ben benieuwdquote:Op zondag 23 mei 2004 21:23 schreef Zoet het volgende:
Er moeten wel normale en haalbare dingen gevraagd worden
Schijf formatteren klinkt niet echt dolletjes en ik zou ook niet weten hoe dat moet.
En die tieten, daar weet ik nog wel wat op Yskonijn![]()
Wacht jij maar jongetjequote:Op zondag 23 mei 2004 21:24 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
ben benieuwd![]()
Ik stond volledig aan jouw kant tot je je zin ging afsluiten en mijn kant opkeek....?quote:Op zondag 23 mei 2004 21:23 schreef Zoet het volgende:
Er moeten wel normale en haalbare dingen gevraagd worden
Schijf formatteren klinkt niet echt dolletjes en ik zou ook niet weten hoe dat moet.
En die tieten, daar weet ik nog wel wat op Yskonijn![]()
wat had je dan verwachtquote:Op zondag 23 mei 2004 21:26 schreef Yskonijn het volgende:
[..]
Ik stond volledig aan jouw kant tot je je zin ging afsluiten en mijn kant opkeek....?
ik wil ook gewoon iets haalbaars,zo doe je mee met een 'spelletje' en zo moet je maar meteen je 'tieten' laten zien
FB gelezen?quote:Op zondag 23 mei 2004 21:26 schreef Yskonijn het volgende:
[..]
Ik stond volledig aan jouw kant tot je je zin ging afsluiten en mijn kant opkeek....?
ik wil ook gewoon iets haalbaars,zo doe je mee met een 'spelletje' en zo moet je maar meteen je 'tieten' laten zien
ok, maak dan een tekening van het meest ingewikkelde sexstandje wat je ooit gedaan hebt en post het hierquote:Op zondag 23 mei 2004 21:26 schreef Yskonijn het volgende:
[..]
je tieten laten zien haalbaar hoorquote:Op zondag 23 mei 2004 21:26 schreef Yskonijn het volgende:
[..]
Heb je een keer geprobeerd jezelf te pijpen?quote:Op zondag 23 mei 2004 21:27 schreef HyperViper het volgende:
Ik doe weer mee!een T!
Neejquote:Op zondag 23 mei 2004 21:29 schreef Zoet het volgende:
[..]
Heb je een keer geprobeerd jezelf te pijpen?
een tekening maken kan toch wel in paint?quote:Op zondag 23 mei 2004 21:30 schreef Yskonijn het volgende:
for crying out loud people!ik heb geen digi!!!!!!
![]()
Ik vind dat elke dame per dag 1 joker mag inzetten.quote:Op zondag 23 mei 2004 21:27 schreef Roönaän het volgende:
[..]
wat had je dan verwacht
O oke, dat wist ik nietquote:Op zondag 23 mei 2004 21:30 schreef Yskonijn het volgende:
for crying out loud people!ik heb geen digi!!!!!!
![]()
kvind dat men wel iets scherper mag zijn qua meedoen.. vond dat er gisteren een aantal dares mooi ontdoken werdenquote:Op zondag 23 mei 2004 21:31 schreef Zoet het volgende:
[..]
Ik vind dat elke dame per dag 1 joker mag inzetten.
En ik vind ook dat we in het volgende topic de voorgaande delen moeten posten zoalsNikky
ons vroeg. En dat die op tijd geopend wordt
* Zoet weet de volgende D.quote:Op zondag 23 mei 2004 21:30 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Neej
ik moet mijn dare nog doenquote:Op zondag 23 mei 2004 21:32 schreef Roönaän het volgende:
[..]
kvind dat men wel iets scherper mag zijn qua meedoen.. vond dat er gisteren een aantal dares mooi ontdoken werden
Wat was jouw dare dan?quote:Op zondag 23 mei 2004 21:35 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
ik moet mijn dare nog doen
volgende doe ik hem echt
Geil je hierop?quote:Op zondag 23 mei 2004 21:35 schreef HyperViper het volgende:
nog een T voor mij ;D
ik moest mijn gezicht vol kleven met Post-it papiertjes, maar heb vervang pc hhier, dus cam werkt nietquote:Op zondag 23 mei 2004 21:36 schreef Zoet het volgende:
[..]
Wat was jouw dare dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |