Klachten die jij hierboven beschrijft horen bij TIA's, en die zijn aan te tonen in een bloedonderzoek.quote:Op zondag 23 mei 2004 14:42 schreef Brennie het volgende:
Heeft hij ook moeite met spreken gehad, een scheef hangende mond, en/of aan 1 kant geheel verlammingsproblemen? ( of alleen het been? )
Ik weet niet waar zijn bloed op onderzocht isquote:Op zondag 23 mei 2004 14:46 schreef Pippi het volgende:
[..]
Klachten die jij hierboven beschrijft horen bij TIA's, en die zijn aan te tonen in een bloedonderzoek.
Nu ik dit lees....quote:Op zondag 23 mei 2004 14:42 schreef Pippi het volgende:
Als ik die klachten zo lees is het eerste wat in mij opkomt dat er iets zou kunnen zijn met het evenwichtsorgaan (zit bij de inwendige gehoorgang). waardoor er klachten ontstaan zoals evenwichtstoringen, duizeligheid.
-
Menierequote:Op zondag 23 mei 2004 15:09 schreef Pearly het volgende:
[..]
Nu ik dit lees....
Ik ken inderdaad ook iemand die deze klachten had en later bleek dat hij de ziekte van Moniere of Miniere ( weet niet hoe je het schrijft ) heeft !
ja hij eet wel goed, gewoon normaal voedsel.quote:Op zondag 23 mei 2004 14:12 schreef balkonhek het volgende:
Eet hij wel goed? ik bedoel krijgt hij de nodige kalorieen en eiwitten binnen?
Niet zo goed mijn beste vrint!!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:31 schreef DeSlager het volgende:
volgens de neuroloog moet hij zich zorgen gaan maken.........
hij word zsm getest op bloedkanker(leukemie) en er is moet spoed een mri(?) scan aangevraagdt
klote dus!!!
Das erg naar en klote..quote:Op vrijdag 28 mei 2004 10:31 schreef DeSlager het volgende:
volgens de neuroloog moet hij zich zorgen gaan maken.........
hij word zsm getest op bloedkanker(leukemie) en er is moet spoed een mri(?) scan aangevraagdt
klote dus!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |