Die NES pack heb ik ookquote:
je gaat toch niet een rayman spel uitlenen, als rayman-fanquote:Op zondag 23 mei 2004 15:18 schreef RaymanNL het volgende:
BTW mijn Rayman games:
[afbeelding]
[afbeelding]
(rayman 2 heb ik uitgeleent:()
Nee dat mag je niet!!!quote:Op zondag 23 mei 2004 15:21 schreef taart het volgende:
[..]
daarom mag ik het toch wel slecht vinden![]()
Ik heb 2 van die Megaposters zoals je zietquote:Op zondag 23 mei 2004 15:24 schreef bugeye het volgende:
[..]
Cool, je leest ook de PU
mijn broer heeft ook een PSX, maar die had ik op m'n kamer staan omdat hij nooit meer speelde, maar laatst had hij m weer teruggenomen.quote:Op zondag 23 mei 2004 15:26 schreef peristilius het volgende:
[..]
Die NES pack heb ik ook![]()
staat alleen al heel lang bij mijn oma![]()
moet een keer al mijn consoles en spellen op een hoop gooien, ben Sony fan dus heb alleen PSX, PSOne (zat gratis bij de tv), PS2 en dan mn NES en een GBA.
je moet je andere foto's trouwens ook nog postenquote:Op zondag 23 mei 2004 15:19 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Gelukkig
die heb ik wel!!! Dat zie je toch op het plaatje:quote:Op zondag 23 mei 2004 15:22 schreef rockstah het volgende:
je hebt dat "leer taal met rayman spel" (ofzo) niet!
Moet ik eerst een betere camara hebben, want anders ziet het er niet uit :pquote:Op zondag 23 mei 2004 15:30 schreef taart het volgende:
[..]
je moet je andere foto's trouwens ook nog posten![]()
Ook een Raymanfan?quote:Op zondag 23 mei 2004 15:28 schreef bugeye het volgende:
[..]
Nee dat mag je niet!!!
mwah, ze zijn alleen overbelicht. zoek een wat donkerder plekje of zorg dat de lichtinval van achteren komt. gebruik geen flitser in lichte plekken en resize ze wat minder.quote:Op zondag 23 mei 2004 15:39 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Moet ik eerst een betere camara hebben, want anders ziet het er niet uit :p
Het is daadwerkelijk een webcamquote:Op zondag 23 mei 2004 15:44 schreef rockstah het volgende:
[..]
mwah, ze zijn alleen overbelicht. zoek een wat donkerder plekje of zorg dat de lichtinval van achteren komt. gebruik geen flitser in lichte plekken en resize ze wat minder.
het is toch geen webcam he?
[OFFTOPIC] idd maar ik heb nog wel een léspion* maar die heeft een te lage kwaliteitquote:Op zondag 23 mei 2004 16:08 schreef rockstah het volgende:
oh ja dan houd het op natuurlijk.
das wat minder jaquote:Number of Megapixels: 0.48 mega
Number of pixels: 800 x600
quote:Op zondag 23 mei 2004 16:20 schreef rockstah het volgende:
[..]
das wat minder ja
dat "davilex ultimate game collection: londen racer" is trouwens gewoon a2 racer 3. die ik hier ook heb liggen
quote:Op zondag 23 mei 2004 15:24 schreef bugeye het volgende:
[..]
Cool, je leest ook de PU
Daarom zijn ze ook zo populair geworden.quote:Op zondag 23 mei 2004 17:15 schreef Mattt het volgende:
[..]
PU , dat is echt zo'n ontiegelijke apenblad geworden ! Serieus
![]()
Flut Flut blad , het gaat alleen maar overhun zelf etc.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |