1 is een 1.04 versie, die werkt dus niet met nieuwere spellen vandaar de 2equote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:57 schreef HomerJ het volgende:
Waarom heb je 2 freeloaders?
gold edition van 1 met 3 cd's (10 euro bij de intertoys )quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:58 schreef BMWM3 het volgende:
Wat zie ik nou... RCT 3? Ik zie het al. is dus een Special
Gods allemachtig de tering hallelujaquote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:54 schreef Tain het volgende:
Hier een gedeelte van mijn spellen (net opgeruimd)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
jij hebt het goede spul in huisquote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:52 schreef mordradead het volgende:
eergisteren deze planken gemaakt:
[afbeelding]
nog ff niks aangesloten omdat mijn bureau net geverfd is (lees gister en net een laagje), cube staat beneden, pc in pc kamer (2 pc's en een laptop om precies te zijn) en mijn eigen pc staat ook klaar om naar een andere kast te verhuizen (beeldscherm ging roken dus niet meer aangesloten)
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:52 schreef mordradead het volgende:
eergisteren deze planken gemaakt:
[afbeelding]
nog ff niks aangesloten omdat mijn bureau net geverfd is (lees gister en net een laagje), cube staat beneden, pc in pc kamer (2 pc's en een laptop om precies te zijn) en mijn eigen pc staat ook klaar om naar een andere kast te verhuizen (beeldscherm ging roken dus niet meer aangesloten)
Neuh woon nog thuis en dit is een klein gedeelte van mijn kamerquote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:10 schreef DinoPK het volgende:
Speelt iedereen gewoon in een hokje achteraf ofzo?
we wonen hier met zijn 2en op zolderquote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:15 schreef DinoPK het volgende:
haha echt waar?? Ik dacht tot echt dat je met TA samenwoonde?
Aaaah dat verklaart een hoopquote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:22 schreef Tain het volgende:
[..]
we wonen hier met zijn 2en op zolder
lol @ edit, rayman is echt een vrouwenspel he, de enige die ik ken en dat spel leuk vindt is mijn zus en die is lelijk lol, lekker dom springen enzo (ooit eens met een verjaardag van mijn zus gekregen die hem natuurlijk zelf wilde spelenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:47 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
jij hebt het goede spul in huis
-edit-
behalve dat ray ding wat je daar hebt liggen
je hebt helemaal gelijkquote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:24 schreef mordradead het volgende:
[..]
lol @ edit, rayman is echt een vrouwenspel he, de enige die ik ken en dat spel leuk vindt is mijn zus en die is lelijk lol, lekker dom springen enzo (ooit eens met met een verjaardag van mijn zus gekregen die hem natuurlijk zelf wilde spelen) bovenaan heb ik trouwens nog een plank met dozen van consoles staan
(dit alles met dank aan speedy
)
klaarquote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:25 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
zeg dat nou niet anders gaat die raymanNL flippen!!! dat moet ik dan de rest van de week en volgende week aanhoren![]()
![]()
![]()
* gamecube_master veranderd qoute ook ffquote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:32 schreef mordradead het volgende:
[..]
klaar
hoop jequote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:34 schreef RaymanNL het volgende:
Rayman is GEEN vrouwens spel. Ik ben tocjh ook een jongen :p
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |