I second thatquote:Op maandag 24 mei 2004 22:42 schreef Paxlie het volgende:
Kheb overigens nog geen legale key, dus het moet een non advertising server zijn voor mij
quote:Op maandag 24 mei 2004 22:53 schreef Elegy het volgende:
[..]
Foei!
moet wel een gecrackte zijn anders kan ik niet meedoenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:45 schreef Flying het volgende:
[..]
Ben nog aan het zoeken![]()
Wat wil dat precies zeggen? Er wordt één match per dag gespeeld? en dan dus zeg maar als je wint ga je door, en dus de volgende dag weer? Of wordt een ladder op één dag gespeelt?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:35 schreef Flying het volgende:
...
Je mag meedoen met elke ladder zolang je ervoor zorgt dat je je matches kan spelen.
...
Dat betekend dat je ervoor moet zorgen dat je je match kan spelen. Dat je moet komen opdagen wanneer je een match hebt.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:21 schreef frank303 het volgende:
Cool, ik speel al sinds UT99, maar heb nog nooi meegedaan in een tournament ofzow. Ik wil wel meedoen, maareuh:
[..]
Wat wil dat precies zeggen? Er wordt één match per dag gespeeld? en dan dus zeg maar als je wint ga je door, en dus de volgende dag weer? Of wordt een ladder op één dag gespeelt?
Help me out please, ik ben door de weeks altijd thuis rond 20.00, maar weekends helaas vaak niet ivm werk in een restaurant...
btw mijn nicks:
UT2K4_ROCKS
Electronaut_NL
[offtopic]ik heb UT99 zoooooo veel gespeeld met een gekraakte versie dat ik UT2K4 meteen heb gekocht.... Ik vond dat die gasten van Epic dat wel verdient hebben met zon spel, zeker met zo'n gruwelijke mode als onslaught!
[/offtopic]
Fine, eerste werk morgen voor mijquote:Op zondag 6 juni 2004 18:48 schreef Biobakker het volgende:
* Flying wil ook mee doen
kan iemand anders niet even een simpel html'tje maken en ergens uploaden met een speelschema ofzow?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |