je hebt een dreamcast!!???quote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:33 schreef Tain het volgende:
Paar console dozen met alcoholische dranken ervoor een een klein draakje en figuurtje van Spawn
[afbeelding]
uhm jaquote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:37 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
je hebt een dreamcast!!???![]()
weet jij waar je voor een redelijke prijs goeie dc games kunt halen, ik heb de mijne 2e hands gekocht maar daar zaten bijna alleen kopietjes bij en ik heb de echte toppers toch liever origineelquote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:39 schreef Tain het volgende:
[..]
uhm ja
middelste vakje links op de foto van mijn tv en consoles
de engelse zal ik eens gaan proberenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:48 schreef Tain het volgende:
probeer ebay en dan vooral de Amerikaanse en Engelse
Je zou er toch gewoon haast een stijve lul van krijgenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:15 schreef Gianluca het volgende:
ik ben geen gamer......maar niermand heeft zo'n mooie geimporteerde 90 cm hdtv als ik
sterker nog, een stijve lul + 2 centimer.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:30 schreef twi het volgende:
[..]
Je zou er toch gewoon haast een stijve lul van krijgen
heeft ie nie meer, zegt ie toch?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:49 schreef twi het volgende:
Waar staat je console?
mooi behang man!quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:43 schreef Goliath_82 het volgende:
PC + Laptop
[afbeelding]
PC 2
[afbeelding]
PC + Laptop hebben geluid via dvd meuk
[afbeelding]
(ik heb geen console meer)
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:50 schreef taart het volgende:
[afbeelding]
mij NES Action Pack![]()
[afbeelding]
mijn games![]()
[afbeelding]
nog meer dozen
[afbeelding]
consoles
[afbeelding]
consoles + tv
[afbeelding]
mijn mooie Ninja Gaiden poster![]()
Hehehe, het is officieel behang. Maar op de foto is het wel minder mooi dan in het echtquote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:39 schreef taart het volgende:
[..]
mooi behang man!
serieus, was het behang op?
ligt die Xbox magazine nog in de winkelquote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:50 schreef taart het volgende:
mijn mooie Ninja Gaiden poster![]()
dat noem ik nog is een keer netjesquote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:46 schreef TAG-Speedy het volgende:
Mijn slaapkamer/gameroom (over een half jaar een aparte gameroom \o/ )
Wat Sega's
[afbeelding]
Nog wat Sega's
[afbeelding]
Paar Nintendo's
[afbeelding]
En nog wat Nintendo's
[afbeelding]
Wat next-gen games
[afbeelding]
SNES lichtbak + nog een systeem en wat games
[afbeelding]
Atari Jaguar
[afbeelding]
Nog wat Atari's en losse hardware
[afbeelding]
NES games+ merchandise en promo materiaal (o.a. Playstation lichtbak)
[afbeelding]
GBA stand
[afbeelding]
En m'n TV
[afbeelding]
23 jaar inmiddels, en als ik iets zonde vind dan is het wel geld spenderen aan spullen als dekbed overtrekken e.d.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 20:07 schreef DinoPK het volgende:
trouwens Tag Speedy, hoe oud ben jij eigenlijk ? (dit vraag ik omdat ik dat dekbed wat je hebt 15 jaar geleden heb gehad)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |