Nadat je ze een keer een trap verkocht hebt wel jaquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:52 schreef Realforze het volgende:
Honden zijn veel irritanter, katten rennen al weg als je naar ze kijkt.
groot gelijk, ik hou van katten hoor daar niet van, maar bijna een miljoen vogels per jaar die opgegeten worden door katten is nogal veel vind ik persoonlijk, en inderdaad ze krijgen thuis ook gewoon vreten. daarbij is het ook nog eens bij de wet verboden om je kat buiten te laten lopen dat mag, net als bij een hond, alleen aan een riempje. maar ja, mensen begrijpen vaak ook niet hoe belangrijk vogels voor de natuur (evenwicht en zo) zijn....quote:Op zondag 23 mei 2004 03:33 schreef Steijn het volgende:
Er zit sinds enkele weken een merel in onze druivenstruik, ze heeft er een nestje gebouwt. Vanochtend (zaterdag dus) was het weer zo ver er zat weer een kat onder. Likkebaardend keek hij naar de merel. Tevens begon het beest aan de struik te trekken. Ik heb normaal al een hekel aan katten maar nu ging het tuig echt te ver.
Ik storm naar buiten en ik maak een schoppende beweging richting de kat. Het fatsige Whiskasmonster was al dermate langzaam dat deze schop raak was. Een hoop gemiauw maar het beest schoot weg. Het zou me echter niets verbazen als hij overlijdt. Ik vind dat ik correct gehandeld heb. Mensen met katten moeten hun kat gewoon binnen houden.En maar huilen als er weer eens een kat is vermoord, nou ik begrijp de mensen die dat doen eigenlijk heel erg goed.
![]()
De merel komt van oorsprong uit het midden-oosten; óók import dus. En waarom trek jij je wat aan van een paar van die klote vogels?quote:Op zondag 23 mei 2004 03:57 schreef Steijn het volgende:
Zo'n import beest? Laat me niet lachen.
Graag even quoten uit die wet, waar dat dan precies staat? Ik weet namelijk nergens vanaf, net zomin als mijn dierenarts (die heb ik er net even over gebeld omdat ik het niet kon vinden op internet)quote:Het staat in de Flora en Faunawet. Katten moeten zijn aangelijnd als ze buiten komen. Ik denk niet dat er een gedoog beleid gevoerd wordt. Zoek ja maar eens uit welke kat van welk baasje is.
<sarcasme mode aan>quote:Verder is de druivenstruik vernield en dat terwijl deze juist erg rijkk gevuld was na een droog voorjaar.
Wat een triest figuur ben jij zeg.... heb je iig ook weer een zinnetje aandacht van mij gehad.quote:Op zondag 23 mei 2004 03:33 schreef Steijn het volgende:
Er zit sinds enkele weken een merel in onze druivenstruik, ze heeft er een nestje gebouwt. Vanochtend (zaterdag dus) was het weer zo ver er zat weer een kat onder. Likkebaardend keek hij naar de merel. Tevens begon het beest aan de struik te trekken. Ik heb normaal al een hekel aan katten maar nu ging het tuig echt te ver.
Ik storm naar buiten en ik maak een schoppende beweging richting de kat. Het fatsige Whiskasmonster was al dermate langzaam dat deze schop raak was. Een hoop gemiauw maar het beest schoot weg. Het zou me echter niets verbazen als hij overlijdt. Ik vind dat ik correct gehandeld heb. Mensen met katten moeten hun kat gewoon binnen houden.En maar huilen als er weer eens een kat is vermoord, nou ik begrijp de mensen die dat doen eigenlijk heel erg goed.
![]()
inderdaadquote:Op zondag 23 mei 2004 03:47 schreef HAL9000S het volgende:
lekker belangrijk zo\'n stinkvogel
ik ga even voor u zoeken, staat in een ander topic...quote:Op woensdag 16 juni 2004 13:45 schreef SadKingBilly het volgende:
Graag even quoten uit die wet, waar dat dan precies staat? Ik weet namelijk nergens vanaf, net zomin als mijn dierenarts (die heb ik er net even over gebeld omdat ik het niet kon vinden op internet)
Volgens mij is TS geen vegetariër.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:15 schreef Gizpat het volgende:
Steijn, ik vind je gewoon een enorm gore l*l.
Een kat gaat ook wel weg als je een schreeuw geeft hoor, je gaat hem toch niet schoppen???!!!
Wil je hem dood hebben ofzo??!!! Dat jij kattengedrag niet schijnt te begrijpen wil niet zeggen dat dat jou het recht geeft om een dier verrot te schoppen.
Tuurlijk begrijp ik best dat je het vogeltje wil redden, maar daarvoor ga je niet met je arrogante kop dieren mishandelen.
Gatver, ikop jouw soort mensen. BAH BAH BAH!!!
Ik verneem uit je reactie ook dat je dus vegetariër bent?
Die dieren eet je ook, met het verschil dat iemand anders ze voor je dood.
De kat doet dit zelf instinctief. Ga je nu ook de slager staan schoppen omdat hij weerloze dieren doodt?
De kat loopt nog steeds vrolijk rond. Ze kunnen kennelijk best wel wat hebben, en dat schoppen was een impuls omdat ik het helemaal gehad heb met die beesten.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:15 schreef Gizpat het volgende:
Steijn, ik vind je gewoon een enorm gore l*l.
Een kat gaat ook wel weg als je een schreeuw geeft hoor, je gaat hem toch niet schoppen???!!!
Wil je hem dood hebben ofzo??!!! Dat jij kattengedrag niet schijnt te begrijpen wil niet zeggen dat dat jou het recht geeft om een dier verrot te schoppen.
Tuurlijk begrijp ik best dat je het vogeltje wil redden, maar daarvoor ga je niet met je arrogante kop dieren mishandelen.
Gatver, ikop jouw soort mensen. BAH BAH BAH!!!
Ik ben geen vegetarier. Wat betreft het instinct begrijp ik het wel van de kat maar ik weet echt niet wie de eigenaars zijn van al die katten dus ik kan het er onmogelijk met de eigenaars over hebben.quote:Ik verneem uit je reactie ook dat je dus vegetariër bent?
Die dieren eet je ook, met het verschil dat iemand anders ze voor je dood.
De kat doet dit zelf instinctief. Ga je nu ook de slager staan schoppen omdat hij weerloze dieren doodt?
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:31 schreef Stefan121 het volgende:
hahahahah wat ben jij een loser man , gaan we een beetje dieren lopen schoppen.
triest hoor .. een glas water had voldoende geweest.
tuig als jij zouden ze een nekschot moeten geven
Eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:31 schreef Stefan121 het volgende:
hahahahah wat ben jij een loser man , gaan we een beetje dieren lopen schoppen.
triest hoor .. een glas water had voldoende geweest.
tuig als jij zouden ze een nekschot moeten geven
Ik heb nog een voorbumper van een leasebak in de aanbiedingquote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:54 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Ik denk dat er genoeg verdrietige eigenaars zijn van door dierenbeulen overleden katten die graag \\\'kennis\\\' willen maken met zulke figuren als jij.
nou ik weet niet waar jij dat lees maar ik kan er niets over vinden...quote:Op zondag 23 mei 2004 03:57 schreef Steijn het volgende:
Het staat in de Flora en Faunawet. Katten moeten zijn aangelijnd als ze buiten komen. Ik denk niet dat er een gedoog beleid gevoerd wordt. Zoek ja maar eens uit welke kat van welk baasje is.
Heb er dan met de eigenaars over, die kat er niks aan doen, kan niet lezen, kan geen mens verstaan en denken niet in tuinhekken-territoria. Neem een plant waar katten niets van moeten hebben zodat ze wegblijven, maar schoppen...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:59 schreef MrHoogeveen het volgende:
Die kat heeft gewoon niets in TS zijn tuin te zoeken. Iedereen die in mijn tuin komt kan ook een rotschop krijgen, wil het baasje van de kat niet dat ik dit doe dan moeten ze hem binnen houden... of iig uit mijn tuin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |