abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19435237
mm ik heb al een tijdje een satin-ice epilator, maar ik kan gewoon niet wennen aan de pijn. Sommige stukken (zoals de schenen) lukken nog net, maar rond mijn enkels of als ik in de buurt van de knieen of knieholtes kom dan kan ik er niet meer tegen.
en ijscompressen helpen dan ook niet meer of eerst harsen (trekt maar de helft van de haartjes mee). Het enige wat ik vind helpen is als ik mezelf 'verdoof' met alcohol. Maja das weer niet ideaal omdat ik nu geen alcohol mag vanwege pfeiffer

Waarom kan je niet gewoon wat plaatselijke verdovingsmiddelen kopen bij de drogist, en dat je dat dan inspuit ofzo.
pi_19439146
Ooit de tip gehoord om een paracetamol op te lossen in water en daar dan eerste je benen watmee bevochtigen. Dat zou de huid wat verdoven.
Of dit klopt weet ik niet want als arm studentje kan ik me nog geen silk epil veroorloven voor mij nog een tijdje elke 2 dagen met de venus van Gilette erover
I've got a plan so cunning you could put a tail on it and call it a weasel
pi_19440141
Bovenbenen vind ik juist stukken minder pijnlijk om te epileren dan onderbenen
Je moet ook voorzichtig beginnen de eerste keer, en maar een klein stukje doen (niet je hele benen) zodat je er alvast wat aan gewend raakt.
Ingegroeide haartjes heb ik nog nooit gehad op mijn benen, meestal ga ik erna douchen en dan een beetje creme er op.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_19441458
Net maar weer het scheermes ter hand genomen. Het duurt lang maar het resultaat mag er dan ook zijn, voor 1 á 2 dagen
pi_19446723
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 10:26 schreef Elefes het volgende:
Ingegroeide haartjes heb ik nog nooit gehad op mijn benen, meestal ga ik erna douchen en dan een beetje creme er op.
Wat voor creme? ik scheer met een mesje en op mijn benen ook nog nooit last gehad maar mijn hele bikinilijn groeit wel in. Vorige keer geprobeerd nivea baby erop te smeren en het lijkt nu erger dan ooit Als ik ooit het geld bijen krijg lig ik direct onder de laser voor permanente verwijdering
I've got a plan so cunning you could put a tail on it and call it a weasel
pi_19446991
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 14:31 schreef Hello_Kitty het volgende:

[..]

Wat voor creme? ik scheer met een mesje en op mijn benen ook nog nooit last gehad maar mijn hele bikinilijn groeit wel in. Vorige keer geprobeerd nivea baby erop te smeren en het lijkt nu erger dan ooit Als ik ooit het geld bijen krijg lig ik direct onder de laser voor permanente verwijdering
Die verwijdering is in sommige gevallen niet zo "permanent" als beloofd wordt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_19452015
quote:

[..]

Misschien dan babyolie/massageolie proberen net na het scheren? En dan nog wat creme er op evt.
Ik gebruik Nivea Soft, trekt lekker snel in en ruikt niet
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
pi_19459598
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 11:15 schreef 205_Lacoste het volgende:
voor 1 á 2 dagen

Tsjaaaa
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_19525686
*klein kickje*
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
pi_19525910
wat een gezeur over scheren bij mannen, zonder haar lijken ze net een baby. Als mijn vriendje aan scheren zou beginnen zou hij elke dag een uur eerder op moeten staan.
Hij mag dan ook blij zijn dat ik op aapjes val!!!
pi_19526135
quote:
Op maandag 31 mei 2004 00:32 schreef Hopelesss het volgende:
wat een gezeur over scheren bij mannen, zonder haar lijken ze net een baby. Als mijn vriendje aan scheren zou beginnen zou hij elke dag een uur eerder op moeten staan.
Hij mag dan ook blij zijn dat ik op aapjes val!!!
  maandag 31 mei 2004 @ 00:44:52 #62
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_19526219
quote:

[..]

Wat voor mesjes gebruik je? Ik heb het echt nooit, ook niet bij mijn bikinilijn. Ik gebruik wel superscherpe mesjes en trek de huid goed strak. Ik smeer mijn huid daarna eigenlijk nooit in met iets, het gaat altijd goed.
pi_19526690
Bij ontharen (ook met hars of epilady) is het goed om te onthouden dat niet al je lichaamshaar tegelijk in een actieve fase zit. Sommige haarzakjes 'slapen', andere zijn actief. Dat is ook de reden waarom je bij permanente behandelingen zoals bij laser vaak 3-5 behandelingen nodig hebt om echt ál het haar kwijt te raken. Hierdoor kan het dus ook voorkomen dat je al binnen een week na het epileren weer haartjes tegenkomt.

Ingegroeide haren zijn mega-irritant. Heb er zelf ook wel last van. De beste remedie ertegen is: 1) zorgen dat je ontharingsapparaat schoon is 2) zorgen dat het te ontharen stuk huid schoon is 3) géén crème opsmeren binnen 12 uur na het ontharen en 4) regelmatig scrubben.

Ontharingscrèmes van huismerken zijn vaak net zo goed als die van Veet of Strep en kosten veel minder geld. Ik vind alleen dat ze stuk voor stuk enorm stinken. Ik gebruik het wel voor het ontharen van mijn bikinilijn en omgeving. Oksels vind ik het handigst met een scheermes; bovenbenen ook. Onderbenen doe ik met de Braun Silk Epil. Harsen vind ik naadje, dat doe ik niet.

Heeft iemand hier trouwens ervaring met permanente ontharing?

Greetz
Weather
pi_19531835
quote:
Op maandag 31 mei 2004 01:07 schreef weathergirl het volgende:

Ingegroeide haren zijn mega-irritant. Heb er zelf ook wel last van. De beste remedie ertegen is: 1) zorgen dat je ontharingsapparaat schoon is 2) zorgen dat het te ontharen stuk huid schoon is 3) géén crème opsmeren binnen 12 uur na het ontharen en 4) regelmatig scrubben.
Waarom geen creme, als ik vragen mag?
Scrubben ervaar ik meestal als erg pijnlijk net na het onharen.. Dus daar wacht ik vaak een dag of wat mee.
pi_19551849
quote:
Op maandag 31 mei 2004 12:22 schreef Elefes het volgende:

[..]

Waarom geen creme, als ik vragen mag?
Scrubben ervaar ik meestal als erg pijnlijk net na het onharen.. Dus daar wacht ik vaak een dag of wat mee.
Crème na het ontharen kan ertoe bijdragen dat haren ingroeien, als je daar al 'gevoelig' voor bent. Scrubben hoeft ook niet direct na het ontharen, maar inderdaad de dag erna of twee dagen later. Daarmee verwijder je dode huidcellen, zodat die de huid niet kunnen 'verstoppen' en je minder kans hebt op ingegroeide haartjes...
pi_19556537
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 09:34 schreef Hello_Kitty het volgende:
Ooit de tip gehoord om een paracetamol op te lossen in water en daar dan eerste je benen watmee bevochtigen. Dat zou de huid wat verdoven.
Of dit klopt weet ik niet want als arm studentje kan ik me nog geen silk epil veroorloven voor mij nog een tijdje elke 2 dagen met de venus van Gilette erover
Dat bedacht ik me gister, er bestaan volgens mij wel middelen die je huid verdoven (bv. om wondjes te kunnen hechten), dat zou mooi een oplossing kunnen zijn.

Ik ga dat van die paracetamol eens aan mijn zus vragen, die studeert farmacie, en dan met een pincet wat bikinilijn eruit rukken (als het verdooft). En meteen eens vragen of ze geen zalfje kan maken dat je huid genoeg verdoofd om tegen de pijn te kunnen.... of een soort van tonic, dan doe je met een watje een klein stukje verdoven, en dan alles eruit rukken, dan hoef je niet in 1 keer een groter gebied te doen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_19617543
Er is nu ook scheerolie van Wilkinson (voor vrouwen).
Heb het geprobeerd, en ik vind het echt fijn spul, geen geirriteerde huid na het scheren!
Er zit een soort menthol in volgens mij, het 'verkoelt' de huid als het ware een beetje.
pi_19617983
Zou je niet gewoon slaolie i.p.v. speciale scheerolie kunnen gebruiken??
pi_19618074
Als ik nou straks olijfolie op m'n been smeer (om bruin te laten worden tijdens 't wielrennen ) heb ik dan ook meer kans op ingegroeide haartjes? Even voor de duidelijkheid, ze zijn een uurtje of 6 geleden weer geschoren.
pi_20116206
Uit gesloten topic:
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 09:01 schreef Sugarlady het volgende:
heeft iemand dit wel eens gebrukt??
wil het mischien gaan kopen voor de zomer namelijk maarja dan moet het wel werken natuurlijk.

volgens mij is het heen soort ontharingsmouse, die je er met een soort mesje/krabbertje dr weer afhaalt. die normale mouse van veet vind ik eerlijk gezegd niet zo heel geweldig werken, dus vroeg me af of iemand deze al eens geprobeerd heeft en hoe dit is bevallen??
pi_20116488
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 15:49 schreef Elefes het volgende:
Er is nu ook scheerolie van Wilkinson (voor vrouwen).
Heb het geprobeerd, en ik vind het echt fijn spul, geen geirriteerde huid na het scheren!
Er zit een soort menthol in volgens mij, het 'verkoelt' de huid als het ware een beetje.
Jaaaa die is super. Voor het eerst geen irritaties meer, gebruik alleen nog maar de olie, geen scheerschuim meer voor mij.
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_20119081
geen last van irritaties bij je bikinilijn met die scheerolie? enne gebruik je dan elke dag een nieuw mesje zeg maar.. van die wegwerpdingen.. die zijn nl wel wat scherper dan zo'n rose venus scheermes ding
als mijn boterham zou mogen kiezen, koos ie voor nutella
  woensdag 23 juni 2004 @ 12:41:56 #73
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_20119198
ik ga die koude wasstrips van veet maar eens proberen denk ik
scheren werkt soepel maar moet wel erg vaak en dat is niet zo handig in de vakantie met camperen enzo
an urge to help mankind overcomes me
pi_20119304
Je kunt tegenwoordig een homo niet meer van een hetero onderscheiden.
Typish is dat ze ook een naam hebben daarvoor,zogenaamde metro's
duh! duh!
  woensdag 23 juni 2004 @ 16:19:08 #75
93574 yF
Yvonneke
pi_20126330
volgens mij heeft ontharen weinig met je sexuele voorkeur te maken hoor
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')