abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19337265
Ik vraag mij af: waaróm moeten jongens en mannen toch altijd maar "stoer en sterk" zijn om geaccepteerd te worden. Als je als man al te veel klaagt, krijg je al snel reacties van dat je geen "zelfmedelijden" mag hebben en zo, terwijl ze dat van meisjes wél accepteren. Waarom behandelen ze meisjes en vrouwen toch helemaal anders in zo'n situatie, hebben ze er veel meer respect voor. Waarom mogen zij wél "zwak" zijn, klagen, "zelfmedelijden" hebben, enz. Kortom, waarom, in godsnaam, moeten mannen altijd zo superieur zijn??
Al zegt IEDEREEN dat iets zo of zo is, toch kan het fout zijn. Vóór Galileo Galilei zei iedereen: de zon draait rond de aarde. Tegenwoordig weten we wel beter. En iedereen verklaarde hem gek, oerdom, enz. Toch had hij gelijk.
pi_19337386
I agree! Op t moment verdrink in mn zelfmedelijden!
  zondag 23 mei 2004 @ 15:37:48 #3
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_19337457
quote:
Op zondag 23 mei 2004 15:29 schreef Limsdealer het volgende:
Ik vraag mij af: waaróm moeten jongens en mannen toch altijd maar "stoer en sterk" zijn om geaccepteerd te worden. Als je als man al te veel klaagt, krijg je al snel reacties van dat je geen "zelfmedelijden" mag hebben en zo, terwijl ze dat van meisjes wél accepteren. Waarom behandelen ze meisjes en vrouwen toch helemaal anders in zo'n situatie, hebben ze er veel meer respect voor. Waarom mogen zij wél "zwak" zijn, klagen, "zelfmedelijden" hebben, enz. Kortom, waarom, in godsnaam, moeten mannen altijd zo superieur zijn??
Gender-change operaties zijn niet meer zo ongewoon heden ten dage; sla je slag zou ik zeggen.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_19337465
Niet mee eens. Ik ben stoer noch sterk, maar voel me zeker wèl geaccepteerd. Klagen doe ik zelden, maar als rechtgeaarde Nederlander kan je daarmee gerust je gang gaan volgens mij...

Dus ik weet niet waarom jij je niet geaccepteerd voelt...?
My other car is a Saab (too)
pi_19337579
quote:
Op zondag 23 mei 2004 15:38 schreef 900TurboS het volgende:
Dus ik weet niet waarom jij je niet geaccepteerd voelt...?
Gewoon omdat ze mij niet "stoer en sterk" genoeg vinden.
Al zegt IEDEREEN dat iets zo of zo is, toch kan het fout zijn. Vóór Galileo Galilei zei iedereen: de zon draait rond de aarde. Tegenwoordig weten we wel beter. En iedereen verklaarde hem gek, oerdom, enz. Toch had hij gelijk.
pi_19337602
quote:
Op zondag 23 mei 2004 15:37 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

Gender-change operaties zijn niet meer zo ongewoon heden ten dage; sla je slag zou ik zeggen.
  zondag 23 mei 2004 @ 15:45:12 #7
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_19337623
Mja, en als ze wel klagen en whatever dan vinden zij zichzelf zwak en weet ik veel wat, alleen omdat het in de hedendaagse maatschappij niet ge-accepteerd zou worden
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zondag 23 mei 2004 @ 15:45:14 #8
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_19337624
Altijd "superieur"??????

je hebt verkeerde vrienden misschien ! ... met weinig verstand e.d.
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
  zondag 23 mei 2004 @ 15:46:07 #9
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_19337647
Ow, en ter toevoeging...suprieur is nog niet zo aan de orde. Meer het geen van ik wil niet zwak over komen
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zondag 23 mei 2004 @ 15:48:52 #10
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_19337709
en dan nog.................
!
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
  zondag 23 mei 2004 @ 15:49:10 #11
70004 niksan
net een beetje meer
pi_19337718
Jongens klagen over het algemeen wel wat meer. Als voorbeeld: wanneer ze ziek zijn, "owh wat ben ik ziek......" en dat hoofd dat ze er dan bij trekken!!
Het is nou eenmaal zo dat onze pijngrens wat hoger ligt dan die van de mannen....
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
  zondag 23 mei 2004 @ 15:50:43 #12
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_19337751
Vrouwen die zeuren zijn minstens net zo vervelend. En nu ophouden met zeuren
  zondag 23 mei 2004 @ 15:51:04 #13
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_19337757
quote:
Op zondag 23 mei 2004 15:49 schreef niksan het volgende:
Jongens klagen over het algemeen wel wat meer. Als voorbeeld: wanneer ze ziek zijn, "owh wat ben ik ziek......" en dat hoofd dat ze er dan bij trekken!!
Het is nou eenmaal zo dat onze pijngrens wat hoger ligt dan die van de mannen....
Fucking bullshit.

Dat verhaaltje doet de ronde maar vrouwen zijn gewoon ALTIJD ziek. Om GEK van te worden. Minimaal 2 weken per maand ziek, zwak misselijk bla bla

Jank jank, ik ben een vrouw en ik heb: kwaal 1 kwaal 2 kwaal 3 kwaal 4 kwaal 5 etc
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  zondag 23 mei 2004 @ 15:51:24 #14
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_19337762
maar...
dat de pijngrens van vrouwen hoger ligt wil niet zeggen dat een vent meer zeurt, dus!

Er zijn ook mannen met een hoge pijn grens en ......
Ik ken ook vrouwen die méér zeuren wanneer ze ziek zijn, dan mannen......
tja!
  zondag 23 mei 2004 @ 15:52:16 #15
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_19337781
quote:
Op zondag 23 mei 2004 15:51 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Fucking bullshit.

Dat verhaaltje doet de ronde maar vrouwen zijn gewoon ALTIJD ziek. Om GEK van te worden. Minimaal 2 weken per maand ziek, zwak misselijk bla bla

Jank jank, ik ben een vrouw en ik heb: kwaal 1 kwaal 2 kwaal 3 kwaal 4 kwaal 5 etc
Zeg!
Hou je in ...
Heb jij ook al verkeerde vriendinnen ?
  zondag 23 mei 2004 @ 15:52:51 #16
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_19337788
ik doe helemaal niet mee aan dat soort gedachtengangen.
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_19337812
quote:
Op zondag 23 mei 2004 15:52 schreef Pearly het volgende:

[..]

Zeg!
Hou je in ...
Heb jij ook al verkeerde vriendinnen ?
Volgens mij trek je zwakke mensen aan

en voor Pearly HEEEYYY!!! de zon is heerlijk, beetje geskate enzo
pi_19337847
quote:
Op zondag 23 mei 2004 15:45 schreef Pearly het volgende:
Altijd "superieur"??????

je hebt verkeerde vrienden misschien ! ... met weinig verstand e.d.
Ik heb eigenlijk nauwelijks "vrienden". Maar ik heb van mijn 14de tot mijn 18de op een verschrikkelijke school gezeten. Het was een erg "lage" school, dwz een school voor lage opleidingen. Daar was een verschrikkelijk conservatieve cultuur, zo van dat je als jongen "stoer en sterk" moet zijn om geaccepteerd te worden. Daar hadden ze zo'n cultuur van dat je jongens zonder enige reden mag vernederen, uitlachen, in elkaar slaan, martelen, enz. en dat je voor meisjes heeeeeeeeeeeeel veel respect moet hebben. Echt verschrikkelijk was dat! Ik was slecht in sport, wat de medeleerlingen een doorn in het oog was tijdens de sportles. Mijn klasgenoten ergerden zich rot aan mij omdat ik zo slecht was in balspelen, ze lachten mij uit omdat ik niet zoveel "durfde" (bijvoorbeeld hoog op een touwladder klimmen), enz. Maar van meisjes werd dat volledig geaccepteerd dat ze dat niet konden. Kortom, meisjes hadden het op die school veeeeeeeeeel gemakkelijker dan jongens. Natuurlijk is dat niet overal zo. In hogere milieus wordt je vaak veel meer geaccepteerd zoals je bent, hoe je ze behandelen hangt veel minder af van of je man of vrouw bent. Dat is overigens wel één van de voornaamste verschillen tussen "lage" en "hoge" milieus.
  zondag 23 mei 2004 @ 15:55:52 #19
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_19337853
Continu klagen is sowieso een slechte eigenschap, of dat nu bij vrouwen of bij mannen gebeurt.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zondag 23 mei 2004 @ 15:57:22 #20
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_19337877
quote:
Op zondag 23 mei 2004 15:54 schreef stay_fun het volgende:

[..]

Volgens mij trek je zwakke mensen aan

en voor Pearly HEEEYYY!!! de zon is heerlijk, beetje geskate enzo
Very off topic

Heeeeeeej!! Je had !fun! dussssss!! LEKKAAA .....

Ik heb alleen nog maar formule 1 'geluisterd' en wat zitten fokken
pi_19337895
Dacht je dat dat alleen in lage milieus voorkomt. Moet je voor de aardigheid eens in de hoogste regionen van grote bedrijven kijken. Daar telt net zo hard, hoe groter/slimmer (en stoerder) je bek, hoe meer je gerespecteerd wordt.

Daar zitten ze ook echt niet op "jankerds" te wachten

Pearly, net op tijd binnen voor F1, best gezellige race
  zondag 23 mei 2004 @ 15:59:54 #22
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_19337950
quote:
Op zondag 23 mei 2004 15:55 schreef Limsdealer het volgende:

[..]

=lappie tekst=
Ik begrijp het !
Maar .... ik vind dit dan wel "rete" fout van die school !
Dat moet namelijk gestuurd worden .......

offff...: je had het begin van de race moeten 'zien'
  zondag 23 mei 2004 @ 16:01:35 #23
38963 drelletje
BRITISH SEA POWER!!!
pi_19337998
testosteron