Wat bedoel je danquote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:19 schreef NiXz het volgende:
ut = leuker
(ja ik weet het, ben conservatief)
UT 99quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan
Ja toch was die vet,ik weet nog goed dat ik die voor het eerst online deed,die geluiden en beelden,maakten toch wel indruk.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:23 schreef Elegy het volgende:
[..]
UT 99
Om de éém of andere reden kan ik die niet draaien op mijn pc (win XP Pro nl+SP1)quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja toch was die vet,ik weet nog goed dat ik die voor het eerst online deed,die geluiden en beelden,maakten toch wel indruk.
Dit was wel ontopic tochquote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:16 schreef Ghostbuster het volgende:
ja ik ookmaar heeft iemand wel een server om dit te organiseren?
Ik heb wel geen server ter beschikking. Ik hoop dat er iemand van jullie een server kan draaien *schaam*.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dit was wel ontopic toch
En welk speltype word er dan gespeeld?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:35 schreef Flying het volgende:
[..]
Ik heb wel geen server ter beschikking. Ik hoop dat er iemand van jullie een server kan draaien *schaam*.
Nouja, veel spelers moeten er niet op. Maximaal 5 (4 spelers + 1 spectator(admin))
Ik stel ook voor dat er telkens 1 iemand een demo opneemt van zichzelf als hij aan het spelen is om dan later online te zetten.
Ik zat zo te denken aan TDM. Er is niet echt een geschikte Onslaught map voor 1on1 en 2on2, en TDM is zoiezo veel actiever (vind ik).quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En welk speltype word er dan gespeeld?
Betekend dat dat je ook gaat meedoen?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:41 schreef Paxlie het volgende:
tvp
Ik neem aan dat dat een ja isquote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:45 schreef _Administr8or_ het volgende:
Leuk idee!!!
* Flying gaat weer eens oefenen..
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:45 schreef Flying het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat een ja is![]()
Hangt van de opzet en dergelijke afquote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:42 schreef Flying het volgende:
[..]
Betekend dat dat je ook gaat meedoen?![]()
Misschien na deze tournament een insta tournament.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:41 schreef TheGHunter het volgende:
Als er ook een insta tournament bijzit doe ik mee
Dan ben ik helaas out, NW is niet mijn ding 1 vs 1. Alleen in Onslaught kan ik er nog wat van bakkenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:43 schreef Flying het volgende:
[..]
Misschien na deze tournament een insta tournament.
Ik wil mijn private Clanserver wel tijdelijk tot jullie beschikking stellenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:35 schreef Flying het volgende:
[..]
Ik heb wel geen server ter beschikking. Ik hoop dat er iemand van jullie een server kan draaien *schaam*.
Nouja, veel spelers moeten er niet op. Maximaal 5 (4 spelers + 1 spectator(admin))
Ik stel ook voor dat er telkens 1 iemand een demo opneemt van zichzelf als hij aan het spelen is om dan later online te zetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |