abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 juni 2004 @ 11:54:45 #176
65470 Kindred_Spirits
K i n d r e d _ S p i r i t s
pi_19932482
ey steijn, waarom ga je niet naar afrika, kun je alle leeuwen gaan trappen die een zebra ofzo willen opeten

_________________________________________BEK HOUWE_______________________________________________
pi_19932922
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 11:52 schreef Realforze het volgende:
Honden zijn veel irritanter, katten rennen al weg als je naar ze kijkt.
Nadat je ze een keer een trap verkocht hebt wel ja .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_19933078
quote:
Op zondag 23 mei 2004 03:33 schreef Steijn het volgende:
Er zit sinds enkele weken een merel in onze druivenstruik, ze heeft er een nestje gebouwt. Vanochtend (zaterdag dus) was het weer zo ver er zat weer een kat onder. Likkebaardend keek hij naar de merel. Tevens begon het beest aan de struik te trekken. Ik heb normaal al een hekel aan katten maar nu ging het tuig echt te ver.

Ik storm naar buiten en ik maak een schoppende beweging richting de kat. Het fatsige Whiskasmonster was al dermate langzaam dat deze schop raak was. Een hoop gemiauw maar het beest schoot weg. Het zou me echter niets verbazen als hij overlijdt. Ik vind dat ik correct gehandeld heb. Mensen met katten moeten hun kat gewoon binnen houden. En maar huilen als er weer eens een kat is vermoord, nou ik begrijp de mensen die dat doen eigenlijk heel erg goed.
groot gelijk, ik hou van katten hoor daar niet van, maar bijna een miljoen vogels per jaar die opgegeten worden door katten is nogal veel vind ik persoonlijk, en inderdaad ze krijgen thuis ook gewoon vreten. daarbij is het ook nog eens bij de wet verboden om je kat buiten te laten lopen dat mag, net als bij een hond, alleen aan een riempje. maar ja, mensen begrijpen vaak ook niet hoe belangrijk vogels voor de natuur (evenwicht en zo) zijn....
ps; een kat vermoorden kan natuurlijk al helemaal niet....
pi_19933355
Steijns bericht voor de wijziging van mods :

Er zit sinds enkele weken een merel in onze druivenstruik, ze heeft er een nestje gebouwt. Vanochtend was het weer zo ver er zat weer een kat onder. Likkebaardend keek hij naar de merel. Tevens begon het beest aan de struik te trekken, pakte een ladder en een geweer. Ik heb normaal al een hekel aan katten maar nu ging het tuig echt te ver. Ook van ´poesjes´ houdt ik niet, maar dat is een andere insteek. INSTEEK hahahaa uhuhuh.

Ik storm naar buiten, liep tegen de glazen deur op, werd weer wakker en ik maak een schoppende beweging richting de kat. Het fatsige Whiskasmonster was al dermate langzaam dat deze schop raak was. Een hoop gemiauw maar het beest schoot weg. Het zou me echter niets verbazen als hij overlijdt. Ik vind dat ik correct gehandeld heb. Ik ben de held van deze straat Mensen met katten moeten hun kat gewoon binnen houden. Ik bepaal namelijk de natuurwetten. Ik ben de zon om de planeten. En maar huilen als er weer eens een kat is vermoord, nou ik begrijp de mensen die dat doen eigenlijk heel erg goed. Ik begrijp alles, zo schop ik ook zeehonden als ze aan de kust komen. Verdomme ze horen te zwemmen. Ik weet dat ik dan goed gehandeld heb, ik ben de secretaris van de natuur. Geitenneukers laat ik gaan, wat dat is liefde. Zo hoort de natuur.

-sorry steijn maar ik vind het zonde om dieren te schoppen. Denk de volgende keer na wat je doet. Kijk voor jouw stukje vlees word een dier vermoord en daar hoef jij, in tegenstelling tot de kat, niks voor te doen. Wees gewoon diervriendelijk en probeer te begrijpen waarom dieren zo doen.

[ Bericht 10% gewijzigd door Gevederde_Vlerk op 16-06-2004 13:04:21 ]
  woensdag 16 juni 2004 @ 12:24:20 #180
65470 Kindred_Spirits
K i n d r e d _ S p i r i t s
pi_19933451
whahahahha master!
_________________________________________BEK HOUWE_______________________________________________
pi_19935688
quote:
Op zondag 23 mei 2004 03:57 schreef Steijn het volgende:
Zo'n import beest? Laat me niet lachen.
De merel komt van oorsprong uit het midden-oosten; óók import dus. En waarom trek jij je wat aan van een paar van die klote vogels?
quote:
Het staat in de Flora en Faunawet. Katten moeten zijn aangelijnd als ze buiten komen. Ik denk niet dat er een gedoog beleid gevoerd wordt. Zoek ja maar eens uit welke kat van welk baasje is.
Graag even quoten uit die wet, waar dat dan precies staat? Ik weet namelijk nergens vanaf, net zomin als mijn dierenarts (die heb ik er net even over gebeld omdat ik het niet kon vinden op internet)

En over welke kat van welk baasje is?! Iedereen met een beetje verstand weet dat de meeste katten in Nederland (zo'n 98%) getatoueerd of gechipped is; met andere woorden, het baasje is in nog geen 10 minuten op te sporen
quote:
Verder is de druivenstruik vernield en dat terwijl deze juist erg rijkk gevuld was na een droog voorjaar.
<sarcasme mode aan>
ach... wát jammer! die druivenstruik, is die daar natuurlijk gegroeid? Aangezien jij je daar zo druk om schijnt te maken... als ie daar aangeplant is dan moet je toch blij zijn dat er geen druiven meer aan groeien; het is tenslotte niet natuurlijk en daar gééf jij toch zoveel om? Kletsmajoor.

Met een beetje geluk heeft iemand je die kat zien schoppen en komt vanavond het baasje even verhaal halen, liefst met een honkbalknuppel. Of schopt iemand jouw kinderen omdat ze voetballen; tenslotte is dat ook niet erg natuurlijk..

[ Bericht 20% gewijzigd door SadKingBilly op 16-06-2004 13:50:37 ]
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_19937029
De beste manier om vreemde katten uit je tuin te weren is om zelf een kat te nemen

Onze kat mag alleen in de tuin onder begeleiding van ons maar hoe vaak we wel geen kikkertjes hebben moeten redden.
Het zit nu eenmaal in de natuur van het beestje en daar kan je niets aan doen, maar om dan te gaan schoppen vind ik tever gaan.
Emmer water was beter geweest
  woensdag 16 juni 2004 @ 15:30:20 #183
22658 scollon
Met fiets
pi_19939165
Je kan een mens niet veroordelen voor iets wat gewoon weg in hun instinct zit.
Ik geef mijn kat wel een schop als ie een vogeltje probeert te pakken (meestal schrikt ie al van me en rent al snel weg voor dat ik bij hem ben maar goed). Maar het zijn nou eenmaal van oorsprong roofdieren.

Mensen die een mens killen voor zo iets zijn niet goed bij hun hoofd. Zo'n mens kan er niets aan doen.

Als je bedenkt waar al die jonge katjes aan blootgesteld worden is de mens vaak niet zijn ergste bedreiging. Het is dat we het zien omdat het in de tuin gebeurt maar er wordt niet op gelet hoeveel hondjes er worden opgegeten door chinezen en hoeveel jonge katjes er uit hun mand worden gehaald door inbrekers en dieven.

De natuur is de natuur.. een vogel krijg niet voor niets meerdere jongen. Een of twee zijn goed maar de rest is gewoon back-up.

Dus een kat waarschuwen en een tik geven ok, maar vermoorden is onzin. Zo'n kat weet ook niet beter.

Vanaf nu weer zonder auto
  woensdag 16 juni 2004 @ 15:53:35 #184
63432 Petra76
no, but...yeah, but...
pi_19939960
Ik had behoorlijke last van katten in mijn achtertuin, totdat ik een potje van dat lichtgele mierenpoeder kocht tegen de mierennesten tussen de tegels. Sindsdien geen kat meer gezien. Kan ook toeval zijn natuurlijk, maar misschien wel een onverwachte bijwerking van dat spul ofzo?
  dinsdag 6 juli 2004 @ 09:32:38 #185
32050 Roadster
Heb jij cabrio ofzo?
pi_20433595
quote:
Op zondag 23 mei 2004 03:33 schreef Steijn het volgende:
Er zit sinds enkele weken een merel in onze druivenstruik, ze heeft er een nestje gebouwt. Vanochtend (zaterdag dus) was het weer zo ver er zat weer een kat onder. Likkebaardend keek hij naar de merel. Tevens begon het beest aan de struik te trekken. Ik heb normaal al een hekel aan katten maar nu ging het tuig echt te ver.

Ik storm naar buiten en ik maak een schoppende beweging richting de kat. Het fatsige Whiskasmonster was al dermate langzaam dat deze schop raak was. Een hoop gemiauw maar het beest schoot weg. Het zou me echter niets verbazen als hij overlijdt. Ik vind dat ik correct gehandeld heb. Mensen met katten moeten hun kat gewoon binnen houden. En maar huilen als er weer eens een kat is vermoord, nou ik begrijp de mensen die dat doen eigenlijk heel erg goed.
Wat een triest figuur ben jij zeg.... heb je iig ook weer een zinnetje aandacht van mij gehad.
If everything is under control, you're not going fast enough!!!
  dinsdag 6 juli 2004 @ 10:54:07 #186
87694 Robin__
letitredno
pi_20435038
quote:
Op zondag 23 mei 2004 03:47 schreef HAL9000S het volgende:
lekker belangrijk zo\'n stinkvogel
inderdaad
pi_20436323
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 13:45 schreef SadKingBilly het volgende:

Graag even quoten uit die wet, waar dat dan precies staat? Ik weet namelijk nergens vanaf, net zomin als mijn dierenarts (die heb ik er net even over gebeld omdat ik het niet kon vinden op internet)
ik ga even voor u zoeken, staat in een ander topic...
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_20438547
Steijn, ik vind je gewoon een enorm gore l*l.

Een kat gaat ook wel weg als je een schreeuw geeft hoor, je gaat hem toch niet schoppen???!!!
Wil je hem dood hebben ofzo??!!! Dat jij kattengedrag niet schijnt te begrijpen wil niet zeggen dat dat jou het recht geeft om een dier verrot te schoppen.

Tuurlijk begrijp ik best dat je het vogeltje wil redden, maar daarvoor ga je niet met je arrogante kop dieren mishandelen.
Gatver, ik op jouw soort mensen. BAH BAH BAH!!!

Ik verneem uit je reactie ook dat je dus vegetariër bent?
Die dieren eet je ook, met het verschil dat iemand anders ze voor je dood.
De kat doet dit zelf instinctief. Ga je nu ook de slager staan schoppen omdat hij weerloze dieren doodt?
  dinsdag 6 juli 2004 @ 14:11:48 #189
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_20440057
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 13:15 schreef Gizpat het volgende:

Een kat gaat ook wel weg als je een schreeuw geeft hoor, je gaat hem toch niet schoppen???!!!
Wil je hem dood hebben ofzo??!!! Dat jij kattengedrag niet schijnt te begrijpen wil niet zeggen dat dat jou het recht geeft om een dier verrot te schoppen.

Tuurlijk begrijp ik best dat je het vogeltje wil redden, maar daarvoor ga je niet met je arrogante kop dieren mishandelen.

De kat doet dit zelf instinctief. Ga je nu ook de slager staan schoppen omdat hij weerloze dieren doodt?
Volgens mij is TS geen vegetariër.
Dat de kat dieren dood is inderdaad instinctief maar omdat er zoveel katten loslopen raken er wel heel veel vogels uitgestorven.
Ik keur het nogmaals niet goed dat TS een kat schopt maar niemand lijkt het probleem te willen erkennen die katten voortbrengen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_20440256
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 13:15 schreef Gizpat het volgende:

De kat loopt nog steeds vrolijk rond. Ze kunnen kennelijk best wel wat hebben, en dat schoppen was een impuls omdat ik het helemaal gehad heb met die beesten.
quote:
Ik ben geen vegetarier. Wat betreft het instinct begrijp ik het wel van de kat maar ik weet echt niet wie de eigenaars zijn van al die katten dus ik kan het er onmogelijk met de eigenaars over hebben.
pi_20441028
Oh sorry, ik had je ondertekening nog niet gelezen.
Nu weet ik waarom jij van schoppen houdt :-)

P.S. wil je katten uit je tuin weren omdat ze bijv. de boel ondersproeien enz. dan helpt volgens mij Anti-poep van het Kruidvat daar wel een beetje tegen, althans dat dacht ik...ik hoop niet dat ik er nu voor gezorgd heb dat je straks alle katten uit de omgeving vergiftigd hebt.
pi_20441951
hahahahah wat ben jij een loser man , gaan we een beetje dieren lopen schoppen.
triest hoor .. een glas water had voldoende geweest.
tuig als jij zouden ze een nekschot moeten geven
pi_20442099
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 15:31 schreef Stefan121 het volgende:
  dinsdag 6 juli 2004 @ 15:44:17 #194
61424 Cheshire
boldly going nowhere
pi_20442286
dikke katten zijn succesvolle rovers... mits niet al te dik natuurlijk!
en onze 4 katten mogen allemaal naar buiten.. ik ga die beesten niet binnen houden als er groen voor de deur ligt
de buren klagen niet, en wij niet als die loslopende herder weer in onze tuin staat te wroeten.. want vergis je niet, honden graven ook en erger dan een kat hoor.. plus dat een kat zijn shit nog begraaft maar een hond het lekker voor je liggen laat.
En die vogel was wel oerdom om een laag nest te bouwen waar rovers bij konden komen dus hoe minder er rondvliegt met zijn genetische basis, hoe beter.. ook voor jouw gemoedsrust
the butterfly of doubt emerged and flapped an experimental wing... all unaware of what chaos theory has to say about this sort of thing
  dinsdag 6 juli 2004 @ 15:54:21 #195
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_20442541
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 15:31 schreef Stefan121 het volgende:
Eigenlijk wel.
Of gewoon een schop teruggeven in zijn maag.

Steijntje, in dat topic van vannacht, hè? Dat kitten woont in een flat en komt niet buiten, losert.

Ik denk dat er genoeg verdrietige eigenaars zijn van door dierenbeulen overleden katten die graag \'kennis\' willen maken met zulke figuren als jij.
The Internets, I needs it..
  dinsdag 6 juli 2004 @ 15:57:15 #196
32050 Roadster
Heb jij cabrio ofzo?
pi_20442611
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 15:54 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]
Ik denk dat er genoeg verdrietige eigenaars zijn van door dierenbeulen overleden katten die graag \\\'kennis\\\' willen maken met zulke figuren als jij.
Ik heb nog een voorbumper van een leasebak in de aanbieding
If everything is under control, you're not going fast enough!!!
pi_20444416
Die kat heeft gewoon niets in TS zijn tuin te zoeken. Iedereen die in mijn tuin komt kan ook een rotschop krijgen, wil het baasje van de kat niet dat ik dit doe dan moeten ze hem binnen houden... of iig uit mijn tuin.
pi_20444777
quote:
Op zondag 23 mei 2004 03:57 schreef Steijn het volgende:

Het staat in de Flora en Faunawet. Katten moeten zijn aangelijnd als ze buiten komen. Ik denk niet dat er een gedoog beleid gevoerd wordt. Zoek ja maar eens uit welke kat van welk baasje is.
nou ik weet niet waar jij dat lees maar ik kan er niets over vinden...
  dinsdag 6 juli 2004 @ 18:56:27 #199
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_20447010
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 16:59 schreef MrHoogeveen het volgende:
Die kat heeft gewoon niets in TS zijn tuin te zoeken. Iedereen die in mijn tuin komt kan ook een rotschop krijgen, wil het baasje van de kat niet dat ik dit doe dan moeten ze hem binnen houden... of iig uit mijn tuin.
Heb er dan met de eigenaars over, die kat er niks aan doen, kan niet lezen, kan geen mens verstaan en denken niet in tuinhekken-territoria. Neem een plant waar katten niets van moeten hebben zodat ze wegblijven, maar schoppen...

Ik schop dan zelf de dader in elkaar als ik dat ontdek.
The Internets, I needs it..
pi_20447324
Maak die kat maar eens af... Merels zijn heel lief en doen niemand kwaad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')