Dus ben je tevreden, want die speelt ie zeker wel...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:22 schreef aldostuta het volgende:
Dank je, als hij ook in de Arena Let Love Rule speelt, ben ik tevreden
I knowquote:Op zondag 6 juni 2004 20:23 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Dus ben je tevreden, want die speelt ie zeker wel...
Bijna alle clips staan online op http://www.lennykravitz.com/main.html ... bij Audio/Video...quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:31 schreef DeeCruise het volgende:
Thanks, zal t vanavond na het werken eens proberen! Maar verder geen idee over die clip?
If you can't say no.. jongedame in de clip is Milla Jovovich.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:23 schreef DeeCruise het volgende:
Iemand die dat nummer where are we runnin' online heeft staan? Krijg op kazaa alleen maar bogus varianten (al 23 stuks gedownt!) die t dus niet doen of vol fouten zitten...daarbij heb ik nog een vraag aan de kenners:
Ik herinner me een oude clip waarin alles een beetje groenig is, en lenny zelf door zon zwevende camera achtervolgd wordt...iemand enig idee wat de naam van dit nummer is? Kom er echt niet meer op....alvast bedankt!
zou goed kunnen.. ook the return of the blue lagoon en he got game speelt ze in..quote:Op donderdag 10 juni 2004 09:52 schreef DeeCruise het volgende:
Jaaaaaaaaa, dat is em! Guys, thanks a million!
Milla Jovovich., dat is toch die meid uit resident evil?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |