Als ik niet al te fanatiek een kutmarokkaan op een scooter wil inhalen, is het nog best veilig met een remquote:Op zondag 23 mei 2004 20:09 schreef just me het volgende:
[..]
je bent zeker wel erg zuinig op dat biervilje
karma.. heel thuis aagenkomen zonder handrem??

jij weet niet meer van dat bierviltje met privé gegevens dat je aan Bluezz gegeven hebt?quote:Op zondag 23 mei 2004 20:36 schreef kamagurka het volgende:
Bierviltje...![]()

Racistquote:Op zondag 23 mei 2004 20:36 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Als ik niet al te fanatiek een kutmarokkaan op een scooter wil inhalen, is het nog best veilig met een rem![]()

met één exploderende handrem !!quote:Op zondag 23 mei 2004 20:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Racist

ja ik weet het.. kleine AA vergeleken met DDquote:Op zondag 23 mei 2004 20:39 schreef SCH het volgende:
[..]![]()
![]()

Ach, jij hebt geen last van je rugquote:Op zondag 23 mei 2004 20:40 schreef just me het volgende:
[..]
ja ik weet het.. kleine AA vergeleken met DD

quote:Op zondag 23 mei 2004 20:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach, jij hebt geen last van je rug![]()

maar wel van d'r beenquote:Op zondag 23 mei 2004 20:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach, jij hebt geen last van je rug![]()

jouw borsten mogen er trouwens ook zijnquote:Op zondag 23 mei 2004 20:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
maar wel van d'r been

Goed he,cuppie veel te groot zullen we maar zeggenquote:Op zondag 23 mei 2004 20:47 schreef SCH het volgende:
[..]
jouw borsten mogen er trouwens ook zijn![]()
![]()

Kamaquote:Op zondag 23 mei 2004 20:47 schreef pfaf het volgende:
Wie had dat Glasgow Rangers t-shirt aan?

been?? zeg maar gerust van mijn linker én rechterbeen! ik zit onder de blauwe plekken DG! Je hebt de komende week een onuitwisbarre indruk achtergelatenquote:Op zondag 23 mei 2004 20:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
maar wel van d'r been

Goed he,dat zeggen de meeste nou....quote:Op zondag 23 mei 2004 20:48 schreef just me het volgende:
[..]
been?? zeg maar gerust van mijn linker én rechterbeen! ik zit onder de blauwe plekken DG! Je hebt de komende week een onuitwisbarre indruk achtergelaten

morgen op schoolkamp... juf waarom heeft u van die blauwe plekkenquote:Op zondag 23 mei 2004 20:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Goed he,dat zeggen de meeste nou....

quote:Op zondag 23 mei 2004 20:51 schreef just me het volgende:
[..]
morgen op schoolkamp... juf waarom heeft u van die blauwe plekken![]()

juf.. heeft niemand u ooit verteld over de gevaren van internetquote:Op zondag 23 mei 2004 20:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
"Die heb ik van een internetvriendje gekregen":

OMG! Nu zit ik er meteen aan vast natuurlijkquote:Op zondag 23 mei 2004 20:37 schreef just me het volgende:
[..]
jij weet niet meer van dat bierviltje met privé gegevens dat je aan Bluezz gegeven hebt?

ik weet niet wat jij op dat bierviltje geschreven hebtquote:Op zondag 23 mei 2004 21:15 schreef kamagurka het volgende:
[..]
OMG! Nu zit ik er meteen aan vast natuurlijk

Zijn maten, zijn telefoonnummer, zijn inkomen en natuurlijk zijn liefdesverklaring aan mij.quote:Op zondag 23 mei 2004 21:29 schreef just me het volgende:
Bluezz!! wat staat er op dat bierviltje??

Heeft ie jou ook al zijn liefde betuigd? De hoerquote:Op zondag 23 mei 2004 22:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Zijn maten, zijn telefoonnummer, zijn inkomen en natuurlijk zijn liefdesverklaring aan mij.
En ja, ik ben het echt zelf, golfer dus.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |