Oh my god! Hij heeft gewoon een Atari 1040ST!! Keep up the good workquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:34 schreef Henkmanz het volgende:
Mijn gamekamer: beetje rommelig, maar hey, kan niet alles hebben.
Mijn 2 pc's --> een Pentium 75 MMX met 32 MB intern: voor dope retro-games.
Daarnaast een AMD Athlon T-Bird 1200 met 512 intern, voor de nieuwe pc games (bijv. GTA of Max Payne speel ik het liefst op PC, geen consolegames imo).
[afbeelding]
beetje een slecht belichte foto, maar dit zijn mijn SEGA MD, NES en NGC games:
[afbeelding]
Mijn NGC, PS2, MegaDrive 1 en NES:
[afbeelding]
mijn PS, mijn MegaDrive 2 en mijn Sega GameGearheerlijke handheld.
[afbeelding]
2 overall shots:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn Atari 1040ST, met geniale 16MB HD onder de Monitorenorme kast
[afbeelding]
Tuurlijk kan ik niet tippen aan sommige collectors, maar hey, kan niet alles hebben he.
Heej, zo'n tv heb ik ookquote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:10 schreef DinoPK het volgende:
Speelt iedereen gewoon in een hokje achteraf ofzo?
Hier mijn gamehoek, plaatje op de tv heb ik er even ingezet om het wat leuker eruit te laten zien (oude wallpaper)
[afbeelding]
Das een vrij grote TVquote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:19 schreef Smots het volgende:
De foto is gemaakt voordat er was schoongemaakt en opgeruimd.
http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/854Q7WCL2KC7
Let vooral op het konijn naast de pc. Die zit netjes te wachten tot zijn kooi is schoongemaakt!
Dat beige niet thuis hoort bij een zwarte behuizingquote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:59 schreef peristilius het volgende:Doe mij de helft van die tv.
Kingdom Hearts
En Kabouter (fuck Retuobak) wat is er mis met een beige drive?
Ik weet dat het er niet uit ziet, maar ik heb die ouwe beige dvd-drive juist erin gestopt omdat de originele (zwarte) dvd drive die in mijn pc zat niet alle dvd's herkende.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:52 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Das een vrij grote TV
Doe overigens eens wat aan die beige drive in je PC, dat kan echt niet
Heh heh, die wallpaper heb ik zelf in elkaar geflanst.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:59 schreef peristilius het volgende:Doe mij de helft van die tv.
Kingdom Hearts
Anders misschien zo'n zwart frontje kopen?quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:06 schreef Smots het volgende:
[..]
Ik weet dat het er niet uit ziet, maar ik heb die ouwe beige dvd-drive juist erin gestopt omdat de originele (zwarte) dvd drive die in mijn pc zat niet alle dvd's herkende.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |