abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21512138
Zag gisteren nieuwe clip van Lenny (feat. Jay-Z) - Storm

Was wel een remix versie...
pi_21583041
Ik heb eens een roos van Lenny gehad toen ik tijdens een Ahoy-concert helemaal vooraan stond.
Lenny: "Are you gonna go my way.."
Lucyfurr: (schreeuwend) "Yeeesss!!"
pi_21596768
Waar ik eigenlijk best benieuwd naar ben is: hoe zijn jullie fan van Lenny geworden?
Ik hoorde een cd van mijn toenmalige vriend; dacht: hmmm klinkt niet verkeerd. Toen wilde hij naar een concert in de Statenhal Den Haag. Ik ben toen meegegaan voor hem en kwam als een vette Lenny fan thuis.
AAAh sweet memories

Bij dat concert van de Statenhal stond ik vooraan en Lenny kwam het publiek in, kheb hem van dicht bij mogen aanschouwen en ik kan je zeggen...dat was echt niet vervelend
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 13:22:43 #104
71614 BillyOcean
Get out of my dreams you woman
pi_21597176
Ik kreeg ooit eens een cd van mijn zwager in handen... Te weten: "Mama said". Was in de tijd dat "Are you gonna go my way" net uit was... Ik vond eigenlijk alleen "Fields of joy" en "Mama said" lekker (dat trok later gelukkig bij) Maar toen ik let love rule luisterde was ik echt meteen verkocht... Alles nagespeeld op gitaar, "Mama said" en "Are you gonna go my way" ook gekocht en net zolang gekloot todat ik alle gitaarpartijen vlekkeloos kon meespelen.

En toen kwam Circus.... De beste lenny plaat ooit waarschijnlijk... Twee concerten gezien (circus tour en five tour) Maar nu alweer twee keer teleurgesteld door de laatste twee albums... Ben dus ook niet meer naar een concert geweest...

Lenny is voor mij analoog geploeter met het echte Gibson/Marshall geluid en niet te vergeten het gitaargeluid (lees: solo's) van Greg Ross... Helaas is het de afgelopen jaren precies andersom. Digitaal geknoei, Fender geluid en Lenny die denkt dat hij een gitaarsolo kan geven.... Ik ben zeker geen tegenstander van vooruitgang (ik heb nu zelfs voor mijn plezier een cd van de A*teens opstaan maar Lenny is gewoon bij lange niet meer op zijn niveau van wat het geweest is...) Aahhhh!! beetje paradoxaal maar Lenny is zowel mijn held alsmede mijn anti-held... :'(

[ Bericht 6% gewijzigd door BillyOcean op 28-08-2004 13:27:59 ]
Doch vlakbij zwerft 'n exquise gympje
pi_21735704
http://boss.streamos.com/(...)sx?siteid=artistsite

De nieuwe clip... Storm (Re-Mix)
pi_21741979
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 21:45 schreef LennyKravitz het volgende:

vet gaaf!
pi_21750253
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 21:45 schreef LennyKravitz het volgende:

1 reactie mogelijk van mijn kant:
ERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

hahahahahahahaha
pi_21751558
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 13:22 schreef BillyOcean het volgende:
knip
Is het niet Craig Ross?
pi_21755190
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 19:32 schreef irestmycase het volgende:

[..]

Is het niet Craig Ross?
YUP
  zondag 5 september 2004 @ 10:43:50 #110
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_21761395
hoop haar op die foto..
  vrijdag 10 september 2004 @ 17:21:26 #111
71614 BillyOcean
Get out of my dreams you woman
pi_21863614
Damn... Hoe heb ik dat fout kunnen schrijven..!! Was vast in het vuur van mijn verhaal... Graig natuurlijk..!
Doch vlakbij zwerft 'n exquise gympje
pi_22002974
quote:
Op zondag 5 september 2004 10:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
hoop haar op die foto..
Heb je mijn hoofd nog niet gezien
pi_22003187
quote:
Op donderdag 16 september 2004 21:01 schreef BRITTJE het volgende:

[..]

Heb je mijn hoofd nog niet gezien
laat eens zien dan..
pi_22003671
hahahahahahaha kheb geen eens een recente foto
pi_22004215
quote:
Op donderdag 16 september 2004 21:25 schreef BRITTJE het volgende:
hahahahahahaha kheb geen eens een recente foto
Dan doen we het als in de tijd dat er nog geen foto's waren.. beschrijf je hair-do.. krullen? kroes?

Ik ben benieuwd..
pi_22004386
quote:
Op donderdag 16 september 2004 21:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Dan doen we het als in de tijd dat er nog geen foto's waren.. beschrijf je hair-do.. krullen? kroes?

Ik ben benieuwd..
Kheb geen AFRO ofzo.
Ben gewoon een meissie met HEEEEEEEEEEEEEEEEL erg lang haar!
(net op mijn kont) Moet je maar op mijn site koekeloeren, staat volgens mij 1 foto op met mijn haar los.
pi_22004643
was je 17 juni in de ArenA? Ja ik zie het..

ok je haar is lang haha.. maar zo'n afro is toch overweldigender.. meer overweldigend bedoel ik..

um.. ik ga nu even de concertfoto's checken..

Vond je het goed, het concert? Ik vond het minder dan ik had verwacht..
pi_22090225
quote:
Op donderdag 16 september 2004 21:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
was je 17 juni in de ArenA? Ja ik zie het..

ok je haar is lang haha.. maar zo'n afro is toch overweldigender.. meer overweldigend bedoel ik..

um.. ik ga nu even de concertfoto's checken..

Vond je het goed, het concert? Ik vond het minder dan ik had verwacht..
Ik vond het concert heel goed, maar ..hoe zeg je dat... De ARENA leent zich punt 1 niet echt voor concerten(giga nagalm) en ik hoopte eigenlijk dat Len wel wat meer van zijn nieuwe CD zou zingen, juist omdat die CD toen net uit was.
Stond je ook vooraan? En heb je pics gemaakt? de mijne zijn mislukt, terwijl ik een mega close up had DAMN!
  zondag 3 oktober 2004 @ 00:14:23 #119
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_22364688
Ik stond wel redelijk vooraan.. maar geen foto's gemaakt.. ik was te druk met mensen bellen om ze te laten meegenieten.. haha, doe ik ook nooit meer.. afgelopen vrijdag bij Van Dik Hout telefoon mooi in de garderobe gelaten..

Over de ArenA ben ik het dus met je eens.. vond dat meteen al heel jammer.. maar goed.. toch maar erheen.. wat hij ons dus voorschotelde vond ik niet best.. en wat je zegt.. hoeveel nummers van de nieuwe cd? Twee en een half? Maar goed.. het was wel onvergetelijk, alleen niet op de manier zoals ik had gehoopt.. maar gewoon om die gast bezig te zien.. is al heel cool..

Ik had net God Gave Me Everything uit de speakers knallen even voor het slapen gaan.. mooi..
pi_22370215
Hey Stanley!

heb je hem gisteren gezien bij PULSE? Wat een BUTinterviewer die Reinout Oerlewapper.

Ik denk dat ik zo maar is Storm op zet als ik op ga ruimen hier...grootste favo van mijn vriend NOT
Hij vindt sommige nummers wel oké, maar dat soort "zoetsappige"muziek hoeft voor hem niet. hahahahaha, hoe zit het trouwens in de omgeving van de rest? Hoe ervaren jullie vrienden/familieleden/collega's jou als Kravitz fan? Ben'k wel benieuwd naar.

Mijn collega's e-mailen/sms-en of bellen me meteen als ze zien dat er iets van LK op TV is. Vrienden van mijn kant hebben er niet zoveel hun mening over, ze nemen wel bijzondere dingen mee van vakantie als ze daar iets aantreffen van Lenny, als ik dat nog niet heb. Familie vindt het leuk dat ik een niet doorsnee artiest als fan zijnde heb.
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 12:33:13 #121
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_22417329
hey!

Pulse niet gezien hoor.. deed Lenny ondanks Arnie nog goede uitspraken dan? Hopelijk niet hetzelfde holle geblaat als bij het concert.

Ik ben het wat betreft de zoetsappige nummers eens met je vriend. En dan heb ik het vooral over het laatste album. Ik vind hem beter in het iets ruigere werk.

Voor m'n omgeving ben ik niet een Kravitz fan. Ik vind z'n muziek goed, maar ik ben meer een Michael Jackson man geweest altijd. Nu zou ik Frank Boeijen nog kunnen noemen als iemand die ik in de buitencategorie heb zitten. Maar niet zo dat mensen me smsen of bellen of zo.. moet gewoon zelf opletten haha..

dinsdag 5 oktober 2004 @ 19:19:37 #122
67643 iDex
opdondertje
pi_22425672
* iDex pas het album "5" van hem gekocht

lekker albumpje vooral die 2 nummers die je bij "Schiphol Airport" (die serie) hoort

vet chill

[ Bericht 1% gewijzigd door iDex op 05-10-2004 19:20:18 (r=t) ]
  woensdag 6 oktober 2004 @ 00:23:04 #123
84586 Kajel
Verslavend Gezellig...
pi_22433564
Lenny Kravitz is een sukkel
Feel no shame for what you are...
Digitale Kiekjes Verzameling
  woensdag 6 oktober 2004 @ 13:37:56 #124
67643 iDex
opdondertje