Hee, bekende opstelling.quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:04 schreef gijsje79 het volgende:
[afbeelding]

zoquote:Op maandag 7 juni 2004 19:33 schreef Bolderbast het volgende:
nieuwe foto's van mijn game/film hoek...ditmaal in kleur
[afbeelding]
[afbeelding]
sorry voor mijn onstabiele hand

Hehe.. inderdaad, naast game-paradijs is het hier ook een dierentuin..quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:12 schreef mordradead het volgende:
mooie hamsterkooi

quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:55 schreef Oksel het volgende:
PatVS slaat echt alles..
Maar ik zie hier meer verzamelingen.. en niet waar mensen gewoon zitten. Ik ben te lui op te staan, ben nog brak van vann8.

NOG lulliger? Naast dat hij echt takkeveel games heeft komt daarmee ook mijn grote breekpunt: al je geld zit in games enzo, maar kwa meubulair en aankleding ziet het er nogal... karig uit...quote:Op zondag 13 juni 2004 00:14 schreef twi het volgende:
Enorm respect voor je collectie PatVS.
Wat ik wel jammer vind, is dat je blijkbaar voor duizenden (tienduizenden?) aan games en consoles hebt staan, maar wel op een vrij lullig TV'tje zit te gamen. Relatief gezien dan, want mijn TV'tje is nog een stuk lulliger

Yep, ik heb 't geld niet voor zo'n collectie, en dus ook niet voor een mega breedbeeld TV en daarnaast geen ruimte op m'n kamer voor een uberrelaxte bankquote:Op zondag 13 juni 2004 01:51 schreef Skull-splitter het volgende:
NOG lulliger? Naast dat hij echt takkeveel games heeft komt daarmee ook mijn grote breekpunt: al je geld zit in games enzo, maar kwa meubulair en aankleding ziet het er nogal... karig uit...

Mjah, ik begon met het aanschaffen van een sony surround setje en een goede 63 CM TV, daarna kwamen de consoles pasquote:Op zondag 13 juni 2004 08:49 schreef twi het volgende:
[..]
Yep, ik heb 't geld niet voor zo'n collectie, en dus ook niet voor een mega breedbeeld TV en daarnaast geen ruimte op m'n kamer voor een uberrelaxte bank
Maar ik had 't wel geweten hoor, ik had een paar unboxed consoles links laten liggen en dan gewoon eens naar de BCC gereden voor een mooie grote breedbeeld TV(en dan ben ik nog bescheiden, als ik al die spullen zo zie
)

Holy fuckquote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:47 schreef Patvs het volgende:
Kamer opgeruimd:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |