Jij had al een T:quote:Op zondag 23 mei 2004 20:27 schreef Can_You_Handle_The_Truth het volgende:
heej mensen [afbeelding] heeft iemand een truth voor me [afbeelding] if you know what i mean [afbeelding]
quote:Op zondag 23 mei 2004 20:02 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
weer een kloon??
hoeveel heb je er ondertussen al??
ey je moet voor een dare gaanquote:Op zondag 23 mei 2004 20:31 schreef Can_You_Handle_The_Truth het volgende:
[..]
Overreden vogels opeten [afbeelding]
Nee ze zien er niet hetzelfde uit!quote:Op zondag 23 mei 2004 20:09 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
ok, zien jouw borsten er ongeveer hetzelfde uit zoals die op jouw icon??
op welke manier bedoel je?quote:Op zondag 23 mei 2004 20:45 schreef Yskonijn het volgende:
[..]
Nee ze zien er niet hetzelfde uit!![]()
Ik ben niet met ballonnen geboren!quote:Op zondag 23 mei 2004 20:45 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
op welke manier bedoel je?
quote:Op zondag 23 mei 2004 20:45 schreef Yskonijn het volgende:
[..]
Nee ze zien er niet hetzelfde uit!![]()
ach, die op je icon is ook niet zo geboren hoorquote:Op zondag 23 mei 2004 20:46 schreef Yskonijn het volgende:
[..]
Ik ben niet met ballonnen geboren!
Johhhh!Niet?quote:Op zondag 23 mei 2004 20:48 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
ach, die op je icon is ook niet zo geboren hoor
on topic :
wie doet mij nog maar eens een truth?
wat zou je aan je uiterlijk willen veranderen als je een waardebon kreeg voor het knip&plak-kliniek < of hoe heet zo'n verbouwcentrumquote:Op zondag 23 mei 2004 20:48 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
ach, die op je icon is ook niet zo geboren hoor
on topic :
wie doet mij nog maar eens een truth?
mijn schaamhaar in een mooi figuurtje laten knippen!!quote:Op zondag 23 mei 2004 20:49 schreef Caesu het volgende:
[..]
wat zou je aan je uiterlijk willen veranderen als je een waardebon kreeg voor het knip&plak-kliniek < of hoe heet zo'n verbouwcentrum
ja! formateer je C-schijf maak er een screenshot van op het moment dat hij aan het formateren is en post het plaatje hier.quote:Op zondag 23 mei 2004 20:54 schreef Yskonijn het volgende:
Ok ik ben weer volledig geconcentreerd,mag ik nu een dare aanvragen?
Wij willen tieten zien, wij willen tieten zien, ...quote:Op zondag 23 mei 2004 20:54 schreef Yskonijn het volgende:
Ok ik ben weer volledig geconcentreerd,mag ik nu een dare aanvragen?
formateer die schijf nou maarquote:Op zondag 23 mei 2004 20:59 schreef Yskonijn het volgende:
hahahaha!Ik vind ze alledrie niet leuk!
hé, je vroeg een darequote:Op zondag 23 mei 2004 20:59 schreef Yskonijn het volgende:
hahahaha!Ik vind ze alledrie niet leuk!
ga een overreden dier opetenquote:Op zondag 23 mei 2004 20:58 schreef Can_You_Handle_The_Truth het volgende:
doe maar een dare.
ja ik ga het niet uitleggen hoe je moet formateren want daar ben ik al een keer voor gebanned voor een week door Nikkyquote:Op zondag 23 mei 2004 21:02 schreef Yskonijn het volgende:
haha! haha! haha! haha!heb geen flauw idee hoe dat moethaha!haha!
laat die schijf dan,quote:Op zondag 23 mei 2004 21:02 schreef Yskonijn het volgende:
haha! haha! haha! haha!heb geen flauw idee hoe dat moethaha!haha!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |