haar moeder was dan ook de STeR in die filmquote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:31 schreef mamamiep het volgende:
Ik zie haar voor me als psychiater en als liefje. Maar niet als bruid.
Ik denk hetquote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:39 schreef dolle_hond het volgende:
niet dat ik weet
gaan we nou echt wachten tot scanman weer online komt![]()
Misschien dat ik haar daar van kenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:44 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb haar al eens eerder gevraagd in een deel ooit door mamamiep geopend
antwoorden toen:
mamamiep - Ik heb geen idee, volgens mij heb ik haar nog nooit gezien
laat haar nog eens kijkenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:54 schreef EricusMaximus het volgende:
Mijn moeder denkt dat het Ali MacGraw is
Ze kent haar van Love story denkt ze, maar verder weet ze geen films
he TMquote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:58 schreef twentemeisje het volgende:
Hee filmvriendjes, hier een groet uit St. Lucia aan de Indische Oceaan (Zuid-Afrika), waar het heerlijk vertoeven is!
Denk niet dat ze vanavond nog avondeten krijgt danquote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:58 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
laat haar nog eens kijken
vorige keer werd er ook eerst Ali McGraw gegokt en is dus fout
Moet het thuisfront natuurlijk zo nu en dan geruststellen... twee meiden alleen op pad door donker Afrika, daar worden sommige papa's en mama's niet erg blij vanquote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:59 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
he TM![]()
zin in een puntje
is het daar zo slecht dat je gaat internetten
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:03 schreef twentemeisje het volgende:
Eergisteren bijvoorbeeld... we waren naar een wildpark geweest en hebben de verkeerde uitgang genomen, toen hebben we er 4.5 uur over gedaan om terug te komen, in het donker over onverlichte grindweg.... terwijl het park op een half uur rijden van ons hotel lag![]()
![]()
![]()
dank je SoKquote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Katharine Ross
Moesten er geen films bij?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 10:19 schreef dolle_hond het volgende:
wie is dit? en noem 3 films met haar OF noem 5 films met haar zonder haar naam te noemen
ik moet eerlijk zeggen dat ik dat aspect zelfs zelf vergeten was.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:57 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Moesten er geen films bij?
Gun het SoK wel natuurlijk, maar dan moet hij wel een nieuwe vraag stellen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |