quote:Op maandag 28 juni 2004 13:09 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Check die mailbox van je!
ik gebruik ook ontharingscremequote:Op maandag 24 mei 2004 12:50 schreef Kyara het volgende:
jij houdt het dus gewoon bij scheren?
ik ook, alleen voor de bikinilijn gebruik ik ontharingscreme omdat ik dan geen last krijg van rode bultjes enzo
Als het er op je rug niet teveel zijn dan helpt een pincet + vriend/vriendin/moeder* ook prima.quote:Op maandag 24 mei 2004 10:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Het gaat meer om de borst. Rug zitten gewoon een aantal donkere haartjes verspreid.
Maar als ik het ga scheren dan zit het er binnen 1 dag weer op
Gewoon een zachte, vochtinbrengende/vettige creme gebruiken. Liefst ongeparfumeerd, of bijvoorbeeld van zwitsalquote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:01 schreef sannuh het volgende:
Voor de vrouwen: smeren jullie na het scheren van je bikinilijn er ook nog wat op voor minder irritatie? zo ja wat voor spul
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:03 schreef 2ane het volgende:
na het epileren van mn benen heb ik vaak van die ingegroeide haartjes, is dit te voorkomen?
en hoe kan je makkelijk van die ingegroeide haartjes afkomen?
Ik wou dat ik het wistquote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:50 schreef schatje het volgende:
Uit gesloten topic:
[..]
Ik ook niet. Van de winter heb ik geprobeerd het allemaal te laten staan.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:56 schreef Maeghan het volgende:
Waarom doen we ons dit aan als het zeer doet, stinkt en jeukt, nooit helemaal goed glad wordt en toch weer terugkomt?
*heeft er geen zin meer in*
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:09 schreef foetre het volgende:
gister heb ik mijn rug geharst ivm overbeharing.
nu snap ik dat je rode uitslag krijgt omdat je huidzakjes toch geirriteerd zijn.
maar bij me schouders zitten er witte bultjes op hoe zit dit n=moet ik er iets opsmeren ofzo?
calendula ofzo?
Sla-olie doet wonderenquote:Op zondag 18 juli 2004 01:00 schreef kweetgeennaam het volgende:
Shit vanavond geprobeerd mijn benen te ontharen met een hars-soort die ik nog nooit gebruikt heb Rampzalig, de hars blijft aan mijn benen plakken, verbrokkelt als ik er aan trek en is ook niet eraf te wassen. Stukje bij beetje moet ik het er nu af plukken ;-(
quote:Op maandag 19 juli 2004 21:13 schreef lange_du_mord het volgende:
Ik zat eraan te denken om bepaalde lichaamsdelen permanent te laten ontharen, en wilde dit in eerste instantie te laten doen bij Body Flair/Xflair vanwege de lokatie van de zaak (Rotterdam).. Ik vroeg me af of hier mensen op Fok! zaten met ervaringen bij deze zaak..? Nog meer mensen met ervaringen met permanent ontharen..? Had al wel wat topics gevonden van mensen die met soortgelijke ideeen rondliepen, maar daar is uiteindelijk niet echt meer op gereageerd.. So.. Anybody..? Thanks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |