Bij deze.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 02:49 schreef Drilpudding het volgende:
moest het gewoon effe kwijt.....
Yep ....quote:Op zaterdag 22 mei 2004 02:56 schreef kastanova het volgende:
Je hebt de logica van een legosteentje.
die laatste zin had niet gehoeven. soms maak je het uit omdat je denkt dat dat het beste voor allebei is. en dan kan het soms pijnlijk zijn om te zien dat ze weer snel met iemand anders gaat neuken.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 02:56 schreef kastanova het volgende:
Jij verbreekt de relatie en gaat dan zeiken als zij verder gaat met haar leven
Wacht ff, dus ze had maanden lang moeten rouwen en monogaam moeten blijven, terwijl jij haar na 2 jaar aan de kant hebt gezet?
Je hebt de logica van een legosteentje.
Dan moet je het niet uitmakenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 02:58 schreef Drilpudding het volgende:
Yep ....
Nee, tuurlijk moet ze niet gaan rouwen, maar gezien haar reacties op het feit dat ik er een punt achter heb gezet ... blablablabla
zoiets heet gevoel.......... het voelt kut..........
hehe en jou laatste stukkie is lekker tactvolquote:Op zaterdag 22 mei 2004 02:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die laatste zin had niet gehoeven. soms maak je het uit omdat je denkt dat dat het beste voor allebei is. en dan kan het soms pijnlijk zijn om te zien dat ze weer snel met iemand anders gaat neuken.
En jou langste relatie duurde ??? 2\3 minuten ? d'r in d'r uit en tot sinas !?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 03:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dan moet je het niet uitmaken.
Uit is uit, over is over...
Verder gaan met je leven en niet meer zeuren...
je eerste reactie was al niet van erg hoog niveauquote:Op zaterdag 22 mei 2004 03:01 schreef static het volgende:
Ik weet opeens weer waarom ik me niet thuisvoel in R&P.
Ik woon inmiddels samen, maar heb +/- zo'n 40 relaties gehad, waaronder relaties van een aantal maanden.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 03:02 schreef Drilpudding het volgende:
En jou langste relatie duurde ??? 2\3 minuten ? d'r in d'r uit en tot sinas !?
misschien dat je het tactvoller had gevonden als je het woordje 'neuken' wegdenkt, verder zie ik niet wat er ontactvol is.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 03:00 schreef SwOoSh het volgende:
[..]
hehe en jou laatste stukkie is lekker tactvol
dat stukje bedoelde ik ookquote:Op zaterdag 22 mei 2004 03:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien dat je het tactvoller had gevonden als je het woordje 'neuken' wegdenkt, verder zie ik niet wat er ontactvol is.
dat ene woord bedoel je...als je daarop de loep legt wordt het inderdaad groter dan het is en maak je door het attentiewaarde te geven groter...:Xquote:Op zaterdag 22 mei 2004 03:09 schreef SwOoSh het volgende:
[..]
dat stukje bedoelde ik ook
En dat is nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 02:49 schreef Drilpudding het volgende:
het voelt alsof die 2 jaar niks voor haar hebben betekend
Zit wat in, maar zo denk ik niet...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 03:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik woon inmiddels samen, maar heb +/- zo'n 40 relaties gehad, waaronder relaties van een aantal maanden.
En ik heb het op 1 keer na, iedere keer uitgemaakt en het boeide me niet als ze met een andere neukte.
Ik maak het uit, zij heeft verdriet, dan mag ze best ter compensatie even met iemand gaan neuken om het verdriet te verwerken/vergeten.
Dat is immers haar goed recht, aangezien er geen relatie meer is.
Neuk ook even een ander, dan zijn al je pijntjes zo weer wegquote:Op zaterdag 22 mei 2004 03:11 schreef Drilpudding het volgende:
[..]
Zit wat in, maar zo denk ik niet...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |