dat is duploquote:Op zondag 23 mei 2004 20:14 schreef Valar het volgende:
en die steentjes dan, na 4 bouwstenen heb je je hele project al af![]()
precies dat bedoel ikquote:Op zondag 23 mei 2004 20:12 schreef Eronymus het volgende:
ze zijn ook steeds meer van die aparte blokjes gaan maken....
kun je niet meer eens zelf wat verzinnen....
Ha zoals ik al aangaf, was ook niet leuk met die blokjes. Je kunt er nix anders mee.... dus minder creatiefquote:Op zondag 23 mei 2004 20:22 schreef Tito het volgende:
Lego gaat vanaf volgend jaar weer gewoon de oudewetse blokjes leveren aan winkels inverband met het miljardenverlies. De jeugd moet weer creative worden met blokjes ipv die voorgegoten figuurtjes.
daar zijn ze al mee bezigquote:Op zondag 23 mei 2004 20:22 schreef Tito het volgende:
Lego gaat vanaf volgend jaar weer gewoon de oudewetse blokjes leveren aan winkels inverband met het miljardenverlies. De jeugd moet weer creative worden met blokjes ipv die voorgegoten figuurtjes.
WOOHOO, ik vreesde al voor mn toekomstige kinderen, maar dit is iig goed nieuws!quote:Op zondag 23 mei 2004 20:22 schreef Tito het volgende:
het ligt bij mn moeder op zolderquote:Op zondag 23 mei 2004 20:53 schreef Frank112 het volgende:
Lego is geweldig speelgoed.. dat oude lego dan.. Het gaat nooit kapot! Die plastic troep van tegenwoordig gaat akpot als je erop gaat staan of in je mond doet
Het ligt bij mij onder mn bed, voor na de examensquote:Op zondag 23 mei 2004 20:56 schreef moniek het volgende:
het ligt bij mn moeder op zolder
"alvast voor de kleinkinderen" ..
hahahaquote:Op zondag 23 mei 2004 20:58 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
[..]
Het ligt bij mij onder mn bed, voor na de examens![]()
je hebt pas 10 posts, maar 1 daarvan is een compliment aan mijquote:Op zondag 23 mei 2004 20:57 schreef Frank112 het volgende:
Punt erbij voor Moniek (Y)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |