abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20131506
@TS

http://cgi.ebay.com/ws/eB(...)item=5503094246&rd=1

Dit spul is echt HET beste (qua wax) Ik ga je niet proberen te overtuigen het is gewoon zo.......

en zelfs inclusief verzendkosten is het goedkoper dan de meeste producten in NL

Dus gewoon een aantal potten tegelijk bestellen en je kunt je ongewenste (rug)haar jarenlang vergeten......

Meer weten = mailen
pi_20133666
Heb je er ervaring mee solitarias, of heb je het van horen zeggen...
pi_20141844
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 19:13 schreef Solitarias het volgende:
@TS

http://cgi.ebay.com/ws/eB(...)item=5503094246&rd=1

Dit spul is echt HET beste (qua wax) Ik ga je niet proberen te overtuigen het is gewoon zo.......

en zelfs inclusief verzendkosten is het goedkoper dan de meeste producten in NL

Dus gewoon een aantal potten tegelijk bestellen en je kunt je ongewenste (rug)haar jarenlang vergeten......

Meer weten = mailen
Ik mail je morgen ff
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_20143303
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 09:34 schreef Hello_Kitty het volgende:

Of dit klopt weet ik niet want als arm studentje kan ik me nog geen silk epil veroorloven voor mij nog een tijdje elke 2 dagen met de venus van Gilette erover
En Venus is lekker voordelig wou je zeggen?

*houdt het bij twee mesjes*
Sanity is (not) statistical
pi_20143633
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 20:22 schreef 205_Lacoste het volgende:
Heb je er ervaring mee solitarias, of heb je het van horen zeggen...
Allebei!
pi_20145925
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 01:55 schreef Solitarias het volgende:

[..]

Allebei!
Hoelang blijft haar weg op rug/borst?
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
pi_20146440
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 09:50 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Hoelang blijft haar weg op rug/borst?
Dat hangt van jouw lichaam af, dus dat weet jij beter dan ik.
Waxen is alle haar er met wortel en al uit trekken, daarin verschilt het Ebay-spul niet van andere waxen. Wel in kwaliteit, zuinigheid, 'smeltpunt', veiliegheid, bijgeleverde accessoires, effectiviteit (zeer hoog).....
pi_20146598
youve got mail.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_20148311
Ik moet wel zeggen dat die orientaalse wasstrips van Veet echt een stuk beter zijn dan die andere dingen. Deze wax is namelijk gewoon met water van je huid af te halen, wat met die andere niet zo is. Dit scheelt al snel een hoop geknoei, want de strips willen nog wel eens ergens anders aan gaan plakken.
pi_20151462
Even heel wat anders. Wat als je je billen wilt ontharen wat adviseren jullie daarvoor?
Grtz Kohen
pi_20151493
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 13:38 schreef Kohen het volgende:
Even heel wat anders. Wat als je je billen wilt ontharen wat adviseren jullie daarvoor?
Nou ga je wel héél ver... Heb je 't over je 'billen' of echt je anus
pi_20151527
Billen heb zelf al eens een aantal keer een scheermes er overgehaald maar dat is niet zoon succes gaf nogal wat irritatie. En anus haha tja dat hou ik al een poos glad makkelijker bij naar het toilet gaan
Grtz Kohen
pi_20154055
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 10:25 schreef Solitarias het volgende:

[..]

Dat hangt van jouw lichaam af, dus dat weet jij beter dan ik.
Waxen is alle haar er met wortel en al uit trekken, daarin verschilt het Ebay-spul niet van andere waxen. Wel in kwaliteit, zuinigheid, 'smeltpunt', veiliegheid, bijgeleverde accessoires, effectiviteit (zeer hoog).....
Mmmm oke, maar hoelang blijft het bij jou dan goed weg?
pi_20154070
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 13:40 schreef Kohen het volgende:
Billen heb zelf al eens een aantal keer een scheermes er overgehaald maar dat is niet zoon succes gaf nogal wat irritatie. En anus haha tja dat hou ik al een poos glad makkelijker bij naar het toilet gaan
Dat moet je denk ik laten doen, of je moet het zelf kunnen gaan harsen? Scheren heeft niet zoveel zin dan komt het net zo hard weer terug (en nog meer)
pi_20154894
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 12:38 schreef sannuh het volgende:
geen last van irritaties bij je bikinilijn met die scheerolie? enne gebruik je dan elke dag een nieuw mesje zeg maar.. van die wegwerpdingen.. die zijn nl wel wat scherper dan zo'n rose venus scheermes ding
In ieder geval minder irritatie
Ik gebruik nu Mach 3 voor vrouwen wegwerpmesjes, maar gebruik niet élke keer een nieuw mesje, ongeveer eens in de maand ofzo (ik scheer mijn benen er niet mee)
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_20155392
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 15:19 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Mmmm oke, maar hoelang blijft het bij jou dan goed weg?
Twee maanden ongeveer
pi_20158834
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 15:53 schreef Elefes het volgende:

[..]

In ieder geval minder irritatie
Ik gebruik nu Mach 3 voor vrouwen wegwerpmesjes, maar gebruik niet élke keer een nieuw mesje, ongeveer eens in de maand ofzo (ik scheer mijn benen er niet mee)
Ooh oke! dan ga ik dat ook s proberen
als mijn boterham zou mogen kiezen, koos ie voor nutella
pi_20159101
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 16:16 schreef Solitarias het volgende:

[..]

Twee maanden ongeveer
Hoe gaat 1 zo'n behandeling in z'n werk van bijvoorbeeld borst? Ik zie zo'n trekdoekje en die moe tje meerder keren gebruiken bij een behandeling van je borst?
pi_20173397
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 15:20 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Dat moet je denk ik laten doen, of je moet het zelf kunnen gaan harsen? Scheren heeft niet zoveel zin dan komt het net zo hard weer terug (en nog meer)
billen zou je laten harsen dus ? en zelf je billen harsen hmz lijkt me moeilijk....
Grtz Kohen
pi_20179163
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 10:35 schreef aldostuta het volgende:
youve got mail.
Ik beantwoord dit weekeinde......
pi_20180491
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 14:09 schreef Solitarias het volgende:

[..]

Ik beantwoord dit weekeinde......
Dank je
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_20180516
Ik heb echt al alles geprobeerd dat je thuis kunt doen qua ontharing! Harsen - auw! Scheren - volgende dag stoppels. (ben ook nog eens gezegend met zwarte haren...) Ontharingscrème - stinkt!!! Maar brandwonden ofzo heb ik nog nooit gehad, eigenlijk. Nu weer over op epileren.
Heb mijzelf vorige week voor het eerst gemarteld met de Braun Silk-Epil ... PIJN!!!
Maarja, de tweede keer ging al beter. Ik heb het ding 2 maanden op proef dus heb nog 6 weken de tijd om te beslissen of ik het echt wat vind... Was wel €79, da's toch idioot, eigenlijk! Maarja, als ik op ga tellen wat ik aan scheermesjes uitgeef... (gillette sensor excel women)
Het scrubben lijkt wel te helpen tegen ingroeiende haartjes, maar ik heb er toch wel een paar. Maar echt glad worden m'n benen niet. Komt dat nog? Ik kan er op internet bijna geen negatieve berichten over vinden. Worden jullie allemaal betaald door Braun ofzo??? Of is het echt zo geweldig?
pi_20180878
Er zijn hars soorten die je opsmeert en afrukt. Hoef je niet te klooien met katoenen reepjes.... (Hier moet je wel even voor zoeken, dame in parfumerij zei dat zoiets helemaal niet bestond, waarna ik de hars zelf te voorschijn haalde)

Bij de Etos heb ik Velvet Touch - Body gekocht. Dit is een pakje met 3 papieren handschoentjes, heeft iets van zacht schuurpapier en je kunt ze met natte doek na gebruik weer schoon vegen. Was meen ik iets van 4 of 5 euro. Zou een heidens karwei zijn voor lange haren, daar raad ik ze ook niet voor aan. Ik gebruik ze na geepileerd te hebben (Heb geen Braun, maar de Satinelle van Philips)
Met de handschoen ga je in cirkels over je been. 3 keer rechtsom, 3 keer linksom, herhalen zo lang nodig. Omdat het ook de dode huidcellen verwijdert voelt je huid glad en fluweelzacht aan. En je zult zien dat je geen ingroeiende haartjes krijgt na het epileren of harsen.

Als nabehandeling heb ik ontdekt dat mijn benen het Masker Oppeppend (elk huidtype- van de Hema-serie 1/6, masker dat intrekt en je niet hoeft te verwijderen; ook een aanrader voor je gezicht) het lekkerst vinden.
Enige nadeel: ondanks epileren en handschoen voelde ik tot mijn verbazing binnen een week weer haartjes terugkomen. Deze keer alleen met de handschoen behandeld (ging vrij snel, want er was sprake van frakties van milimeters) en ze zijn weer glad.
Ga vandaag ook de Velvet Touch bikini kopen, dat zijn handschoentjes waar je met 1 of 2 vingers ingaat.

[ Bericht 87% gewijzigd door kweetgeennaam op 25-06-2004 15:50:42 ]
pi_20237847
Ik wil meer tips
pi_20248723
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 15:05 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Dank je
Check die mailbox van je!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')