abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 mei 2004 @ 13:08:37 #1
90482 TheArowana
wild-erotisch
pi_19314007
Het is bekend dat je een titel kunt kopen, bijvoorbeeld jonkheer of prins ofzo. ik zou hier graag wat meer informatie over willen hebben, prijzen enzo, welke titels je allemaal kunt kopen en hoe je dat moet aanpakken...

ik heb daarnet al wat op google gezocht maar daar kon ik dus mooi niks vinden..

bij voorbaat dank..
Demolish your own Face
I fractured my skull while dancing to dubstep
  zaterdag 22 mei 2004 @ 13:19:20 #2
66029 Koobus
Le Grange Marais
pi_19314168
Volgens mij is de mogelijkheid om adellijke titels te kopen in de meeste West-Europese landen afgeschaft. Misschien dat het in Groot-Brittannie nog kan of ergens in Oost Europa, hoewel ik de legitimiteit van de laatste wel waag te betwijfelen.

Wil je niet in handen van oplichters vallen, dan zou je wat verarmde adel aldaar moeten benaderen.

Reken op enkele duizenden euro's.

De enige van wie ik weet dat hij een titel gekocht heeft was Abraham van Leeuwen, alias de prins van Lignac. Als ik het wel heb was dat een Braziliaanse titel en bij mijn weten heeft een dergelijke titel niet meer waarde dan die van 'een' prins Carnaval.
Master of my domain
pi_19320692
Er zijn inderdaad "bedrijven" die adellijke titels verkopen. Deze zijn echter van nul en generlei waarde: in Nederland worden ze toch niet geaccepteerd. Veel landen hebben geen wettelijk erkende adel meer en daar zou zo'n gekochte titel gelijkwaardig zijn aan de bestaande - maar anciėnniteit is natuurlijk het enige wat telt, dus ook daar heb je er niets aan,
BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')