vet gaaf!quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:45 schreef LennyKravitz het volgende:
http://boss.streamos.com/(...)sx?siteid=artistsite
De nieuwe clip... Storm (Re-Mix)
1 reactie mogelijk van mijn kant:quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:45 schreef LennyKravitz het volgende:
http://boss.streamos.com/(...)sx?siteid=artistsite
De nieuwe clip... Storm (Re-Mix)
Is het niet Craig Ross?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:22 schreef BillyOcean het volgende:
knip
YUPquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:32 schreef irestmycase het volgende:
[..]
Is het niet Craig Ross?
Heb je mijn hoofd nog niet gezienquote:Op zondag 5 september 2004 10:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
hoop haar op die foto..
laat eens zien dan..quote:Op donderdag 16 september 2004 21:01 schreef BRITTJE het volgende:
[..]
Heb je mijn hoofd nog niet gezien
Dan doen we het als in de tijd dat er nog geen foto's waren.. beschrijf je hair-do.. krullen? kroes?quote:Op donderdag 16 september 2004 21:25 schreef BRITTJE het volgende:
hahahahahahaha kheb geen eens een recente foto
Kheb geen AFRO ofzo.quote:Op donderdag 16 september 2004 21:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dan doen we het als in de tijd dat er nog geen foto's waren.. beschrijf je hair-do.. krullen? kroes?
Ik ben benieuwd..
Ik vond het concert heel goed, maar ..hoe zeg je dat... De ARENA leent zich punt 1 niet echt voor concerten(giga nagalm) en ik hoopte eigenlijk dat Len wel wat meer van zijn nieuwe CD zou zingen, juist omdat die CD toen net uit was.quote:Op donderdag 16 september 2004 21:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
was je 17 juni in de ArenA? Ja ik zie het..
ok je haar is lang haha.. maar zo'n afro is toch overweldigender.. meer overweldigend bedoel ik..
um.. ik ga nu even de concertfoto's checken..
Vond je het goed, het concert? Ik vond het minder dan ik had verwacht..
hoiquote:Op woensdag 6 oktober 2004 00:23 schreef Kajel het volgende:
Lenny Kravitz is een sukkel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |