abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_19374400
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 21:32 schreef convinced het volgende:
Homofilie is hier geaccepteerd. De problemen die jij aankaart worden niet als problemen erkend. Ondanks dat heteroseksueel contact in mijn ogen de natuurlijke weg is, ben ik wel geconfronteerd met homosekualiteit in millennia oude beschavingen en zelfs onder dieren komt het voor. Maakt dat het voor jou lastiger om sodomie als écht onnatuurlijk te ervaren? Hoe ga jij om met die feiten? Daarnaast, hoe denk je over biseksualiteit? Een getrouwde, zich voortplantende man, die voor zijn genot seksueel contact onderhoudt met een man. Is dat verwerpelijk? En waarom?
Ben nog steeds wel benieuwd naar hoe jij deze feiten benadert, Bansheeboy.
PE#1
pi_19374466
quote:
Op maandag 24 mei 2004 21:05 schreef Bela het volgende:

[..]

Neem nu mijn 'Essay' in hetzelfde topic
Ik had het uiteraard niet over jouw essay, dat is prachtig.
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_19374537
quote:
Op maandag 24 mei 2004 20:45 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dat is zo'n raar verhaaltje. Er is gewoon een Indo-Germaanse taalgroep, uit Zuid-Rusland, en een bevolkingsgroep Ariërs die een korte tijd de macht had in gedeeltes van India. No big deal.
Toch maar goed dat ik op dit topic klikte.

India... & de germanen?
pi_19374945
quote:
Op maandag 24 mei 2004 21:15 schreef VAK het volgende:

[..]

Toch maar goed dat ik op dit topic klikte.

India... & de germanen?
Kennelijk is Arya een staat, vergelijkbaar met Boeddha?

Maar goed, hoe het ook zij, die zogenaamde link tussen "Indische Ariërs" en "Germaanse Ariërs" is er dus niet.
pi_19375142
quote:
Op maandag 24 mei 2004 21:27 schreef Monidique het volgende:

[..]

Kennelijk is Arya een staat, vergelijkbaar met Boeddha?

Maar goed, hoe het ook zij, die zogenaamde link tussen "Indische Ariërs" en "Germaanse Ariërs" is er dus niet.
Arya betekent in principe gewoon iets als 'nobel'. Een Arya is een nobel mens. Doordat de Britten alles op een racistische manier interpreteerden (een strijd tussen licht en donker wordt dan de strijd tussen mensen met een lichte huidskleur en mensen met een donkere huidskleur) heeft men er een ras van weten te maken.

De link tussen de Indiërs en de Germanen is er een van taal, namelijk de 'Indo-Germaanse taalgroep'. Ook om die link te verklaren is de Arische invasie theorie in leven geroepen.
  maandag 24 mei 2004 @ 22:42:41 #131
52589 sjun
uit solidariteit
pi_19377557
quote:
Op maandag 24 mei 2004 21:33 schreef VAK het volgende:

[..]

Arya betekent in principe gewoon iets als 'nobel'. Een Arya is een nobel mens. Doordat de Britten alles op een racistische manier interpreteerden (een strijd tussen licht en donker wordt dan de strijd tussen mensen met een lichte huidskleur en mensen met een donkere huidskleur) heeft men er een ras van weten te maken.

De link tussen de Indiërs en de Germanen is er een van taal, namelijk de 'Indo-Germaanse taalgroep'. Ook om die link te verklaren is de Arische invasie theorie in leven geroepen.
Misschien is het aardig er een aparte draad aan te wijden?
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_19399346
quote:
Op maandag 24 mei 2004 22:42 schreef sjun het volgende:

[..]

Misschien is het aardig er een aparte draad aan te wijden?
Die was er al een beetje.

India... & de germanen?

Maar het is misschien inderdaad handig om even een nieuw topic te maken. Ik kan het over een paar dagen doen, dan zoek ik eerst wat dingen uit met bronnen erbij.
pi_19402745
  woensdag 26 mei 2004 @ 09:48:14 #134
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_19413732
quote:
Op maandag 24 mei 2004 21:10 schreef Yankee het volgende:
LBO-zwakstroom ?
Neen

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 26 mei 2004 @ 09:56:40 #135
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_19413862
oh my god....
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  woensdag 26 mei 2004 @ 10:00:11 #136
13462 BansheeBoy
pi_19413927
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 09:56 schreef MikeyMo het volgende:
oh my god....

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_19413949
Bansheeboy, je negeert me...
PE#1
  woensdag 26 mei 2004 @ 10:02:24 #138
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_19413971
Bansheeboy, ik denk dat je met deze tekst een groter bereik hebt op de beoogde doelgroep als je hem even in een willekeurige darkroom van homobar gaat oplezen.
[..]
  woensdag 26 mei 2004 @ 10:04:31 #139
13462 BansheeBoy
pi_19414007
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 10:01 schreef convinced het volgende:
Bansheeboy, je negeert me...
Neen. Ik negeer niemand, misschien heb ik iets over het hoofd gezien ? Post anders wat je bedoelt nog een keer, bvd

pi_19414021
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 21:32 schreef convinced het volgende:
Een getrouwde, zich voortplantende man, die voor zijn genot seksueel contact onderhoudt met een man. Is dat verwerpelijk? En waarom?
Een getrouwde, zich voortplantende man, die voor zijn genot seksueel contact onderhoudt met een andere vrouw. Is dat verwerpelijk? En waarom? ( )
  woensdag 26 mei 2004 @ 10:05:39 #141
13462 BansheeBoy
pi_19414029
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 10:02 schreef MikeyMo het volgende:
Bansheeboy, ik denk dat je met deze tekst een groter bereik hebt op de beoogde doelgroep als je hem even in een willekeurige darkroom van homobar gaat oplezen.
Ik zou hem best willen voodragen aan alle homo's, alleen zijn die gasten vaak onverdraagzaam en proberen zij hun wil aan je op te leggen

pi_19414056
wat een achterlijk standpunt bsb... hier in NL discrimineren wij niet op seksuele voorkeur..
homo's zijn dus niet slimmer of dommer dan anderen.
als je het echt zo erg vind, ga je tch naar mdegaskar? daar is homoseksualiteit verboden...
dag
  woensdag 26 mei 2004 @ 10:11:11 #143
13462 BansheeBoy
pi_19414140
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 10:07 schreef petre86 het volgende:
als je het echt zo erg vind, ga je tch naar mdegaskar? daar is homoseksualiteit verboden...
waar is dat _o-

pi_19414157
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 10:05 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik zou hem best willen voodragen aan alle homo's, alleen zijn die gasten vaak onverdraagzaam en proberen zij hun wil aan je op te leggen

MikeyMo probeert je te misleiden, hij begrijpt uiteraard niet dat een essay voor ieder is geschreven. Immers (binnenkort) wijlen Theo van Gogh uit zijn moslimkritiek ook niet in de moskee, netzoals Verdonk ook niet naar het buitenland gaat om haar asielbeleid uit te voeren, en dhr. Balkenende ook niet in ziekenhuizen komt vertellen over de bezuinigingen.

Maar wees niet te wreed voor MikeyMo, hij heeft de nare ervaringen van overspel aan den lijve ondervonden
  woensdag 26 mei 2004 @ 10:14:14 #145
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_19414219
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 10:05 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

kijk eens ind e spiegel zou'k zeggen met je onverdraagbare tekst en die wil die je maar al te graag aan anderen wilt opleggen...

wat kan jou het boeien waar anderen hun piemel insteken?
[..]
  woensdag 26 mei 2004 @ 10:18:57 #146
13462 BansheeBoy
pi_19414309
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 10:14 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

kijk eens ind e spiegel zou'k zeggen met je onverdraagbare tekst en die wil die je maar al te graag aan anderen wilt opleggen...
Deze tekst slaat kant noch wal
quote:
wat kan jou het boeien waar anderen hun piemel insteken?
Het boeit me omdat ik onze kinderen niet wil opschepen met een mensloze wereld, het boeit me omdat ik bruinwerkers niet als de norm wil zien, het boeit me omdat het tegen de natuur ingaat

Ik ben geen egoïst, ik ben een visionair

[ Bericht 0% gewijzigd door BansheeBoy op 26-05-2004 10:25:26 ]
  woensdag 26 mei 2004 @ 10:26:13 #147
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_19414427
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 10:18 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Deze tekst slaat kan noch wal
[..]

Het boeit me omdat ik onze kinderen niet wil opschepen met een mensloze wereld, het boeit me omdat ik bruinwerkers niet als de norm wil zien, het boeit me omdat het tegen de natuur ingaat

alsof mensen tot homo bekeerd kunnen worden... als een bepaald percentage (10%) van de mensen nou liever met elkaars piemel speelt (of met elkaars kut) ipv de geslachtsdelen van het andere geslacht, laat ze lekker. Wat er in andermans slaapkamer gebeurt heb jij niets over te zeggen.

Maar ja, homofilie is geen religie waar mensen tot bekeerd kunnen worden, men vindt dat lekker of niet. Dat is altijd al zo geweest, dat zal altijd zo blijven. Er zullen altijd hetero's zijn en er zullen altijd homo's zijn. Je hoeft niet bang te zijn dat de mensheid van de planeet door homo's zullen verdwijnen; we hebben een massale overbevolking, de populatie mensen groeit nog steeds (terwijl vele diersoorten juist door ons dreigen te verdwijnen) en die 10% die met het zelfde geslacht sekst levert voorlopig geen bedreiging op voor de populatie van de mensheid op.

Misschien wordt het tijd dat jij als visionair eens je oogkleppen afdoet...
[..]
pi_19414603
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 10:18 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Deze tekst slaat kant noch wal
[..]

tuurlijk.. iedereen word homo en niemand krijgt meer kinderen.. dream on!!!
dag
  woensdag 26 mei 2004 @ 10:46:27 #149
13462 BansheeBoy
pi_19414914
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 10:34 schreef petre86 het volgende:

[..]

tuurlijk.. iedereen word homo en niemand krijgt meer kinderen.. dream on!!!
Wat jij nu weergeeft is absoluut niet de realiteit ! Natuurlijk is het niet mogelijk dat heel de mensheid homo is, maar vergeet niet dat als 15% van de wereldbevolking het homo-isme gaat aanhangen we absoluut wel in gevaar zijn, omdat ze dat dan willen

woensdag 26 mei 2004 @ 10:55:50 #150
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_19414990
en wat jij weeergeeft wel? Hoe is de wereld in gevaar als 15% ervan homo is. Dan is er nog altijd 85% hetero... dat moet, gezien de huidige overbevolking, meer dan zat zijn om ons ras in stand te houden...

Overigens blijf ik het vreemd vinden dat je het omschrijft als een religie "het homo-isme gaan aanhangen"
[..]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')