Ach, 5 dollar voor een pakkende omschrijving is wel een koopje.
Ik ben de game nog niet tegen gekomen in de schappen.
Beetje off topic: in de speelgoedzaak hier verkopen ze naast games ook muziek DVD's. Hier ben ik twee keer de boot in gegaan en ze hebben nu een klant minder.
Ik kocht eens een DVD van Metallica. Zag eruit als de black album en op de achtercover stonden al die nummers, plus extra demotracks, plus live registratie, studio-opnames, interviews. 'Wow', dacht ik nog, zo'n DVD voor slechts 20 Euro of zo. Bleek het een k**-promo te zijn voor MTV of zo, je weet wel, 4 geluidsfragmenten en dreigende kerels bij een mengpaneel over 'how fucking great' het nieuwe album wel niet was. Verder niks. Een Metallica TV special van 30 minuten of zo. Oplichters.
Ook kocht ik er een DVD van Eminem. De hoes zag er super uit, en ik hield er rekening mee dat het slechts een special zou zijn. How low can you go? De eerste 2 seconden waren nog het spannendst: 'there is no footage or music or lyrics of Eminem on this DVD, the makers are nog affiliated and...' bladibla. Waardeloze shit dus. Iemand die met een steadycam was wezen filmen in de buurt waar E opgroeide. Lekker belangrijk dus.
Nee, geef me dan maar Big Rigs!