Inderdaad. Ze hebben het thuis al luxe genoeg.quote:Op zondag 23 mei 2004 04:06 schreef Thrall het volgende:
Mooie actie.
Wij hadden eerst ook een merelnest in de tuin en die was leeggeroofd door de dikste kat uit de buurt. Ik snap echt niet waarom je die beesten per sé buiten moet laten lopen. Laat ze lekker je eigen tuin onder kakken en terroriseren.
Zo hoort het ook, don't fuck the familyquote:Op zondag 23 mei 2004 04:04 schreef HAL9000S het volgende:
Een keer gehad trouwens, dat ik uit m'n raam iemand zag die wilde gaan kutten met m'n kat...gelijk naar buiten gelopen zonder iets te zeggen die kerel een kopstoot gegeven...sindsdien nergens meer last van gehad
wat jij vind is gelukkig niet relevant als je hoofd op het asfalt terecht komtquote:Op zondag 23 mei 2004 04:07 schreef Steijn het volgende:
[..]
Vind ik niet. Katten moet gewoon binnen blijven.
Ook erg irritant.quote:Op zondag 23 mei 2004 04:07 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Net zoals hondenbezitters die hun beest de hele straat onder laten schijten
Wat een bullshit, daar worden ze juist agressief vanquote:Op zondag 23 mei 2004 04:07 schreef Steijn het volgende:
[..]
Vind ik niet. Katten moet gewoon binnen blijven.
toch behoorlijk fysiekquote:Op zondag 23 mei 2004 04:06 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat drankje of toch iets fysieks?
quote:Op zondag 23 mei 2004 04:08 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Zo hoort het ook, don't fuck the family![]()
Onzin. Ik mag mijn druivenstruik beschermen. Hoe zou jij het vinden als de hond van de buren zijn nagels op jouw nieuwe Audi probeert? Verder is het natuurlijk overdreven om die merel te slachtten terwijl die katten thuis al genoeg krijgen.quote:Op zondag 23 mei 2004 04:08 schreef Fillipe het volgende:
Als iemand mijn kat een corrigerende tik zou geven vanwege zijn 'katten-instinct' zou die het ook corrigerend op zijn voorhoofd terug kunnen vinden, en dan kan je wel zeggen hou je katten binnen, maar dat is natuurlijk een kut excuus.
Dat is jouw zaak. Een oplossing is gewoon geen kat nemen. Steek je geld liever in het redden van de laatste Lynxen.quote:Op zondag 23 mei 2004 04:08 schreef teknomist het volgende:
[..]
Wat een bullshit, daar worden ze juist agressief van
Nee, dat is het probleem van mijn buren die hun tuin helemaal ondergescheten krijgen.quote:Op zondag 23 mei 2004 04:12 schreef Steijn het volgende:
[..]
Dat is jouw zaak. Een oplossing is gewoon geen kat nemen. Steek je geld liever in het redden van de laatste Lynxen.
quote:Op zondag 23 mei 2004 04:12 schreef Steijn het volgende:
[..]
Steek je geld liever in het redden van de laatste Lynxen.
Ik luisterquote:Op zondag 23 mei 2004 04:11 schreef nikky het volgende:
steijn er komt zo een een mp3 linkje in het tord topic in onzin .. moet je eventjes luisteren
Truth or Dare deel II daar ergens zometeen
Och, dat zou ik zeker klote vinden, zonder meer. Maar om nou de hond een trap te geven gaat mij net iets te ver. En ik moest nog maar zien of die kat ook echt daadwerkelijk die merel had 'geslacht'. Zou waarschijnlijk bij kwijlen zijn gebleven, hij was toch zo dik ? Och die sprong had die dan ook vast niet gemaakt.quote:Op zondag 23 mei 2004 04:11 schreef Steijn het volgende:
[..]
Onzin. Ik mag mijn druivenstruik beschermen. Hoe zou jij het vinden als de hond van de buren zijn nagels op jouw nieuwe Audi probeert? Verder is het natuurlijk overdreven om die merel te slachtten terwijl die katten thuis al genoeg krijgen.
Hij maakte al springneigingen.quote:Op zondag 23 mei 2004 04:15 schreef Fillipe het volgende:
Och, dat zou ik zeker klote vinden, zonder meer. Maar om nou de hond een trap te geven gaat mij net iets te ver. En ik moest nog maar zien of die kat ook echt daadwerkelijk die merel had 'geslacht'. Zou waarschijnlijk bij kwijlen zijn gebleven, hij was toch zo dik ? Och die sprong had die dan ook vast niet gemaakt.
Ik ben ook geen merel fan maar daar gaat het niet om.quote:Op zondag 23 mei 2004 04:16 schreef HAL9000S het volgende:
Ook al had ie m geslacht, lekker belangrijk...hoeveel van die stinkmerels vliegen er nog rond...meer dan genoeg..
oh? Je bent er anders wel verdomde trots op...quote:Op zondag 23 mei 2004 04:18 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik ben ook geen merel fan maar daar gaat het niet om.
quote:Op zondag 23 mei 2004 04:18 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik was er net op tijd bij, en door mijn kordate ingrijpen vliegen er binnenkort weer wat jonge mereltjes uit.
Och, ik zeg ook niet dat het fout van je was om die mereltjes te reddenquote:Op zondag 23 mei 2004 04:18 schreef Steijn het volgende:
[..]
Hij maakte al springneigingen.Ik was er net op tijd bij, en door mijn kordate ingrijpen vliegen er binnenkort weer wat jonge mereltjes uit.
Jonge vogeltjes zijn wel lief.quote:Op zondag 23 mei 2004 04:20 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
oh? Je bent er anders wel verdomde trots op...
[..]
Ik heb het gewoon gehad met die beesten. Ik verloor even mij beheersing.quote:Op zondag 23 mei 2004 04:20 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Och, ik zeg ook niet dat het fout van je was om die mereltjes te redden, maar om die kat nou te trappen gaat mij iets te ver. Ga dan gewoon schreeuwen, dan was die ook wel weggeweest en had de kat het mereltje van de buren wel gepakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |