Wat voor creme? ik scheer met een mesje en op mijn benen ook nog nooit last gehad maar mijn hele bikinilijn groeit wel in. Vorige keer geprobeerd nivea baby erop te smeren en het lijkt nu erger dan ooitquote:Op donderdag 27 mei 2004 10:26 schreef Elefes het volgende:
Ingegroeide haartjes heb ik nog nooit gehad op mijn benen, meestal ga ik erna douchen en dan een beetje creme er op.
Die verwijdering is in sommige gevallen niet zo "permanent" als beloofd wordt.quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:31 schreef Hello_Kitty het volgende:
[..]
Wat voor creme? ik scheer met een mesje en op mijn benen ook nog nooit last gehad maar mijn hele bikinilijn groeit wel in. Vorige keer geprobeerd nivea baby erop te smeren en het lijkt nu erger dan ooitAls ik ooit het geld bijen krijg lig ik direct onder de laser voor permanente verwijdering
Misschien dan babyolie/massageolie proberen net na het scheren? En dan nog wat creme er op evt.quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:31 schreef Hello_Kitty het volgende:
[..]
Wat voor creme? ik scheer met een mesje en op mijn benen ook nog nooit last gehad maar mijn hele bikinilijn groeit wel in. Vorige keer geprobeerd nivea baby erop te smeren en het lijkt nu erger dan ooitAls ik ooit het geld bijen krijg lig ik direct onder de laser voor permanente verwijdering
quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:15 schreef 205_Lacoste het volgende:
voor 1 á 2 dagen
quote:Op maandag 31 mei 2004 00:32 schreef Hopelesss het volgende:
wat een gezeur over scheren bij mannen, zonder haar lijken ze net een baby. Als mijn vriendje aan scheren zou beginnen zou hij elke dag een uur eerder op moeten staan.
Hij mag dan ook blij zijn dat ik op aapjes val!!!
Wat voor mesjes gebruik je? Ik heb het echt nooit, ook niet bij mijn bikinilijn. Ik gebruik wel superscherpe mesjes en trek de huid goed strak. Ik smeer mijn huid daarna eigenlijk nooit in met iets, het gaat altijd goed.quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:31 schreef Hello_Kitty het volgende:
[..]
Waarom geen creme, als ik vragen mag?quote:Op maandag 31 mei 2004 01:07 schreef weathergirl het volgende:
Ingegroeide haren zijn mega-irritant. Heb er zelf ook wel last van. De beste remedie ertegen is: 1) zorgen dat je ontharingsapparaat schoon is 2) zorgen dat het te ontharen stuk huid schoon is 3) géén crème opsmeren binnen 12 uur na het ontharen en 4) regelmatig scrubben.
Crème na het ontharen kan ertoe bijdragen dat haren ingroeien, als je daar al 'gevoelig' voor bent. Scrubben hoeft ook niet direct na het ontharen, maar inderdaad de dag erna of twee dagen later. Daarmee verwijder je dode huidcellen, zodat die de huid niet kunnen 'verstoppen' en je minder kans hebt op ingegroeide haartjes...quote:Op maandag 31 mei 2004 12:22 schreef Elefes het volgende:
[..]
Waarom geen creme, als ik vragen mag?
Scrubben ervaar ik meestal als erg pijnlijk net na het onharen.. Dus daar wacht ik vaak een dag of wat mee.
Dat bedacht ik me gister, er bestaan volgens mij wel middelen die je huid verdoven (bv. om wondjes te kunnen hechten), dat zou mooi een oplossing kunnen zijn.quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:34 schreef Hello_Kitty het volgende:
Ooit de tip gehoord om een paracetamol op te lossen in water en daar dan eerste je benen watmee bevochtigen. Dat zou de huid wat verdoven.
Of dit klopt weet ik niet want als arm studentje kan ik me nog geen silk epil veroorlovenvoor mij nog een tijdje elke 2 dagen met de venus van Gilette erover
quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:01 schreef Sugarlady het volgende:
heeft iemand dit wel eens gebrukt??
wil het mischien gaan kopen voor de zomer namelijk maarja dan moet het wel werken natuurlijk.
volgens mij is het heen soort ontharingsmouse, die je er met een soort mesje/krabbertje dr weer afhaalt. die normale mouse van veet vind ik eerlijk gezegd niet zo heel geweldig werken, dus vroeg me af of iemand deze al eens geprobeerd heeft en hoe dit is bevallen??
Jaaaa die is super. Voor het eerst geen irritaties meer, gebruik alleen nog maar de olie, geen scheerschuim meer voor mij.quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:49 schreef Elefes het volgende:
Er is nu ook scheerolie van Wilkinson (voor vrouwen).
Heb het geprobeerd, en ik vind het echt fijn spul, geen geirriteerde huid na het scheren!
Er zit een soort menthol in volgens mij, het 'verkoelt' de huid als het ware een beetje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |