Ik mail je morgen ffquote:Op woensdag 23 juni 2004 19:13 schreef Solitarias het volgende:
@TS
http://cgi.ebay.com/ws/eB(...)item=5503094246&rd=1
Dit spul is echt HET beste (qua wax) Ik ga je niet proberen te overtuigen het is gewoon zo.......
en zelfs inclusief verzendkosten is het goedkoper dan de meeste producten in NL
Dus gewoon een aantal potten tegelijk bestellen en je kunt je ongewenste (rug)haar jarenlang vergeten......
Meer weten = mailen
En Venus is lekker voordelig wou je zeggen?quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:34 schreef Hello_Kitty het volgende:
Of dit klopt weet ik niet want als arm studentje kan ik me nog geen silk epil veroorlovenvoor mij nog een tijdje elke 2 dagen met de venus van Gilette erover
Allebei!quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:22 schreef 205_Lacoste het volgende:
Heb je er ervaring mee solitarias, of heb je het van horen zeggen...
Hoelang blijft haar weg op rug/borst?quote:Op donderdag 24 juni 2004 01:55 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Allebei!
Dat hangt van jouw lichaam af, dus dat weet jij beter dan ik.quote:Op donderdag 24 juni 2004 09:50 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Hoelang blijft haar weg op rug/borst?
Nou ga je wel héél ver... Heb je 't over je 'billen' of echt je anusquote:Op donderdag 24 juni 2004 13:38 schreef Kohen het volgende:
Even heel wat anders. Wat als je je billen wilt ontharen wat adviseren jullie daarvoor?
Mmmm oke, maar hoelang blijft het bij jou dan goed weg?quote:Op donderdag 24 juni 2004 10:25 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Dat hangt van jouw lichaam af, dus dat weet jij beter dan ik.
Waxen is alle haar er met wortel en al uit trekken, daarin verschilt het Ebay-spul niet van andere waxen. Wel in kwaliteit, zuinigheid, 'smeltpunt', veiliegheid, bijgeleverde accessoires, effectiviteit (zeer hoog).....
Dat moet je denk ik laten doen, of je moet het zelf kunnen gaan harsen? Scheren heeft niet zoveel zin dan komt het net zo hard weer terug (en nog meer)quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:40 schreef Kohen het volgende:
Billenheb zelf al eens een aantal keer een scheermes er overgehaald maar dat is niet zoon succes gaf nogal wat irritatie. En anus haha tja dat hou ik al een poos glad
makkelijker bij naar het toilet gaan
In ieder geval minder irritatiequote:Op woensdag 23 juni 2004 12:38 schreef sannuh het volgende:
geen last van irritaties bij je bikinilijn met die scheerolie? enne gebruik je dan elke dag een nieuw mesje zeg maar.. van die wegwerpdingen.. die zijn nl wel wat scherper dan zo'n rose venus scheermes ding
Twee maanden ongeveerquote:Op donderdag 24 juni 2004 15:19 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Mmmm oke, maar hoelang blijft het bij jou dan goed weg?
Ooh oke! dan ga ik dat ook s proberenquote:Op donderdag 24 juni 2004 15:53 schreef Elefes het volgende:
[..]
In ieder geval minder irritatie
Ik gebruik nu Mach 3 voor vrouwen wegwerpmesjes, maar gebruik niet élke keer een nieuw mesje, ongeveer eens in de maand ofzo (ik scheer mijn benen er niet mee)
Hoe gaat 1 zo'n behandeling in z'n werk van bijvoorbeeld borst? Ik zie zo'n trekdoekje en die moe tje meerder keren gebruiken bij een behandeling van je borst?quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:16 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Twee maanden ongeveer
billen zou je laten harsen dus ? en zelf je billen harsen hmz lijkt me moeilijk....quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:20 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Dat moet je denk ik laten doen, of je moet het zelf kunnen gaan harsen? Scheren heeft niet zoveel zin dan komt het net zo hard weer terug (en nog meer)
Ik beantwoord dit weekeinde......quote:Op donderdag 24 juni 2004 10:35 schreef aldostuta het volgende:
youve got mail.
Dank jequote:Op vrijdag 25 juni 2004 14:09 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Ik beantwoord dit weekeinde......
Check die mailbox van je!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:05 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dank je
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |