Voornamelijk omdat anderen (irl) dan te weten komen dat ik met zulke problemen zit...quote:Op maandag 24 mei 2004 19:51 schreef Moonah het volgende:
[..]
Waarom ben je daar zo op tegen?
Geloof me, bepaalde mensen ruiken dat gewoon.quote:Op maandag 24 mei 2004 22:50 schreef graafsmakula het volgende:
Dat is wel een beetje kortzichtig hoor!
Waarom zouden andere mensen er achter kunnen komen? Je hoeft het toch tegen niemand te zeggen?
Dat hoeft niet, hoor. Ik denk dat mensen het eerder zullen "ruiken" omdat jij het onbewust toch wil delen. Ik zit al jaren in therapie (nu is het meer onderhoud, zeg maar, en gezelligquote:Op maandag 24 mei 2004 22:54 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Geloof me, bepaalde mensen ruiken dat gewoon.Die ruiken dat je iets achterhoudt, en die gaan er dan achteraan, en ze vinden het ook uit.
Spring dan iig niet voor een trein, anders zorg je dat je de machinist een trauma bezorgt.quote:Op maandag 24 mei 2004 19:49 schreef The-Sorcerer het volgende:
Professionele hulp is echt het laatste wat ik wil....
Ik probeer alles om me beter te voelen, maar alles is gewoon veel lastiger als je je zo voelt...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:55 schreef Moonah het volgende:
Weet je, ik kan me de schroom best voorstellen. Maar die is vooral gebaseerd op je eigen vooroordelen. Mijn ervaring is, dat mensen alleen maar respect hebben als je het aandurft om aan jezelf te werken.
En in mijn geval heb ik het niet over een uurtje per week naar een psych, maar over een vrijwillige opname van 3 maanden + daarna nog intensieve therapieën.
Ik bedoel, je kunt wel blijven klagen en zeuren en je kut voelen, maar wordt het daar beter van?
Ik neem je/jullie gevoelens zeer serieus hoor, maar ik mis een beetje de wil en het lef om er iets aan/tegen te doen. Als je niets doet en maar hoopt dat het vanzelf overgaat, heb je grote kans dat je je over 5 jaar nog steeds zo voelt.
It's all up to you!
Ik zal het boekje wel eens zoeken... en dan kopen.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:34 schreef tekkno het volgende:
Wat betreft je gevoel over je vrienden..
E.Motion tikte het eerder in het topic al; maar je zou echt even het boek(je) 'Ik kan denken voelen wat ik wil' Van Rene Diekstra moeten lezen... Ik had ook last van dit soort gevoelens, maar dat boekje heeft me net even anders naar de dingen laten kijken. Zonder vooroordelen en zonder eerdere ervaringen..
De gedachtes die jij hebt bij de reden waarom je vrienden je meevragen zorgt ervoor dat je ZELF stiller wordt (en er dus minder met je gesproken wordt!) .. Ik bedoel; je mag zelf ook wel ff luidruchtig je bek opentrekken hoor!
Dat geloof ik zeker!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:48 schreef The-Sorcerer het volgende:
[..]
Ik probeer alles om me beter te voelen, maar alles is gewoon veel lastiger als je je zo voelt...
Nou, ik weet er maar globaal wat van. Heb het boek van Diekstra niet gelezen.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:19 schreef Caelo het volgende:
eyh Moonah zou je dit mischien kunnen uitleggen wat je bedoelt met (Gebeurtenis + gedachten --> gevoel en gedrag) ? omdat ik ook in ongeveer zon situatie zit als de TS
Ik luister vaak naar muziek, maar dus weer niet hun muziek, stelletje hardcore-hooligans.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:59 schreef Razorwolf het volgende:
Voor de topicstarter, je vermeldde dat je interesses anders liggen dan bij de rest, waar liggen ze dan? Luister je vaak naar muziek? Ga je ooit uit? En die 5 vrienden, ken je die al lang?
Nee, het zijn geen gabbers, maar ze zijn wel gek genoeg om mijn muziek af te doen als "kutmuziek"quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:40 schreef Razorwolf het volgende:
Hardcore, gabbers dus?
En jij luistert naar Marilyn Manson dus je past niet in het plaatje?
(op dat vlak dan...)
Hardcore...quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:28 schreef The-Sorcerer het volgende:
[..]
Nee, het zijn geen gabbers, maar ze zijn wel gek genoeg om mijn muziek af te doen als "kutmuziek"
Jep...quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Weet je, mensen die andere mensen 'aanvallen' op muzieksmaak, zijn eigenlijk erg zielig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |