Dat was het maar net !!!quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:28 schreef SpoilerMan het volgende:
Het was weer een rare gave bende!
Doed, dat was jij in de friettent na het concert of nie?quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat was het maar net !!!
Ja ! dat kan goed !quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:04 schreef search64 het volgende:
[..]
Doed, dat was jij in de friettent na het concert of nie?
Die heb ik dus ook !quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:58 schreef search64 het volgende:
Die heb ik ook.
Ik had een rijkspolitiejas aan, misschien heb je me gezien.quote:Op donderdag 27 mei 2004 18:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja ! dat kan goed !
Is me zo niet opgevallenquote:Op donderdag 27 mei 2004 19:17 schreef search64 het volgende:
[..]
Ik had een rijkspolitiejas aan, misschien heb je me gezien.
Zeg, stond jij gezellig vlak naast me, tijdens FES? Volgens mij wel in ieder geval. Ik stond 2 meter van de bar ongeveer, 1 meter voor het 'afstapje'.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:23 schreef BloodyLotte het volgende:
Bosbeetle, ik heb je zien staan. Ben zelfs een paar keer langs je gelopen.
Zou best kunnen. Ik heb veel heen er weer gelopen tussen de bar, wc en de rest van de zaal.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zeg, stond jij gezellig vlak naast me, tijdens FES? Volgens mij wel in ieder geval. Ik stond 2 meter van de bar ongeveer, 1 meter voor het 'afstapje'.
Ah, je kwam me in ieder geval bekend voor toen ik daarnet even in je fotoboek gluurde.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:00 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Ik heb veel heen er weer gelopen tussen de bar, wc en de rest van de zaal.
Internetmensen hebben een steekje los op sociaal gebied, dat is algemeen bekend toch?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:19 schreef Seborik het volgende:
Wat leuk, allemaal Fokkers die langs elkaar lopen, maar niets zeggen.
Ja, zeer geslaagd. Bosbeetle is vast ook voorbij gelopen. Dat heb je als je bij de bar staat.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:19 schreef Seborik het volgende:
Wat leuk, allemaal Fokkers die langs elkaar lopen, maar niets zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |