mij ookquote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:46 schreef search64 het volgende:
Lijkt me heel sterk.
Heeft maar 1 nummer met TS gemaakt, Kool Aid Party, over de collectieve zelfmoord van de sekte geleid door Jim Jones... Erg goed nummer imho..quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:18 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Ken Fantomas sinds kort
Suspended animation is een leuk plaatje
Mike Patton zit toch ook in Team Sleep?
dat hoop ik ook (al is mijn venetian snares cd die ik een maand geleden besteld heb ook nog niet binnenquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Maandag komt, volgens nlstore, Suspended Animation uit.
Ik hoop dat nlstore ook snel levert, laten we zeggen rond dinsdag in de bus.
denk het welquote:Op maandag 28 februari 2005 16:37 schreef Bosbeetle het volgende:
En tja of peeping tom er ooit komt ??
die demo's circuleren al heeeeeeeeeel langquote:Op woensdag 30 maart 2005 19:43 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
denk het wel
heb hier 6 tracks van Peeping Tom
Ik heb al 4 5 en 6 april gelezen maar ipecac kennende zal het wel weer even durenquote:Op maandag 4 april 2005 11:30 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
site werkt hier ook niet
SA komt toch 6 april uit?
cool,heb cd al lang geluisterdquote:Op dinsdag 5 april 2005 19:23 schreef Bosbeetle het volgende:
de nieuwe fantomas staat iig in de luisterpaal
tja was meer voor de mensen die hem nog niet gehoord hadden .. als er uberhaubt lurkers in dit topic zijn .. vast welquote:Op dinsdag 5 april 2005 21:57 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
cool,heb cd al lang geluisterd
tja ik ga vandaag wederom op mail van NLstore wachtenquote:
NLstorequote:Op woensdag 6 april 2005 13:44 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
wie weet waar ik Goedkoop de limited edition kan krijgen?
quote:Beste mijnheer / mevrouw,
Uw bestelling wordt geheel verzonden op 7-4-2005.
De volgende artikelen zijn aan u verzonden:
1 X
NL
725356
FANTOMAS
SUSPENDED ANIMATION -LTD-
CD
4 april 05
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |