quote:Op zondag 23 mei 2004 18:05 schreef FlyingFox het volgende:
Als ik, elke keer dat ik geneukt heb, een topic moest openen, zou Danny een krachtigere server moeten kopen.
In je dromen post je meestal nietquote:Op zondag 23 mei 2004 18:05 schreef FlyingFox het volgende:
Als ik, elke keer dat ik geneukt heb, een topic moest openen, zou Danny een krachtigere server moeten kopen.
Nou, dan niet van jouw hand.quote:Op zondag 23 mei 2004 18:04 schreef FlyingFox het volgende:
Hier was al een topic over, slotje.
Muwahahahahhahahahaaquote:Op zondag 23 mei 2004 18:05 schreef FlyingFox het volgende:
Tussen geneukt hebben en genaaid worden zit toch echt een wereld van verschil.quote:Op zondag 23 mei 2004 18:05 schreef FlyingFox het volgende:
nuanceer a.u.b.quote:Op zondag 23 mei 2004 18:03 schreef ecc-O het volgende:
ja nou ben je jaloers he![]()
Ja hallo het is niet elke dag zo dat ik je moeder neuk..!quote:Op zondag 23 mei 2004 18:12 schreef phèdre het volgende:
en dat heb je zo weinig dat je er een topic over opent.
sig waardig, deze!quote:Op zondag 23 mei 2004 18:05 schreef FlyingFox het volgende:
gatver, neuk jij jeugdige moeders van 14quote:Op zondag 23 mei 2004 18:26 schreef ecc-O het volgende:
[..]
Ja hallo het is niet elke dag zo dat ik je moeder neuk..!
Habba habbaquote:Op zondag 23 mei 2004 18:04 schreef GWD het volgende:
ik heb net lekker in mijn BMW gereden ... wie is er jaloers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |