Huiskatten die vol met Whiskas zitten en niet eens hun prooi opeten maar hem naar het baasje brengen de natuur. Ga jij even je mond spoelen.quote:Op zondag 23 mei 2004 21:43 schreef pitom20 het volgende:
Je moet de natuur en de voedselketen z'n gang laten gaan. Katten eten nou eenmaal vogels. Face it. Moet je niks aan veranderen.
Doodverwensing.quote:P.s Jij moet dood, beul.
Je moet je eens afvragen of katten wel natuur zijn. Volgens mij is er sprake van valsspel als een kat een wilde vogel aanvalt.quote:Op zondag 23 mei 2004 22:02 schreef Evil_Jur het volgende:
Je bent een beetje zielig dat je de natuur niet kunt accepteren.
Sterf...
Nee katten zijn machines, door mensen uitgevonden om het probleem van de alles onderschijtende vogeltjes op te lossen.quote:Op zondag 23 mei 2004 22:48 schreef Steijn het volgende:
[..]
Je moet je eens afvragen of katten wel natuur zijn.
Vind je het ook valsspel als een groep leeuwen nou net de zwakste en ziekste antilope eruit pikken? Ga je die dan ook een schop verkopen?quote:Volgens mij is er sprake van valsspel als een kat een wilde vogel aanvalt.
mag ik dan voortaan ook de poot breken van de hond die ik voor mijn huis op straat zie schijten?quote:Op zondag 23 mei 2004 23:34 schreef Frasier het volgende:
Dat ze nestjes van vogels leeghalen vind ik niet zo'n prbleem, dat zit nou eenmaal in hun. Maar dat ze door toe doen van de eigenaren andermans tuin vol schijten vind ik veel erger. Ik zou het zelf nooit doen maar ik kan begrijpen dat sommige mensen wel is de bekende pijp-in-de-grond-truuk gebruiken.
Dan trap je de eigenaar maar neer. Die is er verantwoordelijk voor waar zijn huisdier z'n behoefte doet.quote:Op zondag 23 mei 2004 23:37 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
mag ik dan voortaan ook de poot breken van de hond die ik voor mijn huis op straat zie schijten?
Als het de kat van de buren is doe ik dat ook wel. Alleen is het meestal een raadsel welke kat (en van wie) het nu weer is geweest.quote:Op zondag 23 mei 2004 23:40 schreef HAL9000S het volgende:
en waarom spreek je dan de eigenaar van de kat die je tuin onderschijt dan niet aan?
Aiboquote:Op zondag 23 mei 2004 23:29 schreef the.big.ticket het volgende:
Nee katten zijn machines, door mensen uitgevonden om het probleem van de alles onderschijtende vogeltjes op te lossen.
Leeuwen worden niet gevoerd uit een conservenblik die moeten er echt voor werken.quote:Vind je het ook valsspel als een groep leeuwen nou net de zwakste en ziekste antilope eruit pikken? Ga je die dan ook een schop verkopen?![]()
Niet dat ik het zelf wil toepassen maar wat houdt die techniek in?quote:Op zondag 23 mei 2004 23:34 schreef Frasier het volgende:
Ik zou het zelf nooit doen maar ik kan begrijpen dat sommige mensen wel is de bekende pijp-in-de-grond-truuk gebruiken.
En wie spreek ik aan als een vogel op mn auto schijt??quote:Op zondag 23 mei 2004 23:40 schreef HAL9000S het volgende:
en waarom spreek je dan de eigenaar van de kat die je tuin onderschijt dan niet aan?
En een slang die je levende muizen moet voeren?quote:Op zondag 23 mei 2004 23:45 schreef Steijn het volgende:
[..]
[..]
Leeuwen worden niet gevoerd uit een conservenblik die moeten er echt voor werken.
Katten worden wel gevoerd uit een conservenblik en zijn daarom niet meer gewend om te jagen. Ze zullen er dus harder voor moeten werken dan een leeuw die dit dagelijks doet. Als je dan als vogeltje nog gepakt wordt, ben je gewoon te zwak om te overleven. Natuurlijke selectie noemen ze dat.quote:Op zondag 23 mei 2004 23:45 schreef Steijn het volgende:
Leeuwen worden niet gevoerd uit een conservenblik die moeten er echt voor werken.
Een grote pijp schuin in de grond ingraven. Stuk vlees er in gooien. Een kat kruipt de pijp in in een poging het vlees te pakken maar kan niet meer terug door de lay-out van z'n achterpoten en zal dood gaanquote:Op zondag 23 mei 2004 23:46 schreef Steijn het volgende:
[..]
Niet dat ik het zelf wil toepassen maar wat houdt die techniek in?
Vind je het echt een goed idee om mensen hier op zo'n manier te inspireren?quote:Op zondag 23 mei 2004 23:50 schreef Frasier het volgende:
[..]
Een grote pijp schuin in de grond ingraven. Stuk vlees er in gooien. Een kat kruipt de pijp in in een poging het vlees te pakken maar kan niet meer terug door de lay-out van z'n achterpoten en zal dood gaan![]()
Ik ben geen fan van katten maar ben ze wel meer gaan waarderen. Maar dan niet van die goedkope zwerfkatten die op straat geschopt worden. Ik bedoel de katten die daar veeel te duur voor zijn. Van die mooie Perzische katten bijvoorbeeld.quote:Op zondag 23 mei 2004 23:50 schreef Marruk het volgende:
Ik haat vogels
Vandaar dat ik van katten hou![]()
Ik voel me daar totaal niet verantwoordelijk voor. Als er echt van dat soort zieke mensen hier rond lopen die dat echt ten uitvoer brengen vinden ze die informatie wel elders als ze het echt willen.quote:Op zondag 23 mei 2004 23:51 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Vind je het echt een goed idee om mensen hier op zo'n manier te inspireren?
quote:Op zondag 23 mei 2004 23:50 schreef Frasier het volgende:
[..]
Een grote pijp schuin in de grond ingraven. Stuk vlees er in gooien. Een kat kruipt de pijp in in een poging het vlees te pakken maar kan niet meer terug door de lay-out van z'n achterpoten en zal dood gaan![]()
Maar slangen zie je nooit buitenshuis.quote:Op zondag 23 mei 2004 23:48 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
En een slang die je levende muizen moet voeren?
Maak je geen zorgen, ik de tuin echt niet vernielen om een kat te vangen.quote:Op zondag 23 mei 2004 23:51 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Vind je het echt een goed idee om mensen hier op zo'n manier te inspireren?
Eigenaren van katten moeten hun dier gewoon binnen houden of gewoon aangelijnt uitlaten, net zoals dat met honden gebeurt.quote:Op zondag 23 mei 2004 23:49 schreef the.big.ticket het volgende:
Katten worden wel gevoerd uit een conservenblik en zijn daarom niet meer gewend om te jagen. Ze zullen er dus harder voor moeten werken dan een leeuw die dit dagelijks doet. Als je dan als vogeltje nog gepakt wordt, ben je gewoon te zwak om te overleven.
Deze kat was dermate sloom dat hij misschien wel slachtoffer is geworden van datzelfde principe.quote:Natuurlijke selectie noemen ze dat.
Waarom moeten andere mensen daar last van hebben als iemand zonodig een kat wil?quote:Op maandag 24 mei 2004 00:22 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Katten horen binnen? Olifanten op mars natuurlijk..
Het feit dat je een beest dat niks anders dan z'n instinct volgt vertrapt, en het op een forum zet omdat je enorm 'stoer' bent, is pakweg sneu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |