was dat niet dat spel dat helemaal vol zat met bugs?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:06 schreef bugeye het volgende:
Ik ken een quakekloon
Het spel Sin,
wat kut was ie
Spel was steen goed, kreeg een 9.8 ofzo van de PUquote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:06 schreef bugeye het volgende:
Ik ken een quakekloon
Het spel Sin,
wat kut was ie
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/39787.asp?q=Sinquote:Op maandag 31 mei 2004 16:39 schreef bergkampf het volgende:
[..]
Spel was steen goed, kreeg een 9.8 ofzo van de PU
idd, dat spel is kanshebben op de worst game ever bekerquote:Op zondag 30 mei 2004 17:59 schreef Rahl het volgende:
A1 racer?
spel was toendertijd vet mooi....quote:Op maandag 31 mei 2004 16:39 schreef bergkampf het volgende:
[..]
Spel was steen goed, kreeg een 9.8 ofzo van de PU
Ik heb geen idee waarom julie zo negatief zijn over een relatief goede game. Eigenlijk heb ik behoorlijk veel plezier beleefd aan Big Rigs. Het sfeertje dat het uitstraalt, de originele omgeving en de snelle trucks maken het toch een leuk spel. Normaal ben ik erg slecht in racespellen maar in deze game win ik gemakkelijk.quote:Op zondag 23 mei 2004 17:26 schreef Keromane69 het volgende:
Even kijken wat je vindt als je gaat Googlen. En wat blijkt? Het is een
racegame. En wat voor een!
Vrachtwagenliefhebbers opgelet: het is een vrachtwagenrace. Je kunt
kiezen uit vier modellen en een stuk of 6 routes. En het mooiste van
alles: er zijn geen tegenstanders.
"Big Rigs: Over the road racing" krijgt van diverse sites een 0. Lees de commentaren, je ligt in een deuk.
Then there's the race. As I've stated before, you're supposed to be
hauling cargo in a race (which for some tracks is a lap...meaning you
never deliver the cargo ANYWAY.) a la All American 18 Wheeler. But your
truck never gets a cargo attachment. (Unless you choose one of the two
models that have it attached.) You're just racing the cab. Apparently, all
the extra weight does a little something to the truck's top speed and
acceleration because your opponent NEVER MOVES.
Even if you try to get behind him and push him to the finish line, that's no
good...because you clip right through him...and everything else in the
game. Mountains, trucks stops, signposts. None of them exist. It's like
you're in some sort of wacky alternate future timeline, and you're trying
to get back home. You may as well just run over everything in your
path... They don't exist, right?!
http://www.google.nl/sear(...)n&btnG=Google+Search
als je makkelijk wint hoeft het niet meteen een goed spel te zijnquote:Op maandag 31 mei 2004 21:32 schreef halvegare het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarom julie zo negatief zijn over een relatief goede game. Eigenlijk heb ik behoorlijk veel plezier beleefd aan Big Rigs. Het sfeertje dat het uitstraalt, de originele omgeving en de snelle trucks maken het toch een leuk spel. Normaal ben ik erg slecht in racespellen maar in deze game win ik gemakkelijk.
Ik vind het toch wel tof dat ik iedere keer bij het begin van de race de tegenstander bang kan maken met mijn truck en op die manier blijft staan op de startlijn! Dit is een leuk detail dat ik nog niet eerder bij een racespel gezien heb.
Ik geef toe dat de graphics niet altijd even geweldig zijn, maar de gameplay maakt echt alles goed. Het geluid is gewoon goed: een stoere soundtrack en het realistische geluid van de motor!
De besturing is niet ingewikkeld en het de menu's zijn zeer overzichtelijk. Voor de prijs is het echt waar voor je geld.![]()
![]()
Ik hoop eigenlijk dat het sarcasme was, zo niet,quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:18 schreef capibar het volgende:
[..]
als je makkelijk wint hoeft het niet meteen een goed spel te zijn![]()
het was geen sarcasmequote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:52 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat het sarcasme was, zo niet,!
Ik ook!quote:Op woensdag 2 juni 2004 08:01 schreef Rahl het volgende:
[..]
als het zo slecht is wil ik het wel eens proberen
Hoe weet jij zo zeker dat halvegare het niet sarcastisch bedoelde?quote:Op woensdag 2 juni 2004 10:13 schreef capibar het volgende:
[..]
het was geen sarcasme![]()
Er bestaat een Space Shuttle simulator voor de PC. > 10 jaar geleden, stond op 2 diskettes.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 00:21 schreef Keromane69 het volgende:
Hehehe, ik had vroeger het plan om een Space Shuttle emulator te maken. op de Amiga. Mooie graphics van een dampende Space Shuttle op het laceer platform, 3 camera standpunten, een stopwatch. Langzaam aftellen. Bij 0 moest de speler op de vuurknop drukken en de joystick heen en weer bewegen. Natuurlijk zou ie dan exploderen, game over.
Eigenlijk had ik hem moeten maken en uitbrengen. Met een patch natuurlijk, maanden later, waarbij het ding wel opsteeg, maar dat de camera niet mee ging of zo. Knal buiten beeld. Een patch later weer een ander geintje...
hij schrijft het gewoon niet sarcastischquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:04 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Hoe weet jij zo zeker dat halvegare het niet sarcastisch bedoelde?
ja man, ondanks wel vaak gespeeld en heb ik wel goede herinneringen aanquote:Op zondag 30 mei 2004 18:14 schreef capibar het volgende:
[..]
was dat niet dat spel dat helemaal vol zat met bugs?![]()
Zeker weten doe je het nooitquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:31 schreef capibar het volgende:
[..]
hij schrijft het gewoon niet sarcastisch![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |