Daar heb ik wel zo'n schurfthekel aan. Met zo'n gare koptelefoon op je hoofd en forward toetsjes die op de een of andere manier altijd bij MIJ nooit schijnen te werken. Niet mijn ding. Dan koop ik hem eerder nog op de gok eigenlijkquote:Op maandag 24 mei 2004 01:36 schreef Reddiablo het volgende:
ff luisteren in de platenzaak voor het (of niet) kopen ???
Hmm.... rare platenzaken heb je daar dan!quote:Op maandag 24 mei 2004 12:49 schreef SaintMary het volgende:
[..]
Daar heb ik wel zo'n schurfthekel aan. Met zo'n gare koptelefoon op je hoofd en forward toetsjes die op de een of andere manier altijd bij MIJ nooit schijnen te werken. Niet mijn ding. Dan koop ik hem eerder nog op de gok eigenlijk![]()
Ik krijg gewoon alleen al de kriebels van het idee dat ik daar moet gaan staan, met zo'n ranzig ding op mn hoofd (nee, ik heb geen smetvreesquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:32 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Hmm.... rare platenzaken heb je daar dan!
Hier heb je toch altijd wel goede koptelefoon..... vaak klinkt het daar beter dan thuis, koop je de CD en klinkt het toch allemaal een stuk minder
Oke ik vind echt niet gauw iemand lelijk maar zij is echt niet mooi...niet eens een beetje ( qwa uiterlijk danquote:Op donderdag 27 mei 2004 14:02 schreef Timo20 het volgende:
Wat n lekkere cd![]()
zeer lekker IMHO voor met dit goede weer
Mooie meid is ze ook![]()
![]()
Naar de meeste maatstaven is ze inderdaad niet de mooiste, maar ze heeft wel een uitstraling vol levenslust. Helemaal niet erg om naar te kijken (en luisteren) dusquote:Op donderdag 27 mei 2004 19:16 schreef beautiful_world het volgende:
Oke ik vind echt niet gauw iemand lelijk maar zij is echt niet mooi...niet eens een beetje ( qwa uiterlijk dan)
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op donderdag 27 mei 2004 23:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Naar de meeste maatstaven is ze inderdaad niet de mooiste, maar ze heeft wel een uitstraling vol levenslust. Helemaal niet erg om naar te kijken (en luisteren) dus.
Ik vind dr juist WEL aantrekkelijk, juist omdat ze iets anders isquote:Op donderdag 27 mei 2004 23:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Naar de meeste maatstaven is ze inderdaad niet de mooiste, maar ze heeft wel een uitstraling vol levenslust. Helemaal niet erg om naar te kijken (en luisteren) dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |