Same here. oude poes was blijkbaar erg jaloers en heb een paar keer een tik gehad van haar toen ik haar probeerde te aaien.quote:Op zondag 23 mei 2004 09:57 schreef Romek het volgende:
Wij hebben "vroeger" ook ooit een kat gehad (was toen een lief beestje)
Toen we hadden besloten om er maar nog 1 bij te doen (we hadden een zwarte en een witte) veranderde die lieve kat ineens in een beest....
Ze wilde niet kroelen, deed verwaand, en we konden er geen touw aan vastknopen ()
Misschien voelde die beestjes zich bedreigd ofzo...(of overbodig)
Naja.....
Veel succes met de kittens en de poes.....
Je oude poes komt dan niet terug hoor... Die weet niet dat ze weg zijn..quote:Op zondag 23 mei 2004 09:54 schreef Binkster het volgende:
Twijfel nu heel erg of ik misschien maar moet kijken voor een nieuw huis voor de kitten.....
En de oude poes had ineens drie dagen geen honger meer???quote:Op zondag 23 mei 2004 10:01 schreef Viking84 het volgende:
ohwat zielig. Ik ken het, alleen was het in mijn geval andersom. Mijn zus had ook twee katten: een oude, die ze al een paar jaar hadden, en een kitten. En op een dag was die kitten spoorloos verdwenen. Never seen him again
Dat lijkt me iets overhaastquote:Op zondag 23 mei 2004 11:10 schreef Tungsten het volgende:
Tja, om eerlijk te zijn ben ik het met je ouden poes eens en moet je haar laten gaan.
Katten zijn zo, zij heeft een nieuw baasje gezocht omdat zij geen zin had in een jonkie op haar ouden dag. Dus mijn advies is ga lekker verder met je jonkie en laat je oudje daar waar zij wezen wil. Zo te lezen heeft ze nu al een goede thuis gevonden.
OP zich is dat niet abnormaal hoor.. zijn ze niet bezig te bepalen wie de baas is? (de kleinste heeft dat namelijk pas na een hele tijd door)quote:Op woensdag 26 mei 2004 01:10 schreef Binkster het volgende:
de Kleine is per direct gratis aftehalen.... (in lelystad) ze loopt een beetje hysteries rond te rennen en alles aan te vallen incl. mij (net ook al een deur en een kast....)
Da's misschien wel het beste voor allebei en je grote poes wordt weer als vanouds. Dat is toch ook wat waard?quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:34 schreef Binkster het volgende:
Gaat nogsteeds niet echt lekker.. en oude komt weinig thuis dus ga nu wel een beetje opzoek naar nieuwe eigenaar voor de kleinevind het zelf ook wel jammer tis soms een best lief beestje
Nou, de puppie is vannochtend gekomen. De kat heeft ervan af een afstandje naar zitte loeren met een megadikke staart en toen de puppie wakker werd is ie naar boven gevlucht. Dit had ik wel een beetje verwacht, hopelijk went ie snel.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:33 schreef deedeetee het volgende:
Dat zal wel ff wennen worden.![]()
Ik ben òòk benieuwd laat 't ons anders ff weten.![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:50 schreef deedeetee het volgende:
Wat een enige foto van de kleine Simba onder de tafel ! Wat kijkt dat katje daar bezorgd , zo'n echt " oei je wordt toch niet boos hè..." koppie.
Schitterend.![]()
Als 't ff meezit loopt de kat al in een paar dagen weer " voorzichtig " rondquote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:05 schreef Evil_Jur het volgende:
Nou, de puppie is vannochtend gekomen. De kat heeft ervan af een afstandje naar zitte loeren met een megadikke staart en toen de puppie wakker werd is ie naar boven gevlucht. Dit had ik wel een beetje verwacht, hopelijk went ie snel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |