Ben nog steeds wel benieuwd naar hoe jij deze feiten benadert, Bansheeboy.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:32 schreef convinced het volgende:
Homofilie is hier geaccepteerd. De problemen die jij aankaart worden niet als problemen erkend. Ondanks dat heteroseksueel contact in mijn ogen de natuurlijke weg is, ben ik wel geconfronteerd met homosekualiteit in millennia oude beschavingen en zelfs onder dieren komt het voor. Maakt dat het voor jou lastiger om sodomie als écht onnatuurlijk te ervaren? Hoe ga jij om met die feiten? Daarnaast, hoe denk je over biseksualiteit? Een getrouwde, zich voortplantende man, die voor zijn genot seksueel contact onderhoudt met een man. Is dat verwerpelijk? En waarom?
Ik had het uiteraard niet over jouw essay, dat is prachtig.quote:Op maandag 24 mei 2004 21:05 schreef Bela het volgende:
[..]Neem nu mijn 'Essay' in hetzelfde topic
![]()
Toch maar goed dat ik op dit topic klikte.quote:Op maandag 24 mei 2004 20:45 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is zo'n raar verhaaltje. Er is gewoon een Indo-Germaanse taalgroep, uit Zuid-Rusland, en een bevolkingsgroep Ariërs die een korte tijd de macht had in gedeeltes van India. No big deal.
Kennelijk is Arya een staat, vergelijkbaar met Boeddha?quote:Op maandag 24 mei 2004 21:15 schreef VAK het volgende:
[..]
Toch maar goed dat ik op dit topic klikte.
India... & de germanen?
Arya betekent in principe gewoon iets als 'nobel'. Een Arya is een nobel mens. Doordat de Britten alles op een racistische manier interpreteerden (een strijd tussen licht en donker wordt dan de strijd tussen mensen met een lichte huidskleur en mensen met een donkere huidskleur) heeft men er een ras van weten te maken.quote:Op maandag 24 mei 2004 21:27 schreef Monidique het volgende:
[..]
Kennelijk is Arya een staat, vergelijkbaar met Boeddha?
Maar goed, hoe het ook zij, die zogenaamde link tussen "Indische Ariërs" en "Germaanse Ariërs" is er dus niet.
Misschien is het aardig er een aparte draad aan te wijden?quote:Op maandag 24 mei 2004 21:33 schreef VAK het volgende:
[..]
Arya betekent in principe gewoon iets als 'nobel'. Een Arya is een nobel mens. Doordat de Britten alles op een racistische manier interpreteerden (een strijd tussen licht en donker wordt dan de strijd tussen mensen met een lichte huidskleur en mensen met een donkere huidskleur) heeft men er een ras van weten te maken.
De link tussen de Indiërs en de Germanen is er een van taal, namelijk de 'Indo-Germaanse taalgroep'. Ook om die link te verklaren is de Arische invasie theorie in leven geroepen.
Die was er al een beetje.quote:Op maandag 24 mei 2004 22:42 schreef sjun het volgende:
[..]
Misschien is het aardig er een aparte draad aan te wijden?
Neenquote:Op maandag 24 mei 2004 21:10 schreef Yankee het volgende:
LBO-zwakstroom ?
quote:Op woensdag 26 mei 2004 09:56 schreef MikeyMo het volgende:
oh my god....
Neen. Ik negeer niemand, misschien heb ik iets over het hoofd gezien ? Post anders wat je bedoelt nog een keer, bvdquote:Op woensdag 26 mei 2004 10:01 schreef convinced het volgende:
Bansheeboy, je negeert me...
Een getrouwde, zich voortplantende man, die voor zijn genot seksueel contact onderhoudt met een andere vrouw. Is dat verwerpelijk? En waarom? (quote:Op zaterdag 22 mei 2004 21:32 schreef convinced het volgende:
Een getrouwde, zich voortplantende man, die voor zijn genot seksueel contact onderhoudt met een man. Is dat verwerpelijk? En waarom?
Ik zou hem best willen voodragen aan alle homo's, alleen zijn die gasten vaak onverdraagzaam en proberen zij hun wil aan je op te leggenquote:Op woensdag 26 mei 2004 10:02 schreef MikeyMo het volgende:
Bansheeboy, ik denk dat je met deze tekst een groter bereik hebt op de beoogde doelgroep als je hem even in een willekeurige darkroom van homobar gaat oplezen.
waar is dat _o-quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:07 schreef petre86 het volgende:
als je het echt zo erg vind, ga je tch naar mdegaskar? daar is homoseksualiteit verboden...
MikeyMo probeert je te misleiden, hij begrijpt uiteraard niet dat een essay voor ieder is geschreven. Immers (binnenkort) wijlen Theo van Gogh uit zijn moslimkritiek ook niet in de moskee, netzoals Verdonk ook niet naar het buitenland gaat om haar asielbeleid uit te voeren, en dhr. Balkenende ook niet in ziekenhuizen komt vertellen over de bezuinigingen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zou hem best willen voodragen aan alle homo's, alleen zijn die gasten vaak onverdraagzaam en proberen zij hun wil aan je op te leggen
kijk eens ind e spiegel zou'k zeggen met je onverdraagbare tekst en die wil die je maar al te graag aan anderen wilt opleggen...quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zou hem best willen voodragen aan alle homo's, alleen zijn die gasten vaak onverdraagzaam en proberen zij hun wil aan je op te leggen
Deze tekst slaat kant noch walquote:Op woensdag 26 mei 2004 10:14 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
kijk eens ind e spiegel zou'k zeggen met je onverdraagbare tekst en die wil die je maar al te graag aan anderen wilt opleggen...
Het boeit me omdat ik onze kinderen niet wil opschepen met een mensloze wereld, het boeit me omdat ik bruinwerkers niet als de norm wil zien, het boeit me omdat het tegen de natuur ingaatquote:wat kan jou het boeien waar anderen hun piemel insteken?
alsof mensen tot homo bekeerd kunnen worden... als een bepaald percentage (10%) van de mensen nou liever met elkaars piemel speelt (of met elkaars kut) ipv de geslachtsdelen van het andere geslacht, laat ze lekker. Wat er in andermans slaapkamer gebeurt heb jij niets over te zeggen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Deze tekst slaat kan noch wal
[..]
Het boeit me omdat ik onze kinderen niet wil opschepen met een mensloze wereld, het boeit me omdat ik bruinwerkers niet als de norm wil zien, het boeit me omdat het tegen de natuur ingaat
Ik ben geen egoïst, ik ben een visionair
tuurlijk.. iedereen word homo en niemand krijgt meer kinderen.. dream on!!!quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Deze tekst slaat kant noch wal
[..]
Het boeit me omdat ik onze kinderen niet wil opschepen met een mensloze wereld, het boeit me omdat ik bruinwerkers niet als de norm wil zien, het boeit me omdat het tegen de natuur ingaat
Ik ben geen egoïst, ik ben een visionair
Wat jij nu weergeeft is absoluut niet de realiteit ! Natuurlijk is het niet mogelijk dat heel de mensheid homo is, maar vergeet niet dat als 15% van de wereldbevolking het homo-isme gaat aanhangen we absoluut wel in gevaar zijn, omdat ze dat dan willenquote:Op woensdag 26 mei 2004 10:34 schreef petre86 het volgende:
[..]
tuurlijk.. iedereen word homo en niemand krijgt meer kinderen.. dream on!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |