quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:23 schreef BloodyLotte het volgende:
Bosbeetle, ik heb je zien staan. Ben zelfs een paar keer langs je gelopen.
heb je jezelf weleens gezien!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]zeg dan wat !!!!!
Ok dan snap ik hetquote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:30 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
heb je jezelf weleens gezien!
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 20:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, zeer geslaagd. Bosbeetle is vast ook voorbij gelopen. Dat heb je als je bij de bar staat.
Vork heb ik dan weer wel gesproken though.
Die kid606 schijnt ook een hoop herrie te kunnen maken !quote:Op zondag 30 mei 2004 01:03 schreef bartrid het volgende:
het concert in londen was in 1 woord fanfuckingtastisch. Hier hadden we ook kid606 met een dj set, wat niet echt bijzonder was. Flat Earth Society was erg goed vond ik, en fantomas was gewoon heerlijk. 1 van de betere concerten van dit jaar.
hoop drum n bass achtige noise inderdaad. Was wel leuk voor 20 minuten, maar dat was lang zat.quote:Op zondag 30 mei 2004 14:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Die kid606 schijnt ook een hoop herrie te kunnen maken !
Jammer dat hij geen eigen materiaal ten gehore bracht, dat is namelijk over het algemeen erg sterk. Z'n DJ- en mixpraktijken zijn idd niet zo bijzonder, ik heb ook z'n mixalbum en die steekt helaas wat onspectaculair af tegen die van bijvoorbeeld Doormouse en Freelance Hellraiser.quote:Op zondag 30 mei 2004 01:03 schreef bartrid het volgende:
Hier hadden we ook kid606 met een dj set, wat niet echt bijzonder was.
quote:Randy said: "It sounds like Cartoon music. In fact, I think its supposed to be called "Cartoons". The shit by far thier craziest work yet. It sounded like a puzzle piecing itself together. Very weird."
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 02:52 schreef Summoner het volgende:
Van iemand die de nieuwe Fantomas gehoord heeft:
[..]
Tof! Ik kan nu al amper wachten.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 02:52 schreef Summoner het volgende:
Van iemand die de nieuwe Fantomas gehoord heeft:
[..]
Cool !quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:08 schreef Cellar het volgende:
Ik was er ook en heb wat fotootjes en een paar filmpjes gemaakt!!! http://vand3301.speed.planet.nl/wouter/
staan er nog hoor !quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:52 schreef Cellar het volgende:
Hey... Ik had hier een linkje naarmijn Fantomas foto's geplaatst?!?!?! Waarom is die verwijderd?
quote:A Mike Patton & Rahzel European tour is in the works for late August/early
September.
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:24 schreef noruas het volgende:
volgens de Paradiso site:
Mike Patton & Rahzel
Paradiso, za 28 aug
¤15,-
![]()
Ik misschien ook wel. Even iets opzoeken van deze combinatie.quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]misschien dat ik dan maar weer eens een bezoekje aan de hoofdstad moet brengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |