anders vraag jij het gewoon aan halvegare zelf, als je je steeds afvraagt of het sarcastisch bedoeld isquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:47 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Zeker weten doe je het nooit
En hoop doet leven
Maar als het hij het niet sarcastisch bedoelde![]()
![]()
![]()
ok, om verdere misverstanden te voorkomen, ik, Halvegare, bedoelde het dus niet sarcastisch...gewoon letterlijk zoals het er stond zonder verder iets te willen zeggen, alleen dat het spel gewoon niet zo slecht is als op internet wordt beweerd en dat ik er heel veel plezier aan het beleefd (ondanks dat de graphics niet altijd even goed waren).quote:Op woensdag 2 juni 2004 16:54 schreef bugeye het volgende:
[..]
anders vraag jij het gewoon aan halvegare zelf, als je je steeds afvraagt of het sarcastisch bedoeld is
tjeez man
waar heb je hem vandaan?quote:Op donderdag 3 juni 2004 14:56 schreef Retuobak het volgende:
Omg, ik heb het spel gespeeld hoor maar ik snap zelfs niet hoe een halve gare dit spel vermakelijk kan vinden. Ze zouden mij moeten betalen het te spelen, ik kan werkelijk niks positiefs bedenken aan deze game.
ECH NIE!quote:Op maandag 31 mei 2004 16:39 schreef bergkampf het volgende:
[..]
Spel was steen goed, kreeg een 9.8 ofzo van de PU
Volgens het merendeel van de reviewers is het gewoon een gemiddeld spel hoor, alleen erg buggy.quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:42 schreef bugeye het volgende:
[..]
ECH NIE!
het spel is zo kut als platgereden tomaat
ja dat zegt geen fuck of het nou een goed cijfer heeft gekregen of nietquote:Op donderdag 3 juni 2004 16:01 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Volgens het merendeel van de reviewers is het gewoon een gemiddeld spel hoor, alleen erg buggy.
Je hebt op het buggy na zojuist de gameplay beschreven van 80% van de FPS games gereleased in de afgelopen jaren.quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:12 schreef bugeye het volgende:
[..]
ja dat zegt geen fuck of het nou een goed cijfer heeft gekregen of niet
hij is naar mijn ervaring inderdaad te buggy, maar de gameplay is gewoon gejat van quake.
Verhaallijn is ook matig,
Rondlopen en mannetjes doodschieten was het enige wat me toen vermaakte.
quote:I'm speechless at this travesty. Gamespot has made some iffy calls before, but the lambasting it gives Big Rigs: Over the Road Racing is completley off the mark. It is clear from the beginning that the reviewer simply did not fathom the complexities and allegory of this game.
First off, he laments about the lack of goals in the game. He whinges on that there is no cargo to haul, no police chases, not much of anything. What he fails to grasp is the message Big Rig sends in the very futility of attempt. What point is there of hauling cargo that will ultimately consumed in robotic fashion by an uncaring populace? Criminals incarcerated during a police chase, despite their victim's blood dripping from their hands and a confession pinned to their jacket, are simply set free via the efforts of slick lawyers and the failings of judicial machinations. What is the point of even trying? comes a plaintive cry from Big Rigs. The answer is apparent. There is no point.
Time to lay down and die. This comment on society is driven home (or in fact, not driven at all) even further by the computer AI. It doesn't even leave the starting gate. Much like the dreams and aspirations we harbour as youth, reving our engines on a starting line where the crack of the pistol never comes. Meanwhile, those of privledge cruise to easy victory, unconcerned over such mundane things as rent or grocery bills or collideable landscapes. The societal implications here in the game are staggering.
Perhaps the most stunning allegory is the limbo a driver finds themselves in if they venture off the beaten track. Here the game seems to provide an escape hatch for those willing to take a risk and explore the more remote possibilities of life. It also serves as a stark reminder of the ultimate destination we all are headed for. All roads lead to pergatory; where you go from there is anyone's guess.
It's been awhile since a game of such staggering implications has come along, so I suppose it's not surprising it might knock mainstream reviewers for a loop. But if you open your minds to the possibilities, all roads lead to nirvana.
By Ummagumma [POSTED: 2004-01-16 05:38:35]
ja maar als ik dan een top 10 zou maken, dan zou Sin bij mij laag staanquote:Op donderdag 3 juni 2004 16:16 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Je hebt op het buggy na zojuist de gameplay beschreven van 80% van de FPS games gereleased in de afgelopen jaren.
ROFLquote:Op donderdag 3 juni 2004 16:26 schreef Frollo het volgende:
Nog ff over dat Big Rigs hè. Er zijn ook users op GameSpot die het een 10 hebben gegeven. Interessant om eens te kijken waarom. Deze gozer ziet er een allegorie van de moderne maatschappij in:
[..]
lolquote:Op zondag 6 juni 2004 18:38 schreef Omkron het volgende:
Ook een geweldige website van de makers van Big Rigs..
http://www.stellarstone.com/index.html
probeer vooral games en contact eens..
quote:So, the adventure element is extremely thin, but the action? Let's face it: slow-paced and boring. When you fight with a Skunk, you seem to exchange slaps with him, like some old B&W slapstick movies. When I had a gun, I rarely bothered to use it, considering how stupid the enemies are.
http://www.stellarstone.com/company.htmlquote:ADVANTAGE
The highest technical caliber of Stellar Stone developers coupled with low offshore Russia-based engineering costs gives us sustainable competitive edge to employ more and higher quality engineers than a typical US company can afford, staff up projects faster, put more developers on a project for a better gameplay value and graphics visuals. For our customers that transfers into richier product feature set at the same price point.
quote:Keromane69 wrote
There is no variety of game types in PaintBrawl whatsoever and this sorely hampers gameplay. You can't even really practice in the Practice Mode. Instead, you're thrown into one of the 5 battlefields with no friends, no opponents, and no targets. I guess you can practice how much paint you can splatter on the wall, but that's about it. To make matters worse, your computer opponents are dead-eye shots making a practice mode that much more necessary since you are out of the game after one shot.
When you are at an outdoor level you can look up and shoot and the paint will stick to the sky.[/i]
Als ik die site zie vind ik het al knap dat big rigs er zo uit is komen te zien, kijk maar eens bij employmentquote:Op zondag 6 juni 2004 18:38 schreef Omkron het volgende:
Ook een geweldige website van de makers van Big Rigs..
http://www.stellarstone.com/index.html
probeer vooral games en contact eens..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |