quote:Op zondag 15 augustus 2004 15:56 schreef Seborik het volgende:
Artiesten moeten goeie muziek uitschijten en niet wachten met het uitbrengen van iets wanneer het al helemaal af is.
Ondanks dat (of dankzij dat?quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:25 schreef Summoner het volgende:
http://www.klarknova.com/
Een Duitse band die griezelig veel op Bungle lijkt.Check it out.
klinkt gaafquote:Op maandag 23 augustus 2004 23:25 schreef Summoner het volgende:
Dit is te Bungle om waar te zijn..... Nice findquote:Op maandag 23 augustus 2004 23:25 schreef Summoner het volgende:
Wat is morgen?!?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:22 schreef Bosbeetle het volgende:
Morgen![]()
Ah, frommel en feedback, daar mis ik niet veel aan..quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:33 schreef Seborik het volgende:
Mike Patton met Rahzel in de Paradiso.
fantomas was in de paradiso (of heb je het over een eerder concert ? )quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:33 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Wat is morgen?!?
Baalde er al van dat ik Fantomas in de Melkweg misgelopen ben (waardeloze Ipecac-mailing), dus daarom benieuwd...
whehehe ik verwacht beatbox en feedback/scream/effectsquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:39 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Ah, frommel en feedback, daar mis ik niet veel aan..
Als er een gebeatboxte versie van Experiment in Terror, the Air-Conditioned NIghtmare en Point and Click tussenzit, zou ik er bloed voor gevenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
whehehe ik verwacht beatbox en feedback/scream/effects
hmmm op mp3'tjes heb ik alleen een beatbox versie van iron man gehoordquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:59 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Als er een gebeatboxte versie van Experiment in Terror, the Air-Conditioned NIghtmare en Point and Click tussenzit, zou ik er bloed voor geven![]()
Understatement.quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:05 schreef Summoner het volgende:
Net als die door Zorn, Mori en Patton gesigneerde Hemophiliac plaat... die moet je gewoon hebben.![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:05 schreef Summoner het volgende:
Net als die door Zorn, Mori en Patton gesigneerde Hemophiliac plaat... die moet je gewoon hebben.![]()
quote:A:Your musical projects have been more experimental and avant-garde as the years progressed, what is the reason for that,and do you plan on doing anything resembling Faith No More in its accessibility and wider listening audience possibility?
M: This is an odd question. You think Tomahawk is more experimental than Mr Bungle was???
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:21 schreef Summoner het volgende:
[..]Idd, wat een goofus.
deze is ook mooi !quote:A: You've worked a lot in the past with Trevor Dunn, how did you two meet?
M: We grew up together. We were both backup dancers for
the Electric Light Orchestra back in the day.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |