Linkje van die clip beschikbaar ?quote:Op maandag 14 juni 2004 02:12 schreef Scarface_ het volgende:
ik heb pas geleden nog een live clip van ''Guns and Roses'' feat. Jay-Z gedownload echt stoer is dat liedje en vooral live!
Heb Kazaa,... ik heb al wel een mp3 van dit nummer, maar jij hebt dus een video-clip begrijp ik? Hoe groot is dat video-bestand?quote:Op maandag 14 juni 2004 13:03 schreef Scarface_ het volgende:
@LennyKravitz
nee, ik had 'm gedownload op Ares (zelfde als Kazaa alleen veel beter) kijk maar of je hem kan vinden. Wat heb jij Ares of Kazaa. Als je Ares hebt kan je hem wel van mij downloaden denk ik.
was jij er? en waarom heb je dat niet gezegd tegen mij?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:07 schreef PrivateRyan het volgende:
Wow. Dikke show.
Op het naar mij gevoel iets te lang voortborduren op Let Love Rule, was het een werelds optreden!.
Tsk, jij had me ook wel mogen zeggen dat je ging.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:09 schreef sassa het volgende:
[..]
was jij er? en waarom heb je dat niet gezegd tegen mij?![]()
Ja, absoluut! Ik vond Are You Gonna Go My Way het vetst. Iedereen springen, echt cool.quote:vond let love rule ook een beetje te lang doorgaan. maar was echt super!![]()
Ook niet gezien.quote:en heatwave ontmoet natuurlijk
Ik heb jou reactie net ook al ergens anders in 1 van de topics voorbij zien komen.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
serieus.. het lijkt of ik de enige ben.. maar ik vond het echt nergens over gaan.. wanvertoning.. later meer..
Je snapt het niet. Ik ben een fan, maar ik vond gewoon dat hij z'n best niet deed. Dat gladde gedoe viel me tegen. Dat zie ik toch pas als ik er ben? Maar goed..quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:44 schreef BRITTJE het volgende:
Of helemaal niet gegaan?
Ik had nog hoop op meer.. toegiften en zo.. tuurlijk waren er wel spaarzame hoogtepunten.. en ik ben niet zo iemand die als het niet bevalt maar gewoon weg gaat. Wat een instelling is dat dan zeg. Ben je verwend of zo. Ik kan het heus wel tot het einde aan. Maar het viel me gewoon tegen.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:44 schreef BRITTJE het volgende:
Als je het zo'n wanvertoning vond, waarom ben je dan niet weg gegaan
Ik snap je wel, alleen ik geloof niet dat je mij begrijpt. Je voelt je aangevallen op je mening.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Ik ben een fan, maar ik vond gewoon dat hij z'n best niet deed. Dat gladde gedoe viel me tegen. Dat zie ik toch pas als ik er ben? Maar goed..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |