Natuurlijk, maar sommige mensen hebben te maken met een datalimiet. Dan kan een paar 100 MB'tjes per maand aan onnodige PAR-files vervelend zijnquote:Op zondag 23 mei 2004 18:08 schreef Omkron het volgende:
maar als je nu eerst de pars binnehaalt.. en vervolgens gooi je quickpar op autorepair+monitoring.. dan zit je toch ten allen tijde goed..?
Dan haal je honderden MB's voor niks binnen.... Als ik dat zou doen zou dat me denk ik 15 tot 20 gig per maand aan onnodig dataverkeer kosten...quote:Op zondag 23 mei 2004 18:08 schreef Omkron het volgende:
maar als je nu eerst de pars binnehaalt.. en vervolgens gooi je quickpar op autorepair+monitoring.. dan zit je toch ten allen tijde goed..?
Zou kunnen, maar ik denk dat de meeste mensen grote bestanden 's nachts downloadenquote:Op zondag 23 mei 2004 18:14 schreef Omkron het volgende:
maar je kunt toch 5x15mb pars binnenhalen.. en .35 to .40 laten zitten.. vervolgens zelf het bestand weer maken.. ?
Ik praat meer over 20x50mb.. en dan ben je een paar uur aan het repairen, het is gewoon dom om vooraf pars binnen te halen.quote:Op zondag 23 mei 2004 18:14 schreef Omkron het volgende:
maar je kunt toch 5x15mb pars binnenhalen.. en .35 to .40 laten zitten.. vervolgens zelf het bestand weer maken.. ?
Nee PAR, dat staat er tochquote:Op zondag 23 mei 2004 18:45 schreef Hayek het volgende:
gaat het hier over RAR files
Ben je nieuwsgroep-beheerder ofzo??quote:Op zondag 23 mei 2004 18:52 schreef Omkron het volgende:
toch meen ik me ter herinneren dat er ergens in een FAQ stond dat PAR files eerst zouden moeten komen.. maar misschien vergis ik me..
Je kan geen enkel argument geven dus onzin..quote:Op zondag 23 mei 2004 18:52 schreef Omkron het volgende:
toch meen ik me ter herinneren dat er ergens in een FAQ stond dat PAR files eerst zouden moeten komen.. maar misschien vergis ik me..
Je hebt toch niks aan je PAR als je geen RAR files hebtquote:Op zondag 23 mei 2004 18:56 schreef Omkron het volgende:
maar in het geval dat de data niet de server opgestuwd wordt.. zou het handig kunnen zijn om eerste de pars te doen.. toch..?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |