quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 21:40 schreef Slaapmeisje het volgende:Ik zag toen ik voor mijn echo ging een poster hangen met prikinstructie *bibbers*. En ik vind het zo knap van je vriendje dat hij ging prikken Xanthe! Slaapvriendje zou niet eens in mijn buurt durven komen als het zover is. Wat dat betreft zijn de meeste mannen (en zeker de mijne) watjes hoor
![]()
Mijn vriendje heeft verpleegkunde geleerd en leerde daar al prikken.
Hij heeft nooit problemen gehad met naalden of met prikken.
In 2000 prikte hij zelfs een gezamelijke vriendin die het ook moest doen voor haar
kinderwens en zij vertelde me dat ie erg goed was , dat heeft me gerust gesteld.
Aangezien ik al lijkbleek werd bij het zien van de naald en hij dus prikken kon en mijn mening
daarover erg simpel is "we willen samen een kind , prikken wil hij normaal altijd wel (met wat anders
![]()
) , mag ie het ook hiermee doen"
En hij het geen probleem vond hebben we het goed uitgezocht welk tijdstip het beste uit kwam ivm. de ploegendiensten en op zijn werk geregeld dat hij soms een kwartiertje later op zijn werk was en soms een kwartiertje eerder naar huis moest.
Dat was geen probleem en zo werd mijn probleem van het niet durven prikken al snel opgelost.
Als die oplossing er nou niet geweest was denk ik dat ik het wel zelf had gedaan...
Het is een drempel waar je overheen moet , maar als er zoveel vrouwen zijn die het zelf kunnen....