Helemaal mee eens ja.quote:Op zondag 23 mei 2004 03:54 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Katten horen gewoon lekker buiten te zijn, klaar...het zijn gewoon buitendieren en het is gewoonweg te zielig om ze binnen te houden.
Mooi.quote:Op zondag 23 mei 2004 03:52 schreef HAL9000S het volgende:
Eten is redelijk goed, we hebben gewoon een Hollandse keuken bij ons en eten gevarieerd, pasta, boerenkool,, aardappelen, rijst, vis etc. Op vrijdag hebben we altijd brunch met paling en zalm en eens in de zoveel tijd zelfs BBQ.
quote:Op zondag 23 mei 2004 03:54 schreef teknomist het volgende:
twee lieve kleine poesje
Zo'n import beest? Laat me niet lachen.quote:Op zondag 23 mei 2004 03:51 schreef Radyhyn het volgende:
Een kat is zeker geen natuur???? Dat is echt onzin.
Laten we het hopen.quote:En gelukkig zijn katten elastisch en taai dus hij ligt nu vast en zeker lekker bij de kachel te slapen..
Het staat in de Flora en Faunawet. Katten moeten zijn aangelijnd als ze buiten komen. Ik denk niet dat er een gedoog beleid gevoerd wordt. Zoek ja maar eens uit welke kat van welk baasje is.quote:En wat betreft dat het in de wet staat dat katten niet buiten mogen geloof ik daar eigenlijk helemaal niets van. En als het toch zo is wordt er wel een heel erg gedoog beleid gevoerd!
uiteraard!! Blauwe hap heerstquote:Op zondag 23 mei 2004 03:56 schreef Eightball het volgende:
[..]
Mooi.
Als het eten goed is, is de klotesituatie vaak beter te verteren.
Dat van dat eten is Defensie wel toevertrouwd. Is de blauwe hap nog intact?
Slachten die handel, moet je ook niet huilen als het eens anders voor de kat afloopt.quote:Op zondag 23 mei 2004 03:57 schreef CvB het volgende:
Mijn kat heeft deze lente al drie (half opgegeten) vogeltjes voor me meegebracht![]()
Gewoon geen kat nemen.quote:Op zondag 23 mei 2004 03:54 schreef HAL9000S het volgende:
Katten horen gewoon lekker buiten te zijn, klaar...het zijn gewoon buitendieren en het is gewoonweg te zielig om ze binnen te houden.
Buiten is het gevaarlijk, ik zou ze maar binnen houden.quote:Op zondag 23 mei 2004 03:55 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Helemaal mee eens ja.![]()
Birds & pussiesquote:Op zondag 23 mei 2004 03:54 schreef teknomist het volgende:
Wij krijgen binnenkort we twee lieve kleine poesje en die mogen zo veel vogeltjes charteren als ze willen
Overigens als je dit in het Engels vertaald krijg je een enigszins rare zin
Gek hè? De blauwe hap ownd.quote:Op zondag 23 mei 2004 03:58 schreef HAL9000S het volgende:
Blauwe hap heerst![]()
quote:Op zondag 23 mei 2004 04:01 schreef Steijn het volgende:
[..]
Vogelkutten.
Rot es op met je vleeswaren Steijn, we hebben het hier over eten.quote:Op zondag 23 mei 2004 04:01 schreef Steijn het volgende:
kutten.
Hij loopt maar te kutten hoor.quote:Op zondag 23 mei 2004 04:03 schreef Eightball het volgende:
[..]
Rot es op met je vleeswaren Steijn, we hebben het hier over eten.
Wohhh, stoer hoor.quote:Op zondag 23 mei 2004 04:04 schreef HAL9000S het volgende:
Een keer gehad trouwens, dat ik uit m'n raam iemand zag die wilde gaan kutten met m'n kat...gelijk naar buiten gelopen zonder iets te zeggen die kerel een kopstoot gegeven...sindsdien nergens meer last van gehad
ik wel, maar ik ben dan ook half moluks, dat scheelt....quote:Op zondag 23 mei 2004 04:01 schreef Eightball het volgende:
[..]
Gek hè? De blauwe hap ownd.
Ik ben nu vijftien jaar uit dienst, ik heb hem nooit beter gekregen.
De situatie in de OP is anders bloedserieus.quote:Op zondag 23 mei 2004 04:04 schreef teknomist het volgende:
[..]
Hij loopt maar te kutten hoor.
stoerder dan een weerloze kat schoppen IMHOquote:Op zondag 23 mei 2004 04:05 schreef Steijn het volgende:
[..]
Wohhh, stoer hoor.
Dat drankje of toch iets fysieks?quote:Op zondag 23 mei 2004 04:04 schreef HAL9000S het volgende:
Een keer gehad trouwens, dat ik uit m'n raam iemand zag die wilde gaan kutten met m'n kat...gelijk naar buiten gelopen zonder iets te zeggen die kerel een kopstoot gegeven...sindsdien nergens meer last van gehad
Vind ik niet. Katten moet gewoon binnen blijven.quote:Op zondag 23 mei 2004 04:06 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
stoerder dan een weerloze kat schoppen IMHO
Had dan bier gegeven.quote:Op zondag 23 mei 2004 04:06 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat drankje of toch iets fysieks?
Net zoals hondenbezitters die hun beest de hele straat onder laten schijtenquote:Op zondag 23 mei 2004 04:06 schreef Thrall het volgende:
Mooie actie.
Wij hadden eerst ook een merelnest in de tuin en die was leeggeroofd door de dikste kat uit de buurt. Ik snap echt niet waarom je die beesten per sé buiten moet laten lopen. Laat ze lekker je eigen tuin onder kakken en terroriseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |