abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36548927
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 01:26 schreef merlin693 het volgende:
delmart vreeland wist van 9/11 af een maand voor de aanslag ! vandaar dat ik deze draad mbt tot deze relevantie weer opgooi.

moddergegooi of niet ik wist toendertijd wel dat ik me op een gegeven moment beter afzijdig kon houden
ik denk dat we ons het beste allemaal afzijdig moeten houden, en die gekke wereldleiders zichzelf laten afmaken. Onthouding van het gehele systeem is ons enige machtsmiddels.
  zaterdag 1 april 2006 @ 14:54:07 #122
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_36551012
Ik vond ergens op het internet deze telling voor de datum 06 / 06 / 2006:

* 222 days from the Muslim riots in Paris;
* 333 days from the London Train Bombings;
* 444 days from the second anniversary of the Iraq Invasion;
* 555 days from November 28, 2004 (the 333rd day of the year, with 33 remaining);
* 666 in the date pattern and the pattern until the end of the Mayan calendar;
* 777 days from the foiled Sears Tower Attack.

Heeft iemand de tijd of de zin om dit te controleren?
  maandag 3 april 2006 @ 14:24:38 #123
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_36607399
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 14:54 schreef Finder_elf_towns het volgende:

* 555 days from November 28, 2004 (the 333rd day of the year, with 33 remaining);

Euhm, wat zou men willen zeggen met deze cijfers? Staat op zes juni dit jaar de antichrist op en gaat het grote bommen gooien beginnen? Nu heb ik ooit eens ergens gelezen dat de antichrist in het midden oosten geboren zou worden/opstaan, maar da's al zo'n tijd geleden, dat weet ik niet meer zeker.

Interessante materie, de Illuminati/vrijmetselaars. Geheime genootschappen heb ik altijd al wel boeiend gevonden, maar me nooit heel erg in verdiept (en nee, Hollywoodfilms tel ik ook niet mee als serieuze bron van informatie )
Ik dacht trouwens eerst dat met WAR in de titel White Aryan Race bedoeld werd, dus een wereldwijde rassenoorlog.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  vrijdag 14 april 2006 @ 19:09:20 #124
128337 Eland
I'm a middle-aged kid
pi_36962084
Ik ben blij dat jullie zo goed op de hoogte zijn zeg. Als ze straks aan de macht zijn ga ik deze topics even goed napluizen, echt wel
pi_36975157
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 13:26 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:

[..]

ik denk dat we ons het beste allemaal afzijdig moeten houden, en die gekke wereldleiders zichzelf laten afmaken. Onthouding van het gehele systeem is ons enige machtsmiddels.
En dat is i.m.o dus echt onmogelijk. Heb je ´n alternatief?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  zaterdag 15 april 2006 @ 11:41:11 #126
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_36976642
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 14:54 schreef Finder_elf_towns het volgende:

Zou op 06-06-06 de aanval op Iran niet beginnen?

En dat Iran dan terug slaat met kernwapens?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  vrijdag 1 juni 2007 @ 20:53:16 #127
72602 Oo-blackgirl-oO
Fade to Purple
pi_50013451
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 11:41 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Zou op 06-06-06 de aanval op Iran niet beginnen?

En dat Iran dan terug slaat met kernwapens?
nope, die begint dit jaar
  vrijdag 1 juni 2007 @ 22:22:29 #128
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_50017295
Even een klein trapje naar BNW .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  zaterdag 2 juni 2007 @ 10:35:32 #129
72602 Oo-blackgirl-oO
Fade to Purple
pi_50027932
heej leuk deze Categorie kende ik nog niet

...veel conspiracy :p
pi_50085927
Ik denk persoonlijk dat het verhaal van de Illuminati een verzinsel is van de linksekerk, om zo de burger op te stoken tegen het kapitalisme.

En mocht het kwaad wel ergens aanwezig zijn op aarde, dan zou ik dat maar binnen het Romeinse Rijk zoeken en zeker niet in de VS.
In de VS zitten veel te veel gelovigen, daar krijgt de duvel nooit een voet aan de grond.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  maandag 4 juni 2007 @ 11:29:33 #131
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_50086093
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:23 schreef JohnDope het volgende:

In de VS zitten veel te veel gelovigen, daar krijgt de duvel nooit een voet aan de grond.
Als je het maar mooi brengt (of sluw, zo u wil) kan je zelfs nog een ijskast aan een Inuït verkopen.

Dat men gelovig is wil niet zeggen dat men meteen niet ontvankelijk is voor "het kwaad". Want hoeveel doden zijn er inmiddels al gevallen in naam van <insert godheid hier>?
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_50086211
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:29 schreef Elegy het volgende:

[..]

Als je het maar mooi brengt (of sluw, zo u wil) kan je zelfs nog een ijskast aan een Inuït verkopen.

Dat men gelovig is wil niet zeggen dat men meteen niet ontvankelijk is voor "het kwaad". Want hoeveel doden zijn er inmiddels al gevallen in naam van <insert godheid hier>?
ja maar het punt is, als de duvel het zakie wilt domineren, dan zal hij op een sLinkse wijze een biochip in de rechterhand of voorhoofd van de burger moeten weten te krijgen, dat zal in Europa zonder slag of stoot gaan, maar bij de Amerikanen gaat die er echt niet in.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  maandag 4 juni 2007 @ 12:02:53 #133
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_50087005
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:35 schreef JohnDope het volgende:

[..]

ja maar het punt is, als de duvel het zakie wilt domineren, dan zal hij op een sLinkse wijze een biochip in de rechterhand of voorhoofd van de burger moeten weten te krijgen, dat zal in Europa zonder slag of stoot gaan, maar bij de Amerikanen gaat die er echt niet in.
Ik weet het niet hoor, combineer het met een mooie campagne, vermeld vooral vaak de woorden "gemak", "goedkoop", "voordeel" en iets als "vaderlandsliefde" en het zal best lekker lopen.

Dat is het nare van eigenlijk in slechte dingen, als je ze goed weet te positioneren lijkt het net alsof we er veel voordeel mee kunnen doen.
Bovendien, als straks blijkt dat we bijvoorbeeld niet meer kunnen reizen of tanken zonder biochip, dan moet men wel overstag. Of verhuizen.
Zie het biometrische paspoort.
pi_50087165
quote:
Op maandag 4 juni 2007 12:02 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik weet het niet hoor, combineer het met een mooie campagne, vermeld vooral vaak de woorden "gemak", "goedkoop", "voordeel" en iets als "vaderlandsliefde" en het zal best lekker lopen.

Dat is het nare van eigenlijk in slechte dingen, als je ze goed weet te positioneren lijkt het net alsof we er veel voordeel mee kunnen doen.
Bovendien, als straks blijkt dat we bijvoorbeeld niet meer kunnen reizen of tanken zonder biochip, dan moet men wel overstag. Of verhuizen.
Zie het biometrische paspoort.
Dat klopt ook wel dat we op een dag gedwongen worden in Europa om dat ding te nemen, maar zo'n chip kan ook makkelijk op een kaartje, dat hoeft niet in ons lichaam.

En amerikanen zijn echt vatbaar voor de bijbel en daar staat expliciet in, dat het voor een mens verboden is door God om een merkteken in de rechterhand of voorhoofd te nemen.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 19:03:42 #135
72602 Oo-blackgirl-oO
Fade to Purple
pi_50136000
quote:
Op maandag 4 juni 2007 12:06 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dat klopt ook wel dat we op een dag gedwongen worden in Europa om dat ding te nemen, maar zo'n chip kan ook makkelijk op een kaartje, dat hoeft niet in ons lichaam.

En amerikanen zijn echt vatbaar voor de bijbel en daar staat expliciet in, dat het voor een mens verboden is door God om een merkteken in de rechterhand of voorhoofd te nemen.
Geloof persoonlijk geen zak van die chip:

Immers de credit-card/pinpas in je rechter-hand en pincode in je voorhoofd, bijna geen mens meer ter wereld die zonder bankrekening kan
pi_50137134
Het is natuurlijk maar de vraag of met dat merkteken wel die chip bedoeld wordt.
pi_50150968
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 19:03 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:

[..]

Geloof persoonlijk geen zak van die chip:

Immers de credit-card/pinpas in je rechter-hand en pincode in je voorhoofd, bijna geen mens meer ter wereld die zonder bankrekening kan
Ik weet niet wat ik moet geloven....

Misschien heb jij gelijk en is het niet waar, maar dan is het een hoax van de 'linkse kerk' om de kapitalisten in een slecht daglicht te zetten.
  woensdag 6 juni 2007 @ 07:46:31 #138
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_50152122
Het is natuurlijk allemaal wel relatief. We hebben het nu over hand en voorhoofd, maar dat hoeft niet per sé te betekenen dat het om het lichaam gaat. Je kan ook denken aan id papieren, de auto, bankpassen, je televisie etc.

Of irisscan (hoofd) en vingerafdruk (hand).
pi_50160423
Het is toch een expliciet merkteken wat uitgedeeld wordt...
quote:
En het maakt, dat aan allen, de kleinen en de groten, de rijken en de armen, de vrijen en de slaven, een merkteken gegeven wordt op hun rechterhand of op hun voorhoofd, 17 [en] dat niemand kan kopen of verkopen, dan wie het merkteken, de naam van het beest, of het getal van zijn naam heeft.
18 Hier is de wijsheid: wie verstand heeft, berekene het getal van het beest, want het is een getal van een mens, en zijn getal is zeshonderd zesenzestig.
En de vingerafdruk-authenticatie is zo lek als een mandje dus dat hoef je niet te vrezen.
pi_50161244
Of met je hand = acties, handelen, gedrag, daden, en je voordhoofd = de plaats waar je cognitieve beslissingsfuncties huizen, je denken, kiezen. Dus het teken van het beest kan ook zijn dat je ervoor kiest om het beest te volgen en die keuze omzet in daden.

Je kan je ook afvragen wat het teken van God is als het beest ook een teken heeft. Meerdere malen in de bijbel wordt de sabbat als teken van Gods autoriteit, stempel op de tien geboden (een beetje zoals we nu handtekeningen zetten op brieven) en verbintenis tussen God en de mensheid beschreven.

De katholieke kerk beschrijft haar sabbat, de zondag, ook als een teken van haar autoriteit. Het is niet voor niets dat zij de sabbat van de zevende dag, zaterdag, naar de eerste dag, zondag verplaatst heeft. Het volgen van de sabbat is erkennen wie je als autoriteit accepteert, God of de katholieke kerk. Aangezien de reformatie in de paus al de antichrist en in het vaticaan het beest (het beest in de bijbel is symbool voor een rijk, natie) herkende, vind ik de sabbat-hypothese een heel aannemelijke. Stel dat we straks een NWO krijgen door middel van een wereldwijde sociale cateclysme waarna het pausdom op zal staan als morele leider van de wereld, aangezien de immorele en gescheiden (landen) situatie van de decennia daarvoor tot deze grote chaos heeft gezorgd (wat ze dus zelf veroorzaakt hebben), en iedereen schreeuwt om die eenheid en nieuw moreel leiderschap, er wetten komen die de katholieke ideologie, welke in het teken staat van redding = het leven van een waarlijk menselijk leven, de algemeen geaccepteerde wetgeving vormt. Ook de sabbat zal op dat moment een issue worden en mensen zullen op zaterdag moeten gaan werken. Maar christenen mogen dat niet hun God! Zij die dus het het teken van God in hun voorhoofd en hand hebben zullen God blijven gehoorzamen en buiten de maatschappij komen te staan (aangezien ze niet zullen kunnen werken zullen ze ook niets meer kunnen kopen etc, misschien worden ze wel opgepakt en afgevoerd als extremisten die niet mee willen doen met de collectieve beweging naar eenheid en menselijkheid, welke in werkelijkheid een dictatoriaal satanisch systeem is), maar zij die het beestsysteem gehoorzamen zullen het teken van het beest krijgen in hun voorhoofd en rechterhand. Uiteindelijk is het dus een kwestie van autoriteit, wie gehoorzaam je ongeacht de gevolgen, God of het beestsysteem? Ik geloof dat dit scenario zeer waarschijnlijk is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')