensen de ruimte in te schieten, dieren te klonen, de meest geavanceerde wapens te fabriceren maar iets uitvinden dat haargroei tegen gaat is onmogelijk? Ik geloof er geen ruk van. Volgens mij is er vast iemand die zoiets al bedacht heeft maar wordt dit tegengehouden door de Gilettes, Wilkinsons, Brauns en Veets. Hoe moeten zij anders hun centen verdienen? Er moet op een gegeven moment toch iets komen waarmee haargroei te stoppen is? En dan bedoel ik geen ingewikkelde dure laserpraktijken maar gewoon een simpele creme of spray of iets dergelijks die je bij de drogist kunt kopen en waarmee je ongewild haar definitief kunt verwijderen. Ik zeg het jullie, degene die hier mee komt en niet voortijdig uit de weg geruimd wordt door de scheerfabrikanten die gaat het helemaal maken!
  maandag 19 juli 2004 @ 21:37:05 #124
16715 Mylene
*schatje*
pi_20730847
Uit gesloten topic:
quote:
Op maandag 19 juli 2004 21:13 schreef lange_du_mord het volgende:
Ik zat eraan te denken om bepaalde lichaamsdelen permanent te laten ontharen, en wilde dit in eerste instantie te laten doen bij Body Flair/Xflair vanwege de lokatie van de zaak (Rotterdam).. Ik vroeg me af of hier mensen op Fok! zaten met ervaringen bij deze zaak..? Nog meer mensen met ervaringen met permanent ontharen..? Had al wel wat topics gevonden van mensen die met soortgelijke ideeen rondliepen, maar daar is uiteindelijk niet echt meer op gereageerd.. So.. Anybody..? Thanks
pi_20731103
Solitarias' tip verwijst naar een product dat je volgens de volgende website zelf heel makkelijk kunt maken:

http://www.pioneerthinking.com/bodysugaring.html

De meeste mensen zullen alle benodigde 'chemicaliën' (suiker, citroen melasse bijv.) gewoon al in de keuken hebben .

Ik heb er zelf geen ervaring mee trouwens.

(Ik vroeg me bij het lezen af wat cornstarch is, is dus gewoon maiszetmeel) ==edit== oftewel maizena ==edit==

[ Bericht 8% gewijzigd door Lorax op 20-07-2004 19:39:46 (maiszetmeel==maizena) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')