quote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:03 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
LOL, twaalf klonen als in twaalf apostelen. Ik geef je een plusje voor je creativiteit.
Ik sluit me aan bij Nueks perm ban-voorstel.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:17 schreef Nuek het volgende:
[..]
Jij geeft een visie waarbij je andere mensen kwetst. Het gaat nergens over. Je discrimineert vrouwen en drukt ze omlaag. Ik vind dat erg onzinnig. Probeer eens wat genuanceerder te wezen in je uitspraken.
Volgens de beschrijving ging het meer om haar capaciteiten op het bureau van haar manager.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:54 schreef Bertin het volgende:
[..]
Haar capaciteiten op de werkvloer waren waarschijnlijk juist prima![]()
Dafjedaf is supercool vind ikquote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:58 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Bij vrouwen zijn de verschillende zenuwbanen tussen de beide hersenhelften dikker en complexer, bijvoorbeeld het corpus callosum. Bron: bijvoorbeeld Gleitman, Fridlund & Reisberg, 1999, (ISBN 0-393-97364-6) en Roediger et al., 2001 (90-382-0146).
En nou ophoeren met je domme gezeur om bronnen
Als een meisje een beetje onschuldig bij me gaat praten werkt dat altijd wel als ze iets van me gedaan wil krijgen.quote:Op zondag 23 mei 2004 12:54 schreef Breetai het volgende:
[..]
Volgens de beschrijving ging het meer om haar capaciteiten op het bureau van haar manager.
Ik vind het altijd geweldig als meiden gifgroen van woede worden als ze niks bij mij gedaan krijgen. Kirjg ik ze tenminste nog een beetje opgewonden.
Lemmeb, ben jij een nieuwe account van uifDuif?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:16 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Zekersteweten!
Ik heb net je popi-jopi-onderzoek gedaan en je bent mij Messias
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |