ik denk dat we ons het beste allemaal afzijdig moeten houden, en die gekke wereldleiders zichzelf laten afmaken. Onthouding van het gehele systeem is ons enige machtsmiddels.quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:26 schreef merlin693 het volgende:
delmart vreeland wist van 9/11 af een maand voor de aanslag ! vandaar dat ik deze draad mbt tot deze relevantie weer opgooi.
moddergegooi of niet ik wist toendertijd wel dat ik me op een gegeven moment beter afzijdig kon houden
Euhm, wat zou men willen zeggen met deze cijfers? Staat op zes juni dit jaar de antichrist op en gaat het grote bommen gooien beginnen? Nu heb ik ooit eens ergens gelezen dat de antichrist in het midden oosten geboren zou worden/opstaan, maar da's al zo'n tijd geleden, dat weet ik niet meer zeker.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:54 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik vond ergens op het internet deze telling voor de datum 06 / 06 / 2006:
* 222 days from the Muslim riots in Paris;
* 333 days from the London Train Bombings;
* 444 days from the second anniversary of the Iraq Invasion;
* 555 days from November 28, 2004 (the 333rd day of the year, with 33 remaining);
* 666 in the date pattern and the pattern until the end of the Mayan calendar;
* 777 days from the foiled Sears Tower Attack.
Heeft iemand de tijd of de zin om dit te controleren?
En dat is i.m.o dus echt onmogelijk. Heb je ´n alternatief?quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:26 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
ik denk dat we ons het beste allemaal afzijdig moeten houden, en die gekke wereldleiders zichzelf laten afmaken. Onthouding van het gehele systeem is ons enige machtsmiddels.![]()
Zou op 06-06-06 de aanval op Iran niet beginnen?quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:54 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik vond ergens op het internet deze telling voor de datum 06 / 06 / 2006:
* 222 days from the Muslim riots in Paris;
* 333 days from the London Train Bombings;
* 444 days from the second anniversary of the Iraq Invasion;
* 555 days from November 28, 2004 (the 333rd day of the year, with 33 remaining);
* 666 in the date pattern and the pattern until the end of the Mayan calendar;
* 777 days from the foiled Sears Tower Attack.
Heeft iemand de tijd of de zin om dit te controleren?
nope, die begint dit jaarquote:Op zaterdag 15 april 2006 11:41 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Zou op 06-06-06 de aanval op Iran niet beginnen?
En dat Iran dan terug slaat met kernwapens?
Als je het maar mooi brengt (of sluw, zo u wil) kan je zelfs nog een ijskast aan een Inuït verkopen.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:23 schreef JohnDope het volgende:
In de VS zitten veel te veel gelovigen, daar krijgt de duvel nooit een voet aan de grond.
ja maar het punt is, als de duvel het zakie wilt domineren, dan zal hij op een sLinkse wijze een biochip in de rechterhand of voorhoofd van de burger moeten weten te krijgen, dat zal in Europa zonder slag of stoot gaan, maar bij de Amerikanen gaat die er echt niet in.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:29 schreef Elegy het volgende:
[..]
Als je het maar mooi brengt (of sluw, zo u wil) kan je zelfs nog een ijskast aan een Inuït verkopen.
Dat men gelovig is wil niet zeggen dat men meteen niet ontvankelijk is voor "het kwaad". Want hoeveel doden zijn er inmiddels al gevallen in naam van <insert godheid hier>?
Ik weet het niet hoor, combineer het met een mooie campagne, vermeld vooral vaak de woorden "gemak", "goedkoop", "voordeel" en iets als "vaderlandsliefde" en het zal best lekker lopen.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:35 schreef JohnDope het volgende:
[..]
ja maar het punt is, als de duvel het zakie wilt domineren, dan zal hij op een sLinkse wijze een biochip in de rechterhand of voorhoofd van de burger moeten weten te krijgen, dat zal in Europa zonder slag of stoot gaan, maar bij de Amerikanen gaat die er echt niet in.
Dat klopt ook wel dat we op een dag gedwongen worden in Europa om dat ding te nemen, maar zo'n chip kan ook makkelijk op een kaartje, dat hoeft niet in ons lichaam.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:02 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, combineer het met een mooie campagne, vermeld vooral vaak de woorden "gemak", "goedkoop", "voordeel" en iets als "vaderlandsliefde" en het zal best lekker lopen.
Dat is het nare van eigenlijk in slechte dingen, als je ze goed weet te positioneren lijkt het net alsof we er veel voordeel mee kunnen doen.
Bovendien, als straks blijkt dat we bijvoorbeeld niet meer kunnen reizen of tanken zonder biochip, dan moet men wel overstag. Of verhuizen.
Zie het biometrische paspoort.
Geloof persoonlijk geen zak van die chip:quote:Op maandag 4 juni 2007 12:06 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel dat we op een dag gedwongen worden in Europa om dat ding te nemen, maar zo'n chip kan ook makkelijk op een kaartje, dat hoeft niet in ons lichaam.
En amerikanen zijn echt vatbaar voor de bijbel en daar staat expliciet in, dat het voor een mens verboden is door God om een merkteken in de rechterhand of voorhoofd te nemen.
Ik weet niet wat ik moet geloven....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:03 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Geloof persoonlijk geen zak van die chip:
Immers de credit-card/pinpas in je rechter-hand en pincode in je voorhoofd, bijna geen mens meer ter wereld die zonder bankrekening kan![]()
En de vingerafdruk-authenticatie is zo lek als een mandje dus dat hoef je niet te vrezen.quote:En het maakt, dat aan allen, de kleinen en de groten, de rijken en de armen, de vrijen en de slaven, een merkteken gegeven wordt op hun rechterhand of op hun voorhoofd, 17 [en] dat niemand kan kopen of verkopen, dan wie het merkteken, de naam van het beest, of het getal van zijn naam heeft.
18 Hier is de wijsheid: wie verstand heeft, berekene het getal van het beest, want het is een getal van een mens, en zijn getal is zeshonderd zesenzestig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |