Het tijdstip werkt in je voordeel,quote:Op zondag 23 mei 2004 02:10 schreef dikavi het volgende:
of zit ik nu dingen gigantisch door elkaar te halen?![]()
nadeel, want het is een onterecht vooroordeelquote:Op zondag 23 mei 2004 02:10 schreef bolivian het volgende:
[..]
Het tijdstip werkt in je voordeel,.
Dat zei ik niet,quote:Op zondag 23 mei 2004 02:12 schreef dikavi het volgende:
[..]
nadeel, want het is een onterecht vooroordeel
Ben je inmiddels tevreden dan?quote:Op zondag 23 mei 2004 02:15 schreef dikavi het volgende:
laat maar het is al laat
goed fout is niet verkeerdquote:Op zondag 23 mei 2004 02:13 schreef Stranger het volgende:
Was geen klap aan.
Dat liedje (move 'em) was helemaal kut.
een kinderhand is snel gevuld.quote:Op zondag 23 mei 2004 02:15 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ben je inmiddels tevreden dan?
Huh?
Verkeerde topic?quote:Op maandag 24 mei 2004 10:34 schreef stefandv het volgende:
Ik heb een aantal keer heel laat op nl 2 of 3 gezien en sinds dien opzoek naar die film maar ik weet de naam niet.
Kennen jullie hem?
Film speelt zich af in een klein dorpje in ierland of engeland.
De hoofdrol wordt vertolkt door een meisje die zich heel erg verveeld in dat dorpje.
Ze woont thuis bij dr ouders met broertjes en zusjes, ze bedenkt samen met een vriendin een plan om ervoor te zorgen dat ze uit het dorp kan komen.
Ze gaat totaalde slet uithangen, tenminsten alleen maar in de roddels, voor de rest gedraagt ze zich.
Ze verteld zelfs aan dr ouders dat ze zwanger is, en uiteindelijk mag ze op de bus de wijde wereld in om te bevallen. (einde film)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |