Heeft wel sfeer (en is opgeruimd wegens foto, hier staan iig binnen no time lege melkpakken en flesjes rrond me heen, en nog bergjes cellofaan en snoeppapiertjesquote:Op maandag 24 mei 2004 17:40 schreef Elegy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet echt veel bijzonders.
Sfeertjequote:Op maandag 24 mei 2004 19:58 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Heeft wel sfeer (en is opgeruimd wegens foto, hier staan iig binnen no time lege melkpakken en flesjes rrond me heen, en nog bergjes cellofaan en snoeppapiertjes
Kagerweg? Naja, beiden zijn genomen bij Pantballsports in Amsterdam (aan de bovenkant van het Noordzeekanaal, schuin tegenover Snowplanet)quote:Op dinsdag 25 mei 2004 09:32 schreef Hawk het volgende:
Zeg Elegy,
Kan je even wat close-up shots maken van die Kagerweg paintball foto's?
Die onderste heb ik geloof ik gezien, maar die bovenste zeker niet!
Dat is aan de Kagerweg, ik herken dat bruggetje.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:49 schreef Elegy het volgende:
Kagerweg? Naja, beiden zijn genomen bij Pantballsports in Amsterdam (aan de bovenkant van het Noordzeekanaal, schuin tegenover Snowplanet)
Oh, ik dacht dat dat het meisje was die zich met ontbloot bovenlijf liet fotograferen.quote:Die bovenste, daar ben ik "de gevangene"
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:44 schreef Hawk het volgende:
Oh, ik dacht dat dat meisje was die zich met ontbloot bovenlijf liet fotograferen.
ja waar blijft ie??quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:09 schreef Fliepke het volgende:
hehe, die van mij is cooler, ik zal volgende week wel een pic maken.
Vroeger was alles beterquote:Op zondag 23 mei 2004 17:29 schreef bugeye het volgende:
[..]
Daarom zijn ze ook zo populair geworden.
Wat nou serieus??![]()
Dude PU staat al bekend als een gamesblad die niet serieus genomen wordt,
Het zijn ook eenmaal gamers die soms niet weten wat ze lullen.
Heleboel meningsverschillen tussen de redacteuren, geweldig
Boris met zijn argumenten, lachen is dat, bij Gamekings
Perfect Dark....quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:37 schreef PurifieR het volgende:
Eventjes wat nieuwe foto's gemaakt:
Grootste deel van m'n retro games, ik moet alleen nog wat zien te vinden voor die cartridges
[afbeelding]
Hoop dozen, controllers, Nes advantage, megadrive arcade stick en SNES scope
[afbeelding]
Tv en versterker plus mn consoles van links naar rechts: N64, PS2, NES, Gamecube, Dreamcast, Xbox, Master System II, Saturn, SuperNES, Megadrive
het is jammer dat ik er nu pas achter kom NOOIT meer een console verkopen als ik een nieuwe koopquote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:38 schreef BMH het volgende:
[..]
Perfect Dark....Waarom heb ik ooit me N64 weg gedaan??
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vaste baan, thuis wonen, Credit card hebben...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:27 schreef TinmanNL het volgende:
Fuckman, waar halen jullie al dat geld vandaan? Sommige hebben echt niet normaal veel games, en ik maar klagen als mijn geld eens een keer op is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |