heel graag, iemand ?quote:Op zondag 23 mei 2004 19:32 schreef Lkw het volgende:
[..]
Voor zover ik weet wel. Maar ik maak altijd nog gebruik van de ingebakken Movie Maker XP, bevalt me uitstekend. Windows Movie Maker 2.0 krijgt echter veel credits zo her en der op internet, daarom linkte ik daarnaartoe in mijn eerdere berichtje.
Edit: Nu heb ik net gekeken welke versie ik eigenlijk heb op mijn - niet zelf geïnstalleerde - Windows XP. Staat daar 'versie 2'
Hm, verwarrend. Toen mijn computer geïnstalleerd werd, bestond versie 2 namelijk nog niet dacht ik. Degene van wie deze computer komt, zal ik er eens naar vragen...
--> Misschien dus dat in de tussentijd iemand anders je de precieze verschillen tussen Movie Maker 1 en 2 kan vertellen....![]()
Ach, je hebt vast ook nog nooit iemand CinePaint (voorheen film-gimp)zien gebruiken:quote:Op maandag 24 mei 2004 15:46 schreef skiczukie het volgende:
dat is profesioneelnooit van gehoord en nog nooit iemand het zien gebruiken..
Ik weet niet precies waar Cinerella allemaal voor gebruikt is, maar CinePaint is o.a. gebruikt voor Harry Potter, Cats & Dogs, Dr. Dolittle 2, Little Nicky, Grinch, Sixth Day, Stuart Little, Planet of the Apes, Stuart Little II, Showtime, Blue Crush, 2 Fast, 2 Furious, Duplex, The Last Samurai, League of Extraordinary Gentlemen, Elf en Looney Tunes.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 10:00 schreef skiczukie het volgende:
Eh nee, en kan me niet voorstellen dat het beter zou werken of professioneler zou zijn dan FCPRO 4.
Als het een digitale video camera is zou er geen kwaliteits verlies mogen optreden, je pompt het neem ik aan over via firewire (1394) ?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:37 schreef GINandJUICE het volgende:
Als je de film overzet naar de pc wordt de kwaliteit wat minder. Is hier nog een bepaald programma voor wat dit heel goed doet? Dus het minste kwaliteitsverlies...
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:23 schreef nietzman het volgende:
Skiczukie, je bent een echte machugger geworden. Ik ga je nog eens een leuke user vinden, denk ik.
Heej 'dawgs'!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:28 schreef jakovasaur het volgende:
3-maal hoera voor de - op pc's kotsende - skiczuk!!!
kloptquote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:27 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Als het een digitale video camera is zou er geen kwaliteits verlies mogen optreden, je pompt het neem ik aan over via firewire (1394) ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |