Kippevel krijg ik hiervan, maar ik heb echt diepe bewondering voor je!!!!
Jullie zaten samen vast in een relatie die in elk geval jou sloopte en waarschijnlijk hem ook. Een heleboel mensen laten zich slopen, omdat ze het niet uitmaken, om wat voor reden dan ook. Jij hebt dat nu wel gedaan en dat is het allerbeste wat je in je leven kunt doen: voor jezelf kiezen!!!
Daarom vind ik dit knap van je, ook al zul je je nog wel een tijd rot voelen, maar dit is zo sterk dat kan niemand je meer afpakken!!!
Heel veel sterkte en ik hoop dat je mensen hebt die je kunnen steunen!
Ik heb ook een dergelijk vriendje, lief maar moeilijk.
Ik volg dit forum al langer en las ook jouw postings. Meestal verstandig en evenwichtig, maar soms las ik ook dingen die me even deden fronsen. Zoals die keer dat je schreef dat je zelfoverschattend arrogant blij met je zelf was (of zoiets). Dat is een fijne eigenschap als alles meezit, maar wat als dingen tegenzitten, zoals nu? Waarschijnlijk (maar mischien vergis ik me) maakt deze eigenschap het ook zo dat je niet gemakkelijk iets bij jezelf zoekt en misschien moeilijk kritiek accepteerd. Bedenk dat je een relatie met z'n tweeën hebt, ruzies en conflicten met z'n tweeën hebt en het nooit zo is dat 1 partij honderd procent sculdig is en de andere partij honderd procent onschuldig. "If you're not part of the solution, you're part of the problem". Je vriendje heeft hulp nodig, maar verstandiger lijkt het me als jullie samen relatietherapie gaan volgen. Hij kan dan leren hoe hij z'n gedrag kan verbeteren, jij hoe je er mee om moet gaan, er op moet reageren en voor welk deel jij verantwoordelijk bent. Mijn vriend en ik hebben dat ook gedaan, en geloof me, het helpt. Het gaat langzaam, maar het gaat stukken beter. Eerst dachten we dat we het alleen konden, maar dat was niet zo, en we zijn blij dat we onze schroom opzij gezet hebben en hulp gezocht hebben. Veel sterkte meid,
Liefs,
Pessoa
quote:Het lijkt wel alsof jij haar vriendje bent. (NovoP)
Op vrijdag 10 augustus 2001 12:39 schreef Pessoa het volgende:
Lieve Robinsonne,Ik heb ook een dergelijk vriendje, lief maar moeilijk.
Ik volg dit forum al langer en las ook jouw postings. Meestal verstandig en evenwichtig, maar soms las ik
.............................................
ook dingen die me even deden fronsen. Zoals die keer dat we het alleen konden, maar dat was niet zo, en we zijn blij dat we onze schroom opzij gezet hebben en hulp gezocht hebben. Veel sterkte meid,Liefs,
Pessoa
Ik denk dat je de juiste beslissing hebt genomen, het zal moeilijk worden. Maar maak je los.
wat een explosie van energie....
Hoe dan ook was dit al een ontzettend fantastische actie: je bent ontzettend voor jezelf opgekomen.... Wouw...
Neem jouw tijd. Ik ken jouw (ex)vriendje verder niet, maar mooie verhaaltjes zijn erg verraderlijk.... het belangrijkste is dat je aan jezelf blijft denken en aan wat voor JOU goed is. Ik weet iig dat ik zelf erg slechte ervaringen heb met van die verhalen.. 'het komt wel goed' en 'laat me ajb niet alleen' enzo. Mannen weten verrekte goed waar jouw zwak zit en hoe ze je bij zich moeten houden als ze in nood zitten. Ik kan niet bepalen of dat nu ook zo is, met hem, maarrrrr... dat is niet echt fijn
Misschien moeten we maar 'es meelen ofzo.
Keep up the good work!
p00000000------ (dat was Trucky, mn katje van 7 weken)
Knuffels
quote:Waarom staat er hier geen 'prrrr' achter?
Op zondag 12 augustus 2001 13:34 schreef Pridemeid het volgende:
Hoe is het nu met je, Robinsonne?Knuf
quote:Inderdaad! Waarom vallen meiden toch altijd op die kneuzige types?
Op dinsdag 24 juni 2003 08:37 schreef KingCold het volgende:
*EditGoed dat het uit is.
quote:Ja dat vraag ik me elke keer weer af, vooral als die persoon al vanaf het begin zo was....
Op dinsdag 24 juni 2003 08:46 schreef KingCold het volgende:
En er is 1 ding wat ik nooit begrijp van dit soort situaties..
Waarom de hell hou je van zoiemand??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |