* just me voelt zich buitengeslotenquote:Op zondag 23 mei 2004 22:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Heeft ie jou ook al zijn liefde betuigd? De hoer
ik heb je gemaildquote:Op zondag 23 mei 2004 22:01 schreef Da_Sandman het volgende:
ik heb nog steeds geen linkje
namen mag je zelf radenquote:Op zondag 23 mei 2004 22:12 schreef Yeahinho het volgende:
chrisboogaard [at] hotmail [dot] com wil ook wel wat foto's, linkjes, en vooral namen erbij!!
precies wat ik al tegen andere mensen zei.. meeting van Hools zijn gewoon perfekt, geen gezeik achteraf, geen gezeik over foto's, helemaal top dusquote:Op zondag 23 mei 2004 22:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Zooo TM heeft me even de namen erbij vermeld van de gasten die ik niet kende... Prima meet geweest zo te zien
Stuur dat lijstje es even door aub!quote:Op zondag 23 mei 2004 22:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Zooo TM heeft me even de namen erbij vermeld van de gasten die ik niet kende... Prima meet geweest zo te zien
What he says.quote:Op zondag 23 mei 2004 22:29 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Stuur dat lijstje es even door aub!
Ach kom op lieverd, er was geen flikker an, dat weet je bestquote:Op zondag 23 mei 2004 22:25 schreef just me het volgende:
[..]
precies wat ik al tegen andere mensen zei.. meeting van Hools zijn gewoon perfekt, geen gezeik achteraf, geen gezeik over foto's, helemaal top dus![]()
Toen jij weg ging werd het nog wel gezellig. Da's ook toevalligquote:Op zondag 23 mei 2004 22:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach kom op lieverd, er was geen flikker an, dat weet je best![]()
quote:Op zondag 23 mei 2004 22:39 schreef Doc het volgende:
[..]
Toen jij weg ging werd het nog wel gezellig. Da's ook toevallig
quote:Op zondag 23 mei 2004 22:39 schreef Doc het volgende:
[..]
Toen jij weg ging werd het nog wel gezellig. Da's ook toevallig
er was volgens mij maar één flikker en dat ben jijquote:Op zondag 23 mei 2004 22:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach kom op lieverd, er was geen flikker an, dat weet je best![]()
waarom ging je zo vroeg weg SCH?, zag je het niet meer zittenquote:Op zondag 23 mei 2004 22:41 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hij had het over ene Franky, en weg was iequote:Op zondag 23 mei 2004 23:00 schreef pascalheister het volgende:
waarom ging je zo vroeg weg SCH?, zag je het niet meer zitten
Onleesbaarquote:Op zondag 23 mei 2004 21:29 schreef just me het volgende:
Bluezz!! wat staat er op dat bierviltje??
ik geloof je nietquote:Op zondag 23 mei 2004 23:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Onleesbaar
Wat denk jezelf?quote:Op zondag 23 mei 2004 23:14 schreef ErikT het volgende:
Hele dag weg geweest en nog steeds geen antwoord op mn vraag: is HeatWave nou met dat meisje mee naar huis gegaan of niet??
en U bent?quote:Op zondag 23 mei 2004 23:21 schreef tong80 het volgende:
Ik heb Heatwave vandaag nog niet op Fok! gezien.
ik heb Heatwave ook niet zien fokken en dat hou ik graag zoquote:Op zondag 23 mei 2004 23:21 schreef tong80 het volgende:
Ik heb Heatwave vandaag nog niet op Fok! gezien.
Het zijn inderdaad de meest relaxte en leukste meets waar ik ben geweest.quote:Op zondag 23 mei 2004 22:25 schreef just me het volgende:
precies wat ik al tegen andere mensen zei.. meeting van Hools zijn gewoon perfekt, geen gezeik achteraf, geen gezeik over foto's, helemaal top dus![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |