Omdat zoveel mensen er over praten? Er is weinig van te krijgen.. dus het zal nog wel even duren voordat iedereen het heeft..quote:Op zondag 23 mei 2004 16:00 schreef Duiveltja het volgende:
Von Dutch, waar te vinden?
Ik vind het nu een wannabe merk
Ja, die petjes gaan als zoete broodjes over de toonbankquote:Op zondag 23 mei 2004 19:26 schreef capibar het volgende:
[..]
¤95.68???????????????
betaalt iemand echt zo veel voor een pet!?!?!![]()
![]()
![]()
American Trucker caps zijn wel stoer, alleen de kleuren/logo er op vind ik niet zoquote:
dat is raarquote:Op zondag 23 mei 2004 19:28 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, die petjes gaan als zoete broodjes over de toonbank.
uit een ander topic:quote:Op zondag 23 mei 2004 19:32 schreef capibar het volgende:
[..]
dat is raar
zo'n pet hoeft echt niet meer dan 10 euro te kosten...
quote:Op woensdag 10 maart 2004 02:58 schreef nO_On het volgende:
Jaaaaaaaaaa hoor!!!!!!
Laten we allemaal weer even lekker calvinistisch wezen want weeeeeeeeeeeeee diegene zijn gebeente mocht een persoon toch eens WEL geld hebben om luxe-goederen te kopen. Ik krijg echt de schijt van dit soort kortzichtigheid: "Ja, jij koopt prada, gucci etc, maar ik koop lekker goedkope vans (bijv. red.) dus ik ben beter, ondanks dat jij denkt dat jij beter bent omdat jij in duurdere shit loopt (o.i.d. red.)" Hoer toch op...
Ik vind het zelf ook leuk om in dure kleren te lopen, replay, G-star, Nudie, etc. maar bijna 100 euri voor een simpele pet gaat mij wel iets te ver. Ik vind von Dutch een beetje over the top, ik loop er zelf ook niet in.quote:Op zondag 23 mei 2004 19:35 schreef Apekoek het volgende:
[..]
uit een ander topic:
[..]
waar de fuck slaat dat nou weer opquote:Op zondag 23 mei 2004 19:35 schreef Apekoek het volgende:
[..]
uit een ander topic:
[..]
dat is waar. trouwens een normale von dutch pet is 60 euroquote:Op zondag 23 mei 2004 20:22 schreef capibar het volgende:
[..]
waar de fuck slaat dat nou weer op
ik zeg toch niet dat ik beter ben omdat ik geen pet van 100 euro koop![]()
ik zeg alleen dat ik vind dat 100 euro veel te veel is voor een simpele pet (220 gulden!!!)
verkoopt boston trader evisu tegenwoordig? wist ik niet.quote:Op zondag 23 mei 2004 20:25 schreef manny het volgende:
Den Haag kun je het kopen bij die Armani, Evisu winkel schuin tegenover Bonneterie, langs de tramlijn
Als die petten idd 92 euri kosten dan is dat in mijn beleving ook redelijk belachelijk duur.
quote:Op zondag 23 mei 2004 22:38 schreef kofkof het volgende:
Dat de Nederlandse staat daar trouwens niets aan doet. Ik vind het lelijke kleding, het maakt Nederland als land ten schande.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |