De SMS-groeten zijn in ieder geval bij mij doorgekomen via DG en hier een kleine impressie van de meet met mensen er op die niet vooraf verboden hadden zich gepubliceerd te zien:quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:14 schreef Yeahinho het volgende:
*tvp*
Foto's willen we zien!
zijn de sms-groeten nog doorgegeven?
HW pijpt met slotjesquote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:29 schreef DutchGooner het volgende:
Zeg HW,Hoe blauw ben je eigenlijk aangelopen
ik zal morgen mijn foto's proberen ergens te uploaden maar deze zien er oké uitquote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:32 schreef golfer het volgende:
[..]
De SMS-groeten zijn in ieder geval bij mij doorgekomen via DG en hier een kleine impressie van de meet met mensen er op die niet vooraf verboden hadden zich gepubliceerd te zien:
Impressies:
.
correctie,sta er niet goed opquote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:33 schreef DutchGooner het volgende:Ik sta er niet op
Ik heb ook nog ongecensureerde versies met nog wat anderen erop, maar die mail ik wel naar jullie.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:33 schreef DutchGooner het volgende:Ik sta er niet op
jij staat er bij mij genoeg blauw opquote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
correctie,sta er niet goed op
* just me is heeeel gezellig naar de trein gebracht !!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:37 schreef pascalheister het volgende:
zo net thuis
was gezellig met doc in de trein
geslaagde dag tochquote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:41 schreef just me het volgende:
[..]
* pascalheister is heeeel gezellig naar de trein gebracht !!
nog bedankt
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:44 schreef pascalheister het volgende:
.
eindelijk JM in het echt gezien wat een wereldwijf zeg
ik heb je gemist!!!!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Zeg wie zijn al die vreemde mensen
HW probeerde dat lekkere(!?) wijf te versieren maar het lukte hem niet echtquote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:46 schreef Da_Sandman het volgende:
niet waar wij bij warenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:48 schreef DutchGooner het volgende:
HW probeerde dat lekkere(!?) wijf te versieren maar het lukte hem niet echt
mijn bier wat doe je!! mijn cigaretten, mijn cameraquote:
Dat zijn nou de mensen waar je altijd mee zit in Hools hieroquote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Bluezz.. even onder ons.. wie heeft er nou niet om je nek gehangen vanavond ?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat zijn nou de mensen waar je altijd mee zit in Hools hiero
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:57 schreef just me het volgende:
[..]
Bluezz.. even onder ons.. wie heeft er nou niet om je nek gehangen vanavond ?
Ikkequote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:57 schreef just me het volgende:
[..]
Bluezz.. even onder ons.. wie heeft er nou niet om je nek gehangen vanavond ?
ikke heb een mooie foto van jequote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ikke
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |