quote:Op zaterdag 22 mei 2004 09:29 schreef calvobbes het volgende:
Je stelt altijd wel veel vragen Fuifduif, maar nooit geef jij eens antwoord op je eigen vragen...
Als dat zo is, dan heeft Balkenende Nederland niet verneukt, maar hebben de Nederlanders zichzelf verneukt. Balkenende doet alleen maar zijn werk.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 09:30 schreef xman het volgende:
Om hogerop te komen heeft nederland zich door Balkenende laten verneuken!
Maar dat is volgens mijn niet wat je bedoeld...
LOL.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 09:58 schreef FuifDuif het volgende:
Ik denk ook dat het vooral vrouwen zijn die het doen en dat verklaart tevens de toenname van vrouwen op hogere posities. Zo zie je maar weer dat dat doorgaans niets met capabiliteit te maken heeft, maar alles met seksuele verlangens van de mannelijke meerderen.
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 09:58 schreef FuifDuif het volgende:
Ik denk ook dat het vooral vrouwen zijn die het doen en dat verklaart tevens de toenname van vrouwen op hogere posities.
* Pietverdriet denkt dat fuifduif eens naar het vaticaan moet kijken,quote:Op zaterdag 22 mei 2004 09:58 schreef FuifDuif het volgende:
Ik denk ook dat het vooral vrouwen zijn die het doen en dat verklaart tevens de toenname van vrouwen op hogere posities. Zo zie je maar weer dat dat doorgaans niets met capabiliteit te maken heeft, maar alles met seksuele verlangens van de mannelijke meerderen.
Kep een vaatwasser.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:13 schreef SeLang het volgende:
Ik heb weleens een vriendin geneukt om voor elkaar te krijgen dat ze de afwas deed
Dat vind ik eigenlijk hetzelfde.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:28 schreef -Lotte- het volgende:
sex zou ik nooit doen... maar je kan altijd je charmes in de strijd gooien om net iets meer gedaan te krijgen.
Niet helemaal mee eens ;-)quote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:31 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk hetzelfde.
Natuurlijk niet!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:12 schreef FuifDuif het volgende:
Swetsenegger, of denk jij werkelijk dat vrouwen capabel zijn om de hogere posities te bekleden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |